2020 – 2021 жылы қашықтықтан оқытуға
арналған ұйымдастырылған оқу қызметі.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сауат ашу
Тақырыбы: «Дыбыс пен әріп»
Мақсаты: дыбыс пен әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата алуды, ойлау қабілеттерін дамыту, бастаған істі аяқтай білуге, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бейне баян, үй жануарларының көркем суреттері.
Сөздік жұмыс: әліпби.
Билингвальды компонент: әліпби – альфавит, жаңбыр жауды – дождь идет.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиенің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Көтеріңкі көңілмен Шаттарнамыз бәріміз Көңілді етіп сабақты Өткізейік кәне біз. |
Балалар Тәрбиешімен бірге қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастыру-шылық |
Балалар, біз бүгін дыбыстар бағына саяхатқа барамыз. Бұл бақ «Әліппби» деп айтылады. Әліпбиде көріп отырғандарың әріптер, олардың саны 42. Еер біз әліпбидегі әріптерді оқитын болсақ ол – дыбыс. Дыбысты естиміз, ауызбен айтамыз. Табиғатта дыбыстың бірнеше түрі болады. Олар жануарлардың, ағаштардың, құстардың, түрлі заттардың іс – әрекеттердің т.б дыбыстар болады. Ендеше осылардың дыбыстарына назар аударайық. (Видео) Дыбысты естиміз және айтамыз. Дыбысты қолға ұстай алмаймыз, дыбыс көрінбейді. Дыбысты осылай құлағымызбен естиміз. Әр естіген дыбыстың жазылу таңбасы әріп. Әріпті біз көреміз және жазамыз. Балалар, кәне олай болса бойымызды сергітіп алайық. (Сергіту сәті видео) Мінекей балалар, бүгін біз дыбыстармен әріппен таныстық. Ендеше олардың ерекшеліктеріне тоқтала кетейік. Дыбысты – естимиз және айтамыз. Әріпті – көреміз және жазамыз. Ал енді балалар мен сендерге тапсырма беремін. Бұл тапсырма «Не қалай дауыстайды?» деген дидактикалық ойын. Ойын шарты: мен сендерге үй жануарларының суреттерін көрсетемін, ал сендер осы жануарлардың қалай дыбысталуын бейне баянға түсіріп маған кері байланыс жасау арқылы жібересіңіздер. |
Балалар қуана саяхатқа шығады.
Тәрбиешіні Мұқият тыңдайды.
Дейне баяндағы дыстарды тыңдайды.
Сергіту сәтін мұқият орындайды.
Айырмашылықтарын ажыратады.
Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Осымен біздің оқу қызмеміз аяқталды. -Балалар Бүгін өткен оқу қызметіміз қалай айтылады? -Дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? |
Дыбыс пен әріп Айырмашылықтарын айтады.
|
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: жануарлар мен жәндіктердің, көліктердің дауысын, жүрісін салуды.
Түсінеді: дыбыстардың жазылу таңбасы әріптер екенін, дыбыс пен әріптің айырмашылығын, оқу үшін әріптерді тану керек екенін.
Қолданады: сергіту сәті арқылы денеге жаттығу жасауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ересек тобына арналған қашықтықтан оқу тех картасы"Дыбыс пен әріп "
Ересек тобына арналған қашықтықтан оқу тех картасы"Дыбыс пен әріп "
2020 – 2021 жылы қашықтықтан оқытуға
арналған ұйымдастырылған оқу қызметі.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сауат ашу
Тақырыбы: «Дыбыс пен әріп»
Мақсаты: дыбыс пен әріп туралы түсінік беру, дыбыс пен әріптің айырмашылығын ажырата алуды, ойлау қабілеттерін дамыту, бастаған істі аяқтай білуге, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бейне баян, үй жануарларының көркем суреттері.
Сөздік жұмыс: әліпби.
Билингвальды компонент: әліпби – альфавит, жаңбыр жауды – дождь идет.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиенің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер: Көтеріңкі көңілмен Шаттарнамыз бәріміз Көңілді етіп сабақты Өткізейік кәне біз. |
Балалар Тәрбиешімен бірге қайталайды. |
|
Іздену ұйымдастыру-шылық |
Балалар, біз бүгін дыбыстар бағына саяхатқа барамыз. Бұл бақ «Әліппби» деп айтылады. Әліпбиде көріп отырғандарың әріптер, олардың саны 42. Еер біз әліпбидегі әріптерді оқитын болсақ ол – дыбыс. Дыбысты естиміз, ауызбен айтамыз. Табиғатта дыбыстың бірнеше түрі болады. Олар жануарлардың, ағаштардың, құстардың, түрлі заттардың іс – әрекеттердің т.б дыбыстар болады. Ендеше осылардың дыбыстарына назар аударайық. (Видео) Дыбысты естиміз және айтамыз. Дыбысты қолға ұстай алмаймыз, дыбыс көрінбейді. Дыбысты осылай құлағымызбен естиміз. Әр естіген дыбыстың жазылу таңбасы әріп. Әріпті біз көреміз және жазамыз. Балалар, кәне олай болса бойымызды сергітіп алайық. (Сергіту сәті видео) Мінекей балалар, бүгін біз дыбыстармен әріппен таныстық. Ендеше олардың ерекшеліктеріне тоқтала кетейік. Дыбысты – естимиз және айтамыз. Әріпті – көреміз және жазамыз. Ал енді балалар мен сендерге тапсырма беремін. Бұл тапсырма «Не қалай дауыстайды?» деген дидактикалық ойын. Ойын шарты: мен сендерге үй жануарларының суреттерін көрсетемін, ал сендер осы жануарлардың қалай дыбысталуын бейне баянға түсіріп маған кері байланыс жасау арқылы жібересіңіздер. |
Балалар қуана саяхатқа шығады.
Тәрбиешіні Мұқият тыңдайды.
Дейне баяндағы дыстарды тыңдайды.
Сергіту сәтін мұқият орындайды.
Айырмашылықтарын ажыратады.
Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Осымен біздің оқу қызмеміз аяқталды. -Балалар Бүгін өткен оқу қызметіміз қалай айтылады? -Дыбыс дегеніміз не? -Әріп дегеніміз не? |
Дыбыс пен әріп Айырмашылықтарын айтады.
|
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: жануарлар мен жәндіктердің, көліктердің дауысын, жүрісін салуды.
Түсінеді: дыбыстардың жазылу таңбасы әріптер екенін, дыбыс пен әріптің айырмашылығын, оқу үшін әріптерді тану керек екенін.
Қолданады: сергіту сәті арқылы денеге жаттығу жасауды.
шағым қалдыра аласыз













