Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Ертегілер әлемі»
Мақсаты:Ересектер көмегімен ертегі айтуды үйретуді жалғастыру.Жануарлар төлдерін Заттардың белгілерін атауға үйрету.(ң) дыбысының дұрыс айтылуын бекіту. Айтылуын бір біріне жақын сөздерді ажырата білуге үйрету.Дауыс екпінін қалай өзгерту керектігін көрсету.
Әдіс-тәсілдер: көрсету,сұрақ-жауап,әңгімелесу,түсіндіру.
Көрнекілік: Үй жануарларының суреттері,муляждар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақандарымыздың жылылығын сезейік.Кейін шеңбер бойымен дөңгеленіп,көзімізді жұмвп,бір өз ойларындағы қиял ғажайып ертегі әлеміне тап болайық. Психожаттығу(әуен жіберіледі). |
Балалар бір біріне жылы лебіздерін айтып,қиялдарындағы ертегі әлемі туралы баядайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденушілік |
Балалар бәрін де ертегіні көргенде,тыңдағанды ұнатасыңдар.Кәне,кім ертегілерді көп біледі екен,естерімізге түсірейікші.Өте тамаша, көп ертегіні білесіңдер екен. Ал менің қолымдағы не екен? Бұл шалқан.Осы ертегіні есімізге түсірейік . «Шалқан» ертегісі қайталап оқылады.Қойылым қоятындарын тәрбиеші хабарлайды.Тәрбиеші балалармен қойылым көрсетеді.Ертегінің мазмұнын дұрыс айтып біреулерін қадағалайды. Балалардың бастарына қалпақтар кигізіп,рөлдерін бөліп береді. Бір біріне өтініш жасағанда,дауыс ырғағына көңіл бөлулеріне назар аударады. Сергіту сәті: «Сең»дегенде, «Кең»дегенде, «Мең»дегенде Тұрамын соңғы болып. (Ң)дыбысының дұрыс айтылуына арналған) Дидактикалық ойын: Шарты:суреттердегі төлдердің аналарын тауып атау керек. Жануарлар ертегі кейіпкерлері. Мысалы: |
Балалар өздеріне таныс ертегілерді және мультфильмдерді атайды. Сіздің қолыңыздағы шалқан. Ертегіні естеріне түсіргеннен кейін,әр бала өзіне берілген рөлді орындайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап орындайды.
Дидактикалық ойынды қызыға ойеайды,балалар ертегілерді көп білетіндерін дәлелдейді. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Тәрбиеші белсене қатысқан балаларды мадақтады.Оқу іс-әрекетті жаңылтпашпен қорытындылады. Ң-ды айта алмай, Ң-ға өшікті айқарбай. (Бірнеше рет қайталайды). |
.Балалар өздерінің қойған қойылымдарына қуанды. Жаңылтпашты қайталап бірнеше рет айтты. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ересектер көмегімен ертегі айтуды,дауыс екпінін қалай өзгерту керектігін.
Нені білді: (ң) дыбысының дұрыс айтылуын, жануарлар төлдерін,заттардың белгілерін атауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ертегілер әлемі»
«Ертегілер әлемі»
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: «Ертегілер әлемі»
Мақсаты:Ересектер көмегімен ертегі айтуды үйретуді жалғастыру.Жануарлар төлдерін Заттардың белгілерін атауға үйрету.(ң) дыбысының дұрыс айтылуын бекіту. Айтылуын бір біріне жақын сөздерді ажырата білуге үйрету.Дауыс екпінін қалай өзгерту керектігін көрсету.
Әдіс-тәсілдер: көрсету,сұрақ-жауап,әңгімелесу,түсіндіру.
Көрнекілік: Үй жануарларының суреттері,муляждар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Балалар бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақандарымыздың жылылығын сезейік.Кейін шеңбер бойымен дөңгеленіп,көзімізді жұмвп,бір өз ойларындағы қиял ғажайып ертегі әлеміне тап болайық. Психожаттығу(әуен жіберіледі). |
Балалар бір біріне жылы лебіздерін айтып,қиялдарындағы ертегі әлемі туралы баядайды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденушілік |
Балалар бәрін де ертегіні көргенде,тыңдағанды ұнатасыңдар.Кәне,кім ертегілерді көп біледі екен,естерімізге түсірейікші.Өте тамаша, көп ертегіні білесіңдер екен. Ал менің қолымдағы не екен? Бұл шалқан.Осы ертегіні есімізге түсірейік . «Шалқан» ертегісі қайталап оқылады.Қойылым қоятындарын тәрбиеші хабарлайды.Тәрбиеші балалармен қойылым көрсетеді.Ертегінің мазмұнын дұрыс айтып біреулерін қадағалайды. Балалардың бастарына қалпақтар кигізіп,рөлдерін бөліп береді. Бір біріне өтініш жасағанда,дауыс ырғағына көңіл бөлулеріне назар аударады. Сергіту сәті: «Сең»дегенде, «Кең»дегенде, «Мең»дегенде Тұрамын соңғы болып. (Ң)дыбысының дұрыс айтылуына арналған) Дидактикалық ойын: Шарты:суреттердегі төлдердің аналарын тауып атау керек. Жануарлар ертегі кейіпкерлері. Мысалы: |
Балалар өздеріне таныс ертегілерді және мультфильмдерді атайды. Сіздің қолыңыздағы шалқан. Ертегіні естеріне түсіргеннен кейін,әр бала өзіне берілген рөлді орындайды.
Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап орындайды.
Дидактикалық ойынды қызыға ойеайды,балалар ертегілерді көп білетіндерін дәлелдейді. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Тәрбиеші белсене қатысқан балаларды мадақтады.Оқу іс-әрекетті жаңылтпашпен қорытындылады. Ң-ды айта алмай, Ң-ға өшікті айқарбай. (Бірнеше рет қайталайды). |
.Балалар өздерінің қойған қойылымдарына қуанды. Жаңылтпашты қайталап бірнеше рет айтты. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Ересектер көмегімен ертегі айтуды,дауыс екпінін қалай өзгерту керектігін.
Нені білді: (ң) дыбысының дұрыс айтылуын, жануарлар төлдерін,заттардың белгілерін атауды.
шағым қалдыра аласыз













