Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
- заттардың судағы ерігіштігі
бойынша жіктейді.
-ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
түсінеді.
Оқушылардың басым
бөлігі:
- Ерітінді құрамын
талдайды.
-Қаныққан және
қанықпаған ерітінді құрамын
түсінеді.
Кейбір
оқушылар:
-
ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
сәйкестендіреді,сипаттайды.
|
Тілдік
мақсат
|
Пәнге қатысты
лексика мен терминология
Ерітінді, ерігіштік, еріткіш,
еріген зат
Диалогқа/
жазылымға қажетті
тіркестер:
-Ерітінді құрамы
...........
-Ерігіштігіне байланысты
заттар ..........................
жіктеледі.
|
Сабақтың
басы
5минут
|
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа
дайындықтарын тексеру, сабаққа назарларын
аудару.
«Құпия
құбылыс» әдісі арқылы оқушылармен бірге
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Оқушыларға стақанға
құйылған суға тұз салынады. Сол құбылысты анықтауға болатындығы
жайлы сұрақ қою.
-
Қандай құбылыс
жүзеге асты?
Ерітінді
|
Еріген
зат
|
Еріткіш
|
Тұз+су
|
тұз
|
су
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
хабарлау.
|
Тұз бен судың араласу
құбылысын сипаттайды.
|
ҚБ: Оқушылардың
дұрыс жауаптарын мадақтау.
|
Слайд
Тұз, су, стақан, шыны
таяқша
|
Сабақтың
ортасы
5минут
5+5мин
6мин+5мин
5мин
3мин
5мин
|
Интерактивті тақтада
ерітінді түрлерімен
таныстыру.

Жұптық
жұмыс:
"Тапқыр оқушылар"
әдісі

Топтық
жұмыс:
№5 зертханалық
тәжірибе «Заттардың ерігіштігін
зерттеу»
Мақсаты: эксперимент
жүргізу арқылы заттардың ерігіштігін
түсіну.
Реактивтер: натрий сульфаты, кальций сульфаты,
кальций карбонаты, су .
Құрал-жабдықтар:
өлшеуіш цилиндр – 3 дана, шыны таяқша – 3 дана, стақан – 3 дана,
таразы – 3 дана, тұрғы – 3дана, сағат шынысы
3дана
Жұмыс
барысы:
-
Үш сынауыққа өлшегіш
цилиндірмен 20 мл су өлшеп
құйыңыз
-
Бірінші стақанға
бірдей мөлшерде 5г натрий хлориді, екінші стақанға 5г кальций
сульфаты және үшінші стақанға 5г кальций карбонатын
салыңыз.
-
Абайлап
араластырыңыз
-
Қажет болған
жағдайда, құрамындағыны қыздыруға
болады.
-
Заттарды 3 топқа
жіктеп, нәтижелер кестесін ресімдеңіз: жақсы еритін, аз еритін,
ерімейтін.
Ерітінді түрлерін
түсіндіру:

Жеке
жұмыс

|
Оқушылар тақырыпты
тыңдайды.
Оқушылар суретте
берілген (кола сусыны, йод ерітіндісі,хош иістендіргіш, теңіз суы,
сироп, иіс су, лак кетіргіш ерітінді) ерітінділердің құрамын
жіктейді, яғни еріткіш пен еріген затты анықтайды. Сонымен қатар,
аталған ерітіндінің маңызы туралы
әңгімелейді.
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
Зертханалық
тәжірибені жүргізеді.
Тапсырманы орындағаннан кейін
оқушылар топ арасында бір-бірлерінің жауаптарын тексеріп,
бірін-бірі бағалайды.
Ерітінді түрлерін
меңгереді.
Сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор:
-Еріген затты
анықтайды 1балл
-Еріткішті анықтайды
1балл
|