Еріктілердің ерлігі сынып сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еріктілердің ерлігі сынып сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Еріктілердің ерлігі сынып сағаты қауіпсіздік сабағымен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 9 желтоқсан 2024

Апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді

Сынып жетекшісі:

Эсенкулова Улбосын

Сынып: 7 A

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

1)«Еріктілердің ерлігі: Қоғамдағы үлгі мен әсер»

2)Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңіздің алгоритмі ұандай болуы керек» 3)Интервал және арақашықтық.Қозғалыс жылдамдығы.

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға достық пен ынтымақтың маңыздылығын түсіндіру.

Бір-біріне құрмет пен сенімділікті қалыптастыру.

Ынтымақтастық пен ұжымдық қарым-қатынастың рөлін көрсету.

Құндылықтары:

Ынтымақтастық: Топпен жұмыс жасау арқылы бірлесіп әрекет етуді меңгеру; Өзгелермен тату болу және бір мақсатқа жету жолында бірге жұмыс істеу.

Құрмет: Әр адамның құқығы мен пікірін бағалауды үйрену; Қарым-қатынаста ілтипатты болу және өз сөздеріміз бен әрекеттерімізге жауапкершілікпен қарау.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт


Мұғалім әрекеті


Оқушы әрекеті

Сабақтың техникалық құрал- жабдықтары

1)«Еріктілердің ерлігі: Қоғамдағы үлгі мен әсер»


Әнұран

Окушыларды жақсы күңіл-күймен қарсылап, тақырыпты таныстырады: «Бүгінгі сынып сағатымыздың тақырыбы — еріктілердің ерлігі, оның қоғамдағы үлгісі мен әсері”.»

Мұғалім еріктілік дегеніміз некені, оның үлгілі салаларын таныстырушыларды ойларынан ашық сұрау арқылы жалқастырады:

Еріктілердің үлесі қоғамға қандай?

Еріктіліктің салалары туралы не білесіз?

Видео көрсетіледі (еріктілер туралы қысқаметражды бейне).


Ойларын бөлсу (сұрақтарға жауап беру).

Видео көргеннен кейін ойларын талқылау (бейнеде көрсетілген еріктілердің мысалдарына баға беру).


Суреттер, слаид

«8 минуттық оқу»

С.Бегалин «Бала Шоқан»

Бала Шоқан шығармасын мәнерлеп оқып беру және оқылған беттер бойынша сұрақ қою.

Ұстазды мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап беру

С.Бегалин «Бала Шоқан» кітабы

2)Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Кибербуллингтің түрлері. Әр адамның қауіпсіздігі неде және сіздің әрекеттеріңің алгоритмі қандай болуы керек?» (10 минут)


Кибербуллингтің анықтамасын туралы қысқа тусінік береді.

Кибербуллингтің түрлерін таныстырады (сурет не схема арқылы).

Кибершабуылдардан қалай қорғанудың жолдарын айтады (алгоритм көрсету).

Кибершабуылдардан қорғану алгоритмі:

Құрылғыларды қорғау:

Барлық құрылғыларда (компьютер, смартфон, планшет) антивирустық бағдарламалар орнату.

Құрылғы бағдарламалық жасақтамасын үнемі жаңартып отыру.

Құпия сөздерді қорғау:

Күрделі және әртүрлі құпия сөздерді пайдалану (үлгі: "G3d@!Yp9").

Бір құпия сөзді бірнеше сайтта пайдаланбау.

Құпия сөздерді басқару бағдарламаларын қолдану (мысалы, LastPass, 1Password).

Электрондық поштаны қорғау:

Белгісіз немесе күмәнді сілтемелерді ашпау.

Фишинг хаттарды тануды үйрену (жалған сілтемелер, грамматикалық қателер).

Әлеуметтік желілерді қорғау:

Жеке мәліметтерді (мекенжай, телефон нөмірі, банк деректері) жарияламау.

Достар тізімін тек шынайы таныстармен шектеу.

Профильдің құпиялық параметрлерін дұрыс баптау.

Wi-Fi желісінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету:

Ашық Wi-Fi желілеріне қосылудан аулақ болу немесе VPN қолдану.

Wi-Fi желісінің құпия сөзін тұрақты өзгерту.

Деректерді резервтік көшіру:

Маңызды деректерді сыртқы дискілерде немесе бұлттық сақтауда сақтау.

Резервтік көшірмелерді жүйелі түрде жаңарту.

Күдікті жағдайларда әрекет ету:

Белгісіз қосымшаларды немесе файлдарды ашпау.

Жеке мәліметтерді сұрайтын сайттардың сенімділігін тексеру (HTTPS бар-жоғын қарау).

Шабуылға ұшыраған жағдайда тез арада IT мамандарына немесе құқық қорғау органдарына хабарласу.

Оқушылар сұрақтар қояды, ойларын бөліседі.

Ұсынған алгоритм бойынша қауіпсіз әрекет жасау жолдарын талқылайды.

Суреттер, слаид

3)Интервал және арақашықтықҚозғалыс жылдамдығы.

Сабақтың мақсатын түсіндіреді: жолдағы қауіпсіздік ережелерін сақтау арқылы көлік қағысының алдын алу.

Көлік қағысына алып келетін негізгі себептерді атап өтеді:

Жаяу жүргіншілердің жолда белгіленбеген жерден өтуі.

Жүргізушілердің жылдамдықты асыруы.

Қараңғыда немесе нашар көрінетін ауа райында көріну проблемалары.

Жолда қауіпсіздік ережелерін талқылайды:

Жолды тек белгіленген жерден (жаяу жүргіншілер өткелі) өту.

Жолда жүру кезінде телефонды пайдаланбау.

Көрінетін киімдер кию (әсіресе қараңғыда).

Жол ережелерін білу және құрметтеу.

Мұғалімді тыңдайды және қауіпті жағдайлар туралы ақпаратты жазады. Қауіпсіздік ережелеріне байланысты мысалдар келтіреді немесе сұрақтарға жауап береді.

Сабақ соңында қауіпсіздік туралы алған білімдерін қорытындылайды және сыныпта талқылайды.

Суреттер, слаид


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.06.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі