Материалдар / Ересек тобының ата аналарға арналған жиналыс жоспары

Ересек тобының ата аналарға арналған жиналыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада ата аналармен жұмыс жасау.Ата аналармен тығыз байланыста болу.Бірігіп жұмыс жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Шілде 2018
45137
101 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ересек «Балдәурен » тобындағы ата-аналармен жылдық жұмыс жоспары
МерзіміШараларЖауапты
1Қыркүйек



Ата-аналар бұрышына кеңес: «5-6 жастағы балалардың даму ерекшелігі».Ата –аналар үшін ережеТілдер мерекесіне арналған тәрбие сағаты: «Ана тілім -ардақтым»Психологтан кеңес: «Балаңыз балабақшаға барса...»





Тәрбиешілер





психолог
2Қазан

Ата-аналар бұрышына кеңес: «Отбасы-әлеуметтік институт»Ата-аналар жиналысы «Отбасы мен балабақша ынтымақтастығы» «Алтын күз әсем айналам, Еліме береке сыйлаған » ертеңгілігіАта-аналарға жадынама «Отбасының денсаулық бағдарламасы»





Тәрбиешілер

3

Қараша

«Ата-аналарға арналған 10 кеңес»Баяндама«Бала неге өтірік айтады?»Кеңес «тумаудың алдын алу жолдары»Баяндама «Балабақша мен мектеп жұмысындағы сабақтастық





Тәрбиешілер





4Желтоқсан

Баяндама «Бала дамуында, тәрбиелеу кезіңде күн тәртібінің маңызы»Ата -аналар жиналысы. Тақырып: «Бала тәрбиесіндегі ата-аналар рөлі» «Құтты болсын Жаңа жыл!» ертеңгілі.



Тәрбиешілер

5Қаңтар

Медбикеден кеңес «Тазалық – денсаулық кепілі»Ата-аналарға арналған 6 кеңесБаяндама «Тәрбие-тал бесіктен».«Баланың мектепке психологиялық дайындығы» ата-аналарға арналған кеңес

МедбикеТәрбиешілер





психолог
6Ақпан

«Сіз өз балаңызға кімсіз?» ата-аналарға арналған саулнама«Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту» баяндама.« Ата-аналарға тұмау жөнінде» денсаулық бұрышына кеңес (медбике)

Тәрбиешілер







Медбике
7Наурыз

«Ана-асыл қазынам!» - 8-ші наурыз мерекесі.«Тұйық бала қайдан шығады?» баяндама«Абайла! Төбедегі сүмелек мұз».

Тәрбиешілер





8Сәуір

Баяндама: «Бала дамуына керекті ойындар»Кеңес: «Су тасқыны»Балалардың танымдық процесстердің диагностикасы (психолог)

Тәрбиешілер

9Мамыр

Ата-аналарға арналған 10 қағидаӘңгіме: «Жаздағы дамытушылық ойындары»Ата- аналар жиналысы: «Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындау»«Қош бол, балабақшам»ертеңгілігі.



Тәрбиешілер





















 





№1 Ата-аналар жиналысы.Отбасы мен балабақша ынтымақтастығыМақсаты: Ата-аналардың өзара қарым қатынасын жақсарту. Шағын орталық өмірімен таныстыру, тәрбиешімен дұрыс қарым-қатынаста болу.Көрнекілігі: шарлар,қағаз,қаламдар,алма,себет.Жоспар:
  • Жылулық шеңбері
  • Ата-аналармен танысу (шағын орталықтың күн тәртібі,жылдық жоспары және ата-ана комитетін сайлау,келісім шартпен танысу)Психологиялық кеңес.
  • Отбасындағы бала тәрбиесі (баяндама)
  • Тренингты жаттығу (ойын)
  • Сауалнама,сұрақтар
  • «Ашық айтсам....» жаттығуы. Қорытынды.
  • Шаттық шеңбері
Ата-аналарды қолдарынан ұстатып,шаттық жылулық шеңберіне тұрғызу. Мен сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын.Қане бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер құрайық.Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық жылулық шеңбері деп атаймыз?Қалай ойлайсыздар?Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып бір-бірімізді жақсы көре аламыз,жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. Міне сондықтанда бұл шеңберді жылулық шеңбері деп атаймыз. Енді бәріміз балалармызға жақсылық тілеп,шаттана қуанып,күлкімізді сыйлайық..Әр ата-ана өзінің баласының атының басқы әріпінен басталатын еркелететін сөздерін айтып таныстырады. Мысалы: Әмір-әлемдегі әміршім,әлпештеген әлдиім деген сияқты.....
  • Ата-аналармен танысу.
Кіріспе сөз.Құрметті ата-аналар сіздерді 2018-2019 жылдың жаңа оқу жылымен құттықтаймыз. Қатарымызға жаңадан қосылып жатқан ата-аналарға қош келдіңіздер демекпіз. Ата-ананың тіршілігіндегі көрген қызығы, жақсылығының ең бағалысы- перзенті.Баланың бойында туған үйдің жылуы оның көкірегінде көп жылдар бойы сақталып,мәңгі есінде болады. Отбасы-- бала тәрбиесінің ең алғашқы ұжымы. Баланың тәрбиелі болып өсуіне берекелі отбасының тигізетін әсері мол. Мына жасампаз ғасырда,жаһандану дәуірінде баланың жан-жақты тәрбие алып,білім алуына ең бірінші ықпал ететін тәрбиешісі ұстазы болса,оның сүйеніші ата-анасы. Сондықтан ата-ана өз баласының білім алып,тәрбиелі болуына барынша жағдай жасауы тиіс. Бала тәуліктің бір бөлігінде яғни, 8 сағат шағын орталықта болса ,қалған уақытта отбасында тәрбие алады. Ендеше сіз бен біз тығыз байланыста болып,балаға бірдей талап қойсақ, тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз. Бір ауыз біршілікпен баламызға барынша жақсы тәрбие беруге ат салысайық.Шағын орталықтың ішкі жұмыс жоспарымен таныстыру.Ұжыммен таныстыру және әрқайсының ой-пікірін тыңдау.(Яғни ата-аналардың жылдық жоспары,күн тәртібі,балалар тазалығы,ас мәзірі,ата-ана коммитетін сайлау және келісім шартпен таныстыру) Және дәстүрден тыс ата-аналардың жұмыс түрлерін қолдансақ.Оған бос уақытты тиімді өткізу,қайырымдылық күндер,ата-аналармен бірге сенбіліктер және шағын жиналыстар өткізу жоспарланып отыр.Бос уақытты тиімді өткізуге:мейрамдар,ертеңгіліктер,туған күнді атап өту,топтан бөлек экскурсиялар мен серуендер,отбасылық суреттер көрмесін кіргізу болып табылады және республикалық конкурстар болған жағдайда балаңызды қатыстыру.
  • Баяндама
  • Тренингті жаттығу
Енді ата-аналар, «Табиғатсыз адамдардың күні жоқ,оны айтуға табиғаттың тілі жоқ»демекші адам табиғатпен тығыз байланысты. Табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш,енді сол ағаштың несі болар едіңіздер тамыры ма ,әлде діңі ме,әлде жапырағы ма? Әркім өз қалауы бойынша тамыр,жапырақ,діңі болып бөлініңіздер. Ал енді сіздер бөлініп бірге отырыңыздар да не үшін таңдағандарыңызды айтып топтарыңызды қорғаңыздар.Сіздердің бұл таңдауларыңыз кездейсоқтық емес,психологиялық сәйкестік.Тамыр таңдағандар істің нәтижесіне мән беретін адамдар. Діңгекті таңдағандар берік,мықты біреуге тірек бола алатын адамдар. Жапырақ таңдағандар сұлулықты,әсемдікті,ұқыптылықты қалайтындар. Енді сіздер мына қағазға тамыр тобы-тамырды,діңгек тобы-діңгектің және жапырақтың суретін салыңыздар.Ұжымға деген талап-тілектеріңізді тамыр тобы-тамырға,діңгек тобы-діңгекке,жапырақ тобы-жапыраққа жазыңыздар.Осы ағаштың тамыры-ата-ана,діңгегі-тәрбиешісі,жапырағы-балаларымыз. Егер тамырдан нәр алып,діңгегі мықты болып,бұтағы жапырағын жайса ағашымыз жемісін береді. Ендеше мына алмаларды алып,өз балаңызға деген тілекті жазып,ағаштың жемісін іліп,балаларымыздың қызығын бірге көрейік.Ата-аналармен ойын. «Қай жұп күшті?»Қазір әркім өзіне серік таңдап, өзіне ұнаған шарды алып,музыкаға билеп,шарды жарады. Шардың ішінен тілектер алып шығып,қалған ойыншыларға дауыстап оқып береді.
  • Сауалнама және сұрақтар
«Сіз қандай ата-анасыз?» (сауалнама)Сұрақтар: (сұраққа жылдам жауап беру керек)
  • Тәрбиешілерінің толық аты-жөнін атап беріңіз.
  • Балаңыздың шағын орталықта достарының атын атап беріңіз.
  • Шағын орталық қай жылы ашылды?
  • Балаңыздың аяқ киім өлшемі қанша?
  • Балаңыздың топтағы орамал,төсек,орындықтағы суреті не?
  • Балаңыз бүгін қандай түсті киіммен келді?
  • Балаңыздың сүйікті асы.
  • Балаңыздың туған күні.
  • Шағын орталықтың аты қандай?
  • Шағын орталықта қанша қызметкер бар?
  • Балаңыздың шкафтас көршісі кім?
  • Балаңыздың салмағы қанша?
  • Балаңыздың бойының ұзындығын білесіз бе?
  • Балаңыздың сүйікті ойыншығы не?
  • Балаңыздың сүйікті ертегісі.


  • «Ашығын айтсам.....» жаттығуы. Ата-аналарға төмендегідей бланкілер таратылып ,толтырылады.




Қорытынды сөз: Ендеше ата-аналар,қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біздер оған үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Алтын уақыттарыңызды бөліп келгендеріңіз үшін алғысымды айта отырып,отбасыларыңызға бақыт нұры шашыла берсін дегім келеді.Сау болыңыздар!



























№2 Ата-аналар жиналысы. «Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі»Мақсаты: Ата-ананың бала өміріндегі орны мен рөлі туралы ой түрткі салу, өз баласын жақсы тану, көмек және кеңес беру мақсатында ата-аналардың педагогикалық-психологиялық білімін көтеру. Ата-ананың бала тәрбиесіндегі негізгі тұлға екеніне көз жеткізу.Көрнекілігі: үлкен ақ жүрек, кішкене қызыл жүрекшелер, бала тәрбиесіне байланысты ұлағатты сөздер жазылған плакаттар, шарлар.
  • Жылулық шеңбері
  • Ата –аналарға « Міне қыста келді»кеңес.
  • Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі (баяндама)
  • жаттығу: «Біздің топтың жүрегі».
  • «Өз балаңызды жақсы білесіз бе?» сұрақтар
  • . «Тілек шамы». Қорытынды.
Шаттық шеңбері:Ата - аналарды қолымыздан ұстап, шаттық шеңберіне тұрғызу. Мен сіздермен кездескеніме өте қуаныштымын. Қане, бәріміз бір - біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп атаймыз? Қалай ойлайсыздар. Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар. Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір - бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. Міне, сондықтан бұл шеңберді жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз. Енді бәріміз жақсылық тілеп, шаттана қуанып, күлкімізді сыйлайық.Барысы:Тәрбиеші: Құрметті ата-аналар мен сіздерді көргеніме қуаныштымын! Ұлы Абай: «Бір ғана қуанышым бар ол-менің балаларым»-деген екен. Әрбір ата-ана баласының денсаулығы мықты,ең жақсы болуын,талапты болып өсуін арман етеді. Менің ойымша,құрметті ата-аналар, сонымен қатар оның жақсы адам болып өсуін арман ету керек, ол адамдарға және қоғамға пайда келтіріп, «Адам» деген жоғары атаққа ие болып, барлық өмір тіршілігінің сынақтарынан сүрінбей өтіп, жетістіктерге жетеді. «Біз балаларға ұқсамаймыз,балалар бізге ұқсайды» дейтін белгілі тәсіл бар.Бүгінгі «Бала тәрбиесіндегі ата-ана рөлі» атты тақырыптағы жиналысқа қош келдіңіздер!Адамның өмірдегі ең қымбаттысы, көз қуанышы – бала. Бала –дербес тұлға. Оның бойындағы табиғи қасиеттер, адамгершілік құндылықтары отбасында, мектепте, әлеуметтік ортада нәрленеді, толысып, әрленеді. Барлық бала жақсы мен жаман әдеттерді өзі өскен шаңырақтан үйренеді. Егер отбасында ата-аналар өзара жақсы қарым-қатынаста болса перзенттері де әдепті, тәрбиелі болып өседі. Халқымыз «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны іледі» деген нақылдың астарында қаншама мән-мағына жатыр. Бала отбасында жақсы үлгі-өнегемен, саналы тәлім-тәрбиемен жастайынан сусындаса, ер жеткенде сіздерді ылғида қуантып, қуанышқа бөлеп, абыройларыңызды асқақтатары хақ.Сондықтан да өмірдің өтпелі қиын кезеңдерінде ұл-қыздарымыздың саналы тәрбие мен сапалы білім алуына күш салайық. Бала тәрбиесіне жауапкершілікпен қарап, оқыту мен адамгершілікке тәрбиелеуде отбасының басым рөлін мойындап, бірлесе, ынтымақтаса әрекет етуіміз керек. Бала тәрбиесінде шыдамдылық танытып, өз балаларыңызға жүрек жылуын сыйлай біліңіздер!І жаттығу: «Біздің топтың жүрегі».Ал, енді бәріміз мына үлкен ақ жүрекке назар аударайықшы. Ол тірі емес, біз қазір оған жан береміз. Ол үшін мына кішкене қызыл жүрекшелерге сіздер балаға деген бір ақ тілектеріңізді жазып, мына тақтадағы үлкен ақ жүрекке әкеліп, ақ тілектеріңізді оқи отырып, жапсырайық. Қараңыздаршы, ол біздің көз алдымызда тірілді. Бұл біздің топтың жүрегі, ол тренинг барысында үнемі дүрсілдеп тұрады. Бәріміздің жүрегіміз «бала» деп соғады. Осы ақ жүрегімізден шыққан тілектерді жаңа барлығымыз естідік. Балаға деген тілегімізді, жүрегімізді бір арнаға тоғыстырды. Осы жүрек сияқты әрбір ата-ананың жүрегі де бала тәрбиесінде, өз баласының әрбір жаңа атқан таңы үшін елжіреп, алаңдап тұрады.ІІ жаттығу: «Өз балаңызды жақсы білесіз бе?» Ата-аналарға сұрақтар жазылған қағаз таратылады. (3-5 минут) Сол қағаздың түсіне қарай топқа бөлу.1. Балаңыздың ең жақын досы кім?2. Балаңыздың сүйікті асы қандай?3. Балаңыздың туған күні қашан?4. Балаңыздың аяқ киім өлшемі қанша?5. Балаңыздың шкафтағы көршісі кім?6. Балаңызды қандай сөзбен еркелетесіз?7. Балаңызға ренжігенде ең алғаш аузыңызға оралатын сөз?8. Балаңыздың сүйіктіойыншығы қандай?9. Балаңыз кімді үлгі тұтады?10. Балаңыздың ең жақын досының әкесі кім?11. Балаңызға бір күнде қанша уақыт бөлесіз?12. Балаңыздың сүйікті түсі қандай?13. Балаңыздың тәрбиешісі кім?14. Балаңыз спорттың қандай түрін ұнатады?Қорытынды: Берілген сұрақтарға ойланбастан бірден жауап беріп отырған ата-аналарды мадақтау. Ал, жауап беруге қиналып қалған ата-аналарға болашақта балаларымен тығыз байланыста болу керек екеніне ұсыныс беру.ІІІ жаттығу: Шығармашылық жұмыс «Отбасылық құндылық ағашы»(топпен жұмыс)Нұсқау: Үлкен ағаштың суретін салу керек. Бұл сіздің отбасылық құндылық ағашыңыз. Алдын-ала дайындалған отбасылық құндылықтар жазылған карточкалар таратылып беріледі. Оларды ағаштың тамырына, діңіне, бұтақтарына орналастыру керек. Тамыры сіздің ең негізгі отбасылық құндылық болып есептеледі, ағаштың діңіне орташа құндылықтарды, ал бұтақтарына отбасыңызға маңызды бірақ, қатты қолданбайтын, көп көңіл аудармайтын құндылықтарды орналастыру керек. Берілетін уақыт 7-10 минут.Берілетін отбасылық құндылықтар:1. Мықты денсаулық2. Ағайындарыңа, достарыңа ашық есік3. Ауызбіршілік4. Ортақ қызығушылық5. Бір-біріңіздің жұмысына араласпау6. Қамқорлық7. Тәртіп8. Бос уақытыңызды бірге өткізу9. Сенімділік10. Ата-ананың сөзі заң11. Ата-ана отбасының үлгісі12. Әлеуметтік жағдай13. Отбасылық сыйласымды қарым-қатынас14. Махаббат15. Мейірімділік16. Шынайылық17. Сырт көзге үлгі болу18. Береке19. Үлкенге – ізет, кішіге – құрмет20. Көп балаСоңынан үлкен бәйтерек ағашы шығуы керек. Шыққан суретті өздері қорғап шығады.V жаттығу. Қорытындылау. «Тілек шамы»Отбасы, ұшқан ұя – жылылықтың, жылулықтың мекені. «Отбасы» атауының мәніне терең үңілер болсақ, оттың да үлкен маңызы бар екенін сеземіз. Сондықтан оттың басы, ошағымыздың түтіні түзу болу үшін «Тілек шамы» жаттығуын бір-бірімізге тілек айта отырып жүргізейік. Бір-бірімізге мына шамды бере отырып, бүгінгі кездесуден алған әсерлеріңізбен бөлісіп, тренинг барысында айта алмай қалған ойларыңыз болса, айтып кетулеріңізге болады.Бүгінгі тренингтен сіздерге рухани құндылық тілей отырып, сөзімді Сүлеймен пайғамбардың нақыл сөздерінің мағынасын түсіне оқып, ой түйіңіздер дегім келеді.«Бала – қазына, тағы үлкен қазынасы – оның тәрбиесі».Ақылды бала — әкесінің сүйініші,Ақылсыз бала — шешесінің күйініші.Данышпан білімін сақтап қояр,Ақымақ аузымен пәле шақырар.Қастығын жасырғанның тілі жалған,Өсек-аяң таратқан — ақымақ жан.Ата-аналар жиналысының мұндай формасы бізге қажет пе?Сіздің пікіріңізше не нәрсе артық болды,нені қосу керек еді?Келесіде қандай тақырыпта әңгімелесуді ұсынар едіңіз?

«Тұйық бала қайдан шығады?» баяндама«Бала – ол әр ата-ананың баға жетпес байлығы» екені бәрімізге мәлім. Бала үшін барлығымыз бар жақсылықты жасауға тырысамыз, келешегін бүгінгі күннен ойлайтынымыз рас.Осы сәттен баламызға көңіл бөлемізбе, әлде тек жұмыстың соңында кетіп бара жатқан жоқпызба деген сұрақ мазаламай қоймайды. Соның салдарынан баламыз келешегіне зардабын тартпаса екен дейміз немесе жаман жақтарын көрсетпесе екен. Осындай себептердің бірі – баланың тұйық болып қалуы.Егер сіздің балаңыз онша сөйлемейтін және де балабақшада, үй маңындағы балалармен онша ойнамайтын болса, сонымен қатар тек жалғыздықты қалайтын болса, ондай баланы тұйық балалар қатарына жатқызуымызға болады.Тұйық болудың бірнеше себептері бар: Мәселен, ол мүмкін оның психологиялық ерекшелігіне, жан-дүниесінің нәзік келуі болып табылады. Егер бала тек жалғыз болғанды ұнататын, бірақ берілген тапсырманы бұлжытпай орындайтын болса, үндемей өз ойын ішінде сақтап, сыртқа шығармаса, онда ол балаға дер кезінде көңіл бөлінуі керек. Осы кезде ата-ананың қатал болуы, дөрекі сөйлеуі, ұрысу баланың өмірге деген көзқарасының дамуына әсер етіп, одан әрі жасқаншақ болы п кетуі әбден мүмкін.Тұйық болудың ең көп кездесетіні: жанұяда жалғыз өскен балаларда кездеседі. Ағасымен апайының болмай, амалсыз үйде ойнауы бала өмірінің дамуына әсер етеді.Сонымен қатар ата-аналардың көзқарасынада байланысты. Егер, ата-ана туыстарымен онша араласпай, тек жағымсыз жағын естіртетін болса, онда баланыңда туыстық көзқарасы бұрыс қалыптасады. Сондықтанда ата-ана көзқарасы, ойы үлкен әсер етіп отыратыны анық .Тұйық болуға итермелейтін тағы бір себеп: ата-аналардың іс-әрекеті. --- Сіз балаңызға көп уақытыңызды бөлесіз бе?Егер балаңыз өз қолымен әдемі сурет салса немесе кесте тігіп, өте қуанышты көңілмен әкеліп ұсынса, ал сіз болсаңыз жай ғана көзіңіздің қырын салып қарай алдай салдыңыз делік. Бұнда өз ойыңызды қоспай, шын пейілмен мақтаса баланың алға деген ынтасы туындайды. Немесе сіз балаңыздың тек жаман қылықтарын ғана айтып, мақтамай бетіне басатын болсаңыз бала төмендеуі мүмкін. Психологтардың айтуы бойынша тұйықтықты олардың салған суреттерінендебайқауға болады. Бұл тәжірибені 4 жастан салғызуға болады. Бала өзін ақ бетке қалай салады? --- Егер ол өзін өте үлкен қылып салса, онда ол еркеліктің белгісі. ---- Керісінше, үйде үлкені бола тұра өзін кішкене қылып салса,онда ол өз орынын маңызды деп санамауы. ----Егер өзін анасынан не әкесінен алшақ қылып салса , онда ол мүмкін әке-шешесінің көп көңіл аудармауы.Егер ата-ананың жұмысы көп болып, балаға деген көңілінің болмауы немесе істеген ісінің жемісін көрмеуі, жақтырмай немғұрайлы қарай салу, Бала санасында: өз ісінің бәрібір қате болатынын, үлкендерге тек кедергімді тигіземін деген ой қалыптасады. Кейбір ата-аналар баланың жағаласпауы үшін немесе уақыттарын алмауы үшін тек материалдық жағын қамтамасыз етуге тырысады. Баланы тек әдемі, қызықты ойыншықтар сатып беріп, алдап отырады.Міне, осыдан бала өз бөлмесінде тек ойыншықтармен ойнайды. Ата- анасы үйде бола тұрсада бала олардың бар екенін елемейді. Өйткені олар баламен бірге емес, әркім өз ісімен шұғылданады. Осындайда ата-анаға деген сезім, махаббатта болмайды.Бір жағынан балаға шектен тыс көңіл аударып, еркелете берудіңде қажеті жоқ. Сондықтанда балалар ата-анасының қандай маңызды жұмыс атқаратындарын білулері керек. Мәселен: Егер анасы тамақ істегеннің орнына немесе кір жуудың орнына баламен бірге ойнап кетсе аш қалатындарын ақырын ақылмен ұғындыру.Ең бастысы –балаға айғайламай,қатты сөйлемей тек ақылмен ақырын ғана ұғындыру.Бала ата – анасының қорғанышы,сүйіктісі болу керек. Осы өмірде өте мықты,ержүрек,ешкімнен қорықпайтын әкесінің бар екенін,және де өте мейрімді, ақылды анасының бар екенін сезінуі тиіс.Әсіресе мектепке дейінгі балаларға ата – анасының көп көңіл бөлуі,жанұялық махаббат қолдаушылық көрсеткен өте маңызды.Толық қанды бала болып өсуі үшін: Ішкі және сыртқы сезімдерінің тек бақытты жанұяда дамытуға болады. Егерде жанұяда махаббат,сүйіспеншілік,мейрімділік,өзара түсінушілік болған жағдайда ғана баланың ішкі және сырт
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ