Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Еркін ретмикалық гимнастикалық жаттығулар
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қаңтар 2019
1155
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақжоспары № 4
Ұзақмерзімдіжоспарбөлім:Жеңілатлетикаарқылыденсаулық пен фитнес Мектеп: | Күні:Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сабақ тақырыбы: Еркін ритмикалық гимнастикалық жаттығулар | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.1. көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істи білуді көрсету және қолдана білу.8.3.5.1. басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибиелерін байытуға арналған дағдыларды көрсете білу. | |
Сабақмақсаттары | Барлық оқушылар келесіге қабілетті:қауіпсіздік ережесін біледі.төменгі сөре және сөрелік екпін техникасын түсінеді.Оқушылар көпшілігі келесіге қабілетті:техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі. | |
Бағалау критериі | Қысқа қашықтыққа жүгіруде , техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді және біледі. | |
Тілдік мақсаттар Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді | Пәнге тән лексика мен терминология: | |
Құндылықтардыдарыту | СабақкезіндегіоқушылардыңбірбірінедегенсенімділігінарттыруТоптаәділжұмысжасауғабейімдеу.Командалықжұмысжүргізугедағдылану. | |
Пәнаралықбайланыстар | Биология пәніменбайланыстыру. | |
АКТ қолдану дағдылары | Жүгіру техникаларын АКТ арқылы көрсету. | |
Бастапқы білім | Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы. | |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-7 7-8 | Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық | |
Сабақтыңортасы10-20 20-30 | (Т.Ж.ҚБ)Оқушылар жұпта жүгіруге арналған тапсырмалар орындайды. Дайын сөре қалыбының тұрақты бұрышы шамасы 45° ал, артқы тірегіштің бұрышы 80° дейін өзгертуге болады. Сөреге! деген команда естілген бетте екі қолдың ұшын жерге тигізіп, екі иық сөре сызығының үстіне немесе сәл алға шыққан қалыпта бір тізерлеп отырады.- Дайындал! деген команда берілгенде жүгіруші артқы тізе мен денені сәл көтеріп, ауыз арқылы тез әрі терең тыныс алады.- Жүгір! (Марш) деген бұйрық берілгенде жүгіруші қолын жерден көтере алға қарай бар пәрменімен ұмтылады.- Мәре кермесіне жақындағанда шамамен 1м қалғанда жүгіруші денесін алға еңкейтіп шапшаңдықты бәсеңдетпестен мәре сызығын жүгіріп өткені жөн.2. Төменгі сөреден жүгіру:2х30 м жүгіру1х40 м жүгіру1х60 м жүгіруДескриптор -Сөрелік қалыпта жүгіру жаттығуларын орындайды.-Оқушылар жұпта жаттығулар орындау барысында белсенділік танытады. -Төменгі сөредегі тапсырмаларды толық орындайды.Бағалау Оқушылар бірін бірі дескриптор арқылы бағалайды.Мұғалім сұрақ қояды:- Осы тапсырма қандай дене қасиеттерді дамытады?Мұғалім, оқушыларды дұрыс жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып, олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын тексереді.Қажетті жағдайда мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге талпынады. | Кең ойын алаңы, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. Стадионның жүгіру алаңы, төменгі сөреге арналған сөрелік тірегіш, ысқырық, фишкалар, бор, конустар. https://www.youtube.com/watch?v=jlo77qeDnSE |
Сабақтыңсоңы 35-40 | Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, жату және тізенің жерде жатуы үшін бұрылу. Оқушыларды қолы жерге созуды, тізелерді ақырын бір жақтан екінші жаққа бұруды және салмақты ақырын жерге түсіруді сұраңыз. Кең созылған қол берік ұстайтынын түсіндіру. Оқушыларды екінші жаққа ақырын бұрылып, тізіге отыруды сұраңыз. Қолды дененің бір жағынан екінші жағына қарай бұрап, омыртқаны ақрын созу. Иықты үш рет алға және үш рет артқа айналдыру жәе бұл кезде жақсылап тыныс алу. Көзді жұму және бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. | Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)