Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Компьютерлік жүйелер мен желілер»

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

    Сабақтың мақсаты

    -информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу.

    - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттары үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .

    Бағалау критерийлері

    Білім:

    - информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу;

    - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта, тінтуір).

    Түсінік:

    - құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну


    Тілдік мақсаттар


    Пән бойынша оқу мақсаты:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;

    • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


    Оқудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • эргономика;


    Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

    • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет….

    • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….

    • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыстар

    Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланысы

    Бастапқы білім

    Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 мин




    3-25 мин

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сабаққа позитивті дайын болу.


    Миға шабуыл: Кестені толтыр

    Оқушылардың әрқайсысы жағымсыз әсерімен қорғану әдістерімен байланысты ұғымдарды сәйкестендіреді.

    Нәтижені жұпта талдайды, дұрыс нұсқамен салыстырады.

    Мұғалім туындаған сұрақтарға жауап береді


    Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.






    Презентация. Слайд 2 Қосымша 1.1




    Презентация. Слайд 3


    Қосымша 1.2




    Сабақтың ортасы



    26-37 мин


    Топта жұмыс істеу: Кілт сөздерді анықтау

    Үш топқа бөлу.

    Сабақтың тақырыбы бойынша кілт сөздерді анықтау.

    Әр топ кілт сөздерден кроссворд жасайды.

    Әр топ нәтижені сыныппен бөліседі.

    Презентация. Слайд 4


    Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар

    Сабақтың соңы

    38-40 мин


    Рефлексия

    Сабақта мен жұмыс істедім….

    Мен сабақтағы жұмысымен….

    Сабақта мен үлгердім …..

    Менің көңіл күйім…..

    Презентация. Слайд 5


    Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

    Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

    ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

    Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


    Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы).

    Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы мүмкін. .

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз.

    Денсаулық сақтайтын технология..

    Шынықтыру минөттері мен белсенді әрекеттер түрлері.

    Сабақ басында қарастырылған оқытудың белсенді әдістері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережесінің бөлімдері .

    • Тәртіпті, тазалықты, техника қауіпсіздігі ережесін сақтау;

    • Мұғалімнің ұсынысымен жұмыс орнына жайғасу және өз еркімен ауыстырмау;

    • Мұғалім айқындап берген қызмет түрімен ғана айналысу;

    • Экранның ортасынан оқушының көзіне дейінгі қашықтық 60 см. төмен болмауы керек.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма?

    Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

    Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төрегелдиева Әлия Мүсірепқызы
    01 Қазан 2020
    482
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Эргономика ұғымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Эргономика ұғымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Компьютерлік жүйелер мен желілер»

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін)

    Сабақтың мақсаты

    -информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу.

    - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттары үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .

    Бағалау критерийлері

    Білім:

    - информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу;

    - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта, тінтуір).

    Түсінік:

    - құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну


    Тілдік мақсаттар


    Пән бойынша оқу мақсаты:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;

    • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


    Оқудың тілдік мақсаты:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • эргономика;


    Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

    • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет….

    • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….

    • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыстар

    Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланысы

    Бастапқы білім

    Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 мин




    3-25 мин

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сабаққа позитивті дайын болу.


    Миға шабуыл: Кестені толтыр

    Оқушылардың әрқайсысы жағымсыз әсерімен қорғану әдістерімен байланысты ұғымдарды сәйкестендіреді.

    Нәтижені жұпта талдайды, дұрыс нұсқамен салыстырады.

    Мұғалім туындаған сұрақтарға жауап береді


    Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.






    Презентация. Слайд 2 Қосымша 1.1




    Презентация. Слайд 3


    Қосымша 1.2




    Сабақтың ортасы



    26-37 мин


    Топта жұмыс істеу: Кілт сөздерді анықтау

    Үш топқа бөлу.

    Сабақтың тақырыбы бойынша кілт сөздерді анықтау.

    Әр топ кілт сөздерден кроссворд жасайды.

    Әр топ нәтижені сыныппен бөліседі.

    Презентация. Слайд 4


    Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар

    Сабақтың соңы

    38-40 мин


    Рефлексия

    Сабақта мен жұмыс істедім….

    Мен сабақтағы жұмысымен….

    Сабақта мен үлгердім …..

    Менің көңіл күйім…..

    Презентация. Слайд 5


    Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

    Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

    ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

    Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


    Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы).

    Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы мүмкін. .

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз.

    Денсаулық сақтайтын технология..

    Шынықтыру минөттері мен белсенді әрекеттер түрлері.

    Сабақ басында қарастырылған оқытудың белсенді әдістері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережесінің бөлімдері .

    • Тәртіпті, тазалықты, техника қауіпсіздігі ережесін сақтау;

    • Мұғалімнің ұсынысымен жұмыс орнына жайғасу және өз еркімен ауыстырмау;

    • Мұғалім айқындап берген қызмет түрімен ғана айналысу;

    • Экранның ортасынан оқушының көзіне дейінгі қашықтық 60 см. төмен болмауы керек.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма?

    Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме?

    Егер жоқ болса, неге?

    Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

    Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Презентация 6 сынып
    01.10.2020
    482
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төрегелдиева Әлия Мүсірепқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации