Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші: Мұфтахиева Жанна Ғабиденқызы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Ертегіде қонақта»(ертегі бойынша әңгімелеуге дайындау) Ас атасы нан
Мақсаты:а)Балаларға ертегі мазмұнын айтуға ,сахналауға үйрету.
ә) «Қ»дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіру арқылы «қ» дыбысының айтылуын меңгерту.
б)Ертегі мазмұны арқылы адал достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№24демострациялық материал,(ертегі кейіпкерлерінің суреті)
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:қандай ертегі білетіндері туралы әңгімелесу.
Сөздік жұмыс:бауырсақ,қасқыр,қоян,аю,түлкі.
Билингвальды компонет:бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян удвль т
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
-Сәлеметсіздер ме, балалар! -Балалар,үйлеріңде аналарың бауырсақ пісіре ме? -Бауырсақтың дәмі қандай? -Оның түсі қандай? -Бүгін біз бауырсақ туралы ертегі тыңдаймыз. |
Амандасады. -Пісіреді. -Дәмді. -Сары,қызғылт. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
№24демонстрациялық материал -Бүгінгі тыңдайтын ертегіміздің аты-Бауырсақ. Тәрбиеші ертегінің мазмұнын мәнерлеп айтып береді. -Ертеде кімдер өмір сүріпті? -Шал кемпірге не дейді? -Пісірген бауырсағы қандай болыпты? -Бауырсақ не істейді?(Бауырсақтың орманға дөңгелеп бара жатқанын көрсету). -Бауырсақ қайда дөңгелеп бара жатыр? Бауырсақ қандай жануармен кездеседі? -Балалар, қоян қандай болады? Қоянға бауырсақ не деп ән салады? -Менің атым-бауырсақ Мені суға иледі, Мені майға пісірді. Терезенің алдына Суытуға қойды. Атайдан мен құтылдым, Әжейден мен құтылдым. Енді сенен құтылу, Қиын емес бұл маған,-дейді де әрі қарай -Бауырсаққа тағы қандай аң кездеседі? -Балалар, қасқырға қандай болады? Қасқырға бауырсақ не деп ән салады? -Содан кейін қайсы аң кездеседі? -Балалар, аю қандай болады? -Аюға қандай ән айтып береді? -Содан кейін қайсы аң кездеседі? -Балалар, түлкі қандай болады? -Түлкіге қандай ән айтып береді? |
Тыңдайды. Ертегінің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. -Шал мен кемпір -Бауырсақ пісір,-дейді. -Дәмді, қызғылт сары. -Орманға дөңгелеп кетеді. -Қоянмен кездесті. -Қоян қорқақ,кішкентай. -Қасқыр. -Түсі сұр, тістері сояудай. Балалар хормен Бауырсақтың әнін айтады. -Аю. -Үлкен,маймақ Қорбаңдап жүреді.Бауырсақтың әнін хормен айтады. -Түлкі. |
|
|
-Одан кейін не болады? -Түлкі қулығын асырып бауырсақты жеп қояды. Тәрбиеші балаларға жаңа сөздерді қайталатады. Билингвальды компонент: бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян-заяц,аю-медведь,түлкі-лиса. Сергіту сәті: Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
-Түлкі қу болады. Бауырсақтың әнін қайталайды. Балалар қайталайды: бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян-заяц,аю-медведь,түлкі-лиса. Бірге қайталап,сәйкес қимыл жасайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бүгін біз қандай ертегі тыңдадық? -Ертегіде қандай жануарлар бар екен? -Түлкі қандай болып шықты? Балаларды мадақтау. . |
Балалар сұраққа толық жауап беруге тырысады.Бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды:ертегінің мазмұнын түсініп, әр кейіпкерді сомдауға (сахналауға) арналған тапсырманы;
Түсінеді:ертегіні диалог түрінде қалай әңгімелеу керектігін;
Қолданады: «қ» дыбысы келетін сөздерге мысалдар келтіріп,сол сөздерді дұрыс айта білу іскерліктерін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ертегіге қонақта
Ертегіге қонақта
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші: Мұфтахиева Жанна Ғабиденқызы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі:Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Ертегіде қонақта»(ертегі бойынша әңгімелеуге дайындау) Ас атасы нан
Мақсаты:а)Балаларға ертегі мазмұнын айтуға ,сахналауға үйрету.
ә) «Қ»дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтіру арқылы «қ» дыбысының айтылуын меңгерту.
б)Ертегі мазмұны арқылы адал достыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:№24демострациялық материал,(ертегі кейіпкерлерінің суреті)
Алдын ала жүргізілетін жұмыс:қандай ертегі білетіндері туралы әңгімелесу.
Сөздік жұмыс:бауырсақ,қасқыр,қоян,аю,түлкі.
Билингвальды компонет:бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян удвль т
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
-Сәлеметсіздер ме, балалар! -Балалар,үйлеріңде аналарың бауырсақ пісіре ме? -Бауырсақтың дәмі қандай? -Оның түсі қандай? -Бүгін біз бауырсақ туралы ертегі тыңдаймыз. |
Амандасады. -Пісіреді. -Дәмді. -Сары,қызғылт. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
№24демонстрациялық материал -Бүгінгі тыңдайтын ертегіміздің аты-Бауырсақ. Тәрбиеші ертегінің мазмұнын мәнерлеп айтып береді. -Ертеде кімдер өмір сүріпті? -Шал кемпірге не дейді? -Пісірген бауырсағы қандай болыпты? -Бауырсақ не істейді?(Бауырсақтың орманға дөңгелеп бара жатқанын көрсету). -Бауырсақ қайда дөңгелеп бара жатыр? Бауырсақ қандай жануармен кездеседі? -Балалар, қоян қандай болады? Қоянға бауырсақ не деп ән салады? -Менің атым-бауырсақ Мені суға иледі, Мені майға пісірді. Терезенің алдына Суытуға қойды. Атайдан мен құтылдым, Әжейден мен құтылдым. Енді сенен құтылу, Қиын емес бұл маған,-дейді де әрі қарай -Бауырсаққа тағы қандай аң кездеседі? -Балалар, қасқырға қандай болады? Қасқырға бауырсақ не деп ән салады? -Содан кейін қайсы аң кездеседі? -Балалар, аю қандай болады? -Аюға қандай ән айтып береді? -Содан кейін қайсы аң кездеседі? -Балалар, түлкі қандай болады? -Түлкіге қандай ән айтып береді? |
Тыңдайды. Ертегінің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. -Шал мен кемпір -Бауырсақ пісір,-дейді. -Дәмді, қызғылт сары. -Орманға дөңгелеп кетеді. -Қоянмен кездесті. -Қоян қорқақ,кішкентай. -Қасқыр. -Түсі сұр, тістері сояудай. Балалар хормен Бауырсақтың әнін айтады. -Аю. -Үлкен,маймақ Қорбаңдап жүреді.Бауырсақтың әнін хормен айтады. -Түлкі. |
|
|
-Одан кейін не болады? -Түлкі қулығын асырып бауырсақты жеп қояды. Тәрбиеші балаларға жаңа сөздерді қайталатады. Билингвальды компонент: бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян-заяц,аю-медведь,түлкі-лиса. Сергіту сәті: Ормандағы аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. |
-Түлкі қу болады. Бауырсақтың әнін қайталайды. Балалар қайталайды: бауырсақ-баурсак,қасқыр-волк,қоян-заяц,аю-медведь,түлкі-лиса. Бірге қайталап,сәйкес қимыл жасайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
-Балалар бүгін біз қандай ертегі тыңдадық? -Ертегіде қандай жануарлар бар екен? -Түлкі қандай болып шықты? Балаларды мадақтау. . |
Балалар сұраққа толық жауап беруге тырысады.Бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды:ертегінің мазмұнын түсініп, әр кейіпкерді сомдауға (сахналауға) арналған тапсырманы;
Түсінеді:ертегіні диалог түрінде қалай әңгімелеу керектігін;
Қолданады: «қ» дыбысы келетін сөздерге мысалдар келтіріп,сол сөздерді дұрыс айта білу іскерліктерін.
шағым қалдыра аласыз













