Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Эргономика ұғымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Компьютерлік жүйелер мен желілер» |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Эргономика ұғымы
|
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу (жоғары деңгейде жайлы және тиімді болу үшін) |
|||||||
Сабақтың мақсаты |
-информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу. - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттары үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру . |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Білім: - информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу; - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта, тінтуір). Түсінік: - құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша оқу мақсаты: Оқушылар:
Оқудың тілдік мақсаты: Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланысы |
|||||||
Бастапқы білім |
Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 0-2 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Сабаққа позитивті дайын болу.
Миға шабуыл: Кестені толтыр Оқушылардың әрқайсысы жағымсыз әсерімен қорғану әдістерімен байланысты ұғымдарды сәйкестендіреді. Нәтижені жұпта талдайды, дұрыс нұсқамен салыстырады. Мұғалім туындаған сұрақтарға жауап береді
Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады. |
Презентация. Слайд 2 Қосымша 1.1
Презентация. Слайд 3
Қосымша 1.2
|
||||||
Сабақтың ортасы
26-37 мин |
Топта жұмыс істеу: Кілт сөздерді анықтау Үш топқа бөлу. Сабақтың тақырыбы бойынша кілт сөздерді анықтау. Әр топ кілт сөздерден кроссворд жасайды. Әр топ нәтижені сыныппен бөліседі. |
Презентация. Слайд 4 Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар |
||||||
Сабақтың соңы 38-40 мин |
Рефлексия Сабақта мен жұмыс істедім…. Мен сабақтағы жұмысымен…. Сабақта мен үлгердім ….. Менің көңіл күйім….. |
Презентация. Слайд 5 |
||||||
Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі. |
Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту Сабақ
барысында
оқытудың
белсенді
әдісін
пайдалану. |
||||||
Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы). Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы мүмкін. . |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз. |
Денсаулық сақтайтын технология.. Шынықтыру минөттері мен белсенді әрекеттер түрлері. Сабақ басында қарастырылған оқытудың белсенді әдістері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы Ережесінің бөлімдері .
|
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма? Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |