Материалдар / Ертегі еліне саяхат
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ертегі еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топтарға арналған ҰОӘ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
363
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ортаңғы «Бәйтерек» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.

Күні: 1.10.2018

Тәрбиеші: Оспанова О.К

Білім беру саласы: Коммуникация

Пәні: Көркем әдебиет

Өтпелі тақырып: Өнер көзі халықта

Тақырыбы: «Ертегі еліне саяхат»

Мақсаты:

1. Білімділік: Дидактикалық ойындар арқылы, өтілген ертегілерден алған білімдерін тиянақтау.

2. Дамытушылық:  Дамытушы ойындар арқылы балаларға әртүрлі тапсырмаларды орындата  отырып, сөздік қорларын молайтып, ой - өрістерін дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік: Балаларды ертегі желісі арқылы адал достыққа, тапқырлыққа, шыдамдылыққа және салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу

Педагогикалық техналогиялар: Сұрақ-жауап, тапсырмалар.

Ресустарын қамтамасыз ету: Слайд, флипчарт, суреттер.

Көптілдік: орысша, қазақша, ағылшынша.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: Қонақтармен үш тілде амандасамыз. Сәлеметсізбе, здраствуйте, хеллоу.

Мотивациялық қозғаушы: Слайд арқылы түлкінің жылаған дыбысы естіледі. Балалар қарайықшы бұл не екен? Түлкі Дұрыс айтасындар.

Тәрбиеші: Түлкіжан саған не болды неге жылап отырсын?

Түлкі: Сәлеметсіңдер ме балалар! Орман ханшайымы біздің ертегі кітабімізді сиқырлап тастады.

Тәрбиеші: Балалар біз түлкіге көмектесеміз бе? (Ия көмектесеміз.)

Слайд арқылы (орман ханшайымы шатасқан ертегілермен шығады).

Тәрбиеші: Расымен де балалар қарандаршы ертегілер шатасып кетіпті.

-Балалар сендер қандай ертегілерді білесіңдер? (балалардың жауаптары тындалады.) жарайсындар.

-балалар сендер саяхатқа барғыларын келе ме? Ал немен баруға болады: (Балалардың жауаптары)

Бірақ біз балалар сендермен сиқырлы кілеммен барамыз. (слайд арқылы сиқырлы кілемнің суреті шығады) Көздерімізді жабамыз.

Тәрбиеші: Көздерімізді ашамыз. (Слайд арқылы орманның суреті шығады) біз қайда келдік? Дұрыс орманға келдік.

Алдымыздан аю шығады. (Слайд арқылы аю шығады) Балалар аю бізге тапсырмалар алып келді. Тапсырмаларды орындаймыз ба? Ия орындаймыз.

1)Аю тапсырмасы: Магниттік ертегі. Ертегілерді рет-ретімен орналастыру керек. Әр балаға ертегілерді үлестіріп берем.

Тәрбиеші: Бұл қандай ертегі? Жарайсындар тапсырманы дұрыс орындадындар.

2) Трех схема (әр балада болады) Жеке-жеке сұрақтар қойып сұрап шығам.

Жарайсындар.

Өзеннең өту. (Слайд арқылы өзең шығады) Балалар қарандаршы мен өзен жағасында сиқырлы сандықша тауып алдым. Осы уақытта өлеңмен Алиса шығады.

Тәрбиеші: балалар бұл кім? Қандай ертегіден? Алиса балалармен амандасады.

-Hello! My name is Alice.

Балалардан жеке жеке сұрайды.: -What’s your name?

Балалар жауап береді: -My name is …

Алиса балалардың қалдарын сұрайды: -How are you?

Балалар жауап береді: -O’k

Балалар Алиса жәй келген жоқ. Ол бізге тапсырмалар әкелді орындаймыз ба?

Флэш-игра

Дети по одному подходят к интерактивной доске и выполняют задание.

Алиса: - It is a jug. The jug is red.

Ребенок выбирает цвет из палитры красок и превращает кувшин в красный цвет, затем составляет словосочетание: -Red jug.

и т.д (Green frog, yellow sun, orange box, pink car, brown rabbit, grey elephant, black umbrella, white house, blue ball)

Алиса благодарит детей за помощь: -Thank you, children. Вы как настоящие волшебники расколдовали страну чудес и все стало ярким и красивым. У меня поднялось настроение и теперь мне хочется петь.

Она предлагает детям спеть вместе с ней, а заодно и отдохнуть.

Физминутка (видео)

If you’re happy, happy, happy

Clap your hands / 2 pаза

If you’re angry, angry, angry

Stamp your feet/ 2 pаза

If you scared, scared, scared

Say “Oh no” / 2 pаза

If you sleepy, sleepy, sleepy

Take a nap/ 2 pаза

If you’re happy, happy, happy

Clap your hands / 2 pаза

Алиса хвалит детей за хорошее исполнение: -Well done!

Затем прощается: -Good bye!!!

Балалар қоштасады.

Қасқыр шығады. (Слайд арқылы)

Тапсырмасы. Бұл қай ертегіден? (Слайд арқылы ертегілер шығады)

Аю мен бауырсақ шығады. Тәрбиеші: Бұл қандай ертегі? Бауырсақ аюға не деді? Балалар жауабы.

Түлкі ешкіге не деді? Ал ешкі түлкіге не деді?

Шұбар тауық ата мен әжеге не деп айтты?

Жарайсындар.

Слайд арқылы (Түлкі көңілді шығады) Балалар біз түлкіге көмектестік. Түлкімен қоштасады.

Ендеше балалар біз топқа қайтайық. (Слайд арқылы кілем шығады!

Қортынды: Флипчарт арқылы Ертегі кейіпкерлерін тауып қою.

  1. Алдар көсе мен бай

  2. Мақта қызбен мысық

  3. Қарлығаштың құйрығы неге айыр

  4. Аққу қаздар

  5. Үйшік

  6. Жеті лақ

  7. Түлкі мен тырна. Жарайсындар балалар. Мадақтаймын қоштасам.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!