Жаңа
сабақ
|
Оқушылар, барлығымыз шеңбер
жасайық. Бүгінгі ашық сабағымызда мен сендерге жақсы көңіл -күй
сыйлағым келеді. (Слайдта күліп тұрған күннің
бейнесі)
- Мынау не
балалар?
-Күн.
-Күн не істеп
тұр?
-Күн күліп
тұр
-Ендеше, қазір мен сендерге
мына күліп тұрған күнді
сыйлаймын!
-Жақсы, балалар, қараңдаршы
бүгінгі күн не деген әдемі, неткен әсем. Күн өз жылуын бүкіл Семей
қаласына, жер бетіне төгіп, таратып, шапағатын сеуіп
тұр. Ендеше біз сол күнге сәлем
берейік.
|
Видеоны көру арқылы
жаңа сабақпен танысады.
|
|
Р фонемаларының артикуляциялық
кескіні,
|
Сабақтың
ортасы
|
Логопед мұғалім:
- Балалар, күн шуағын шашқанда, біздің көңіл күйіміз қандай болады?
(Қуанамыз)
- Біздің түрімізден қалай бақылауға болады?
- Біз жымиямыз, иә? Қане, бір-бірімізге жымиялық.
- Ал егерде бұлттар пайда болып жатса? (Таң қаламыз)
- Бір мезетте найзағай жарқылдады қорқып кеттік
- Енді жаңбыр жауып кетті, біз не істейміз? Көңілміз түсіп кетті.
Барлығын мимикамен көрсетеміз.
Логопед мұғалім:
Ал енді біздің көңіліміз көтеріңкі болу үшін біз күнді
құрастырамыз. Күнді құрау үшін бізге берілген әр түрлі
тапсырмаларды орындау кажет. Ол үшін біз, Р дыбысының
артикуляциясын есімізге түсіріп
алайық. 
2. «Р» дыбысының
артикуляциясын еске түсіру. Алдымен «Р» дыбысының артикуляциясына назар аударамыз:
— ерін аздап дөңгеленіп тұрады;
— жоғарғы,төменгі тістер алшақ келеді;
— тілдің ұшы қатты таңдайға көтеріледі;
— тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді;
— тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып
тұрады;
— ауа ағысы дем шығару
сәтте ауыз қуысына толып,қатайып тұрған тіл ұшын қозғалтып
дірілдетеді;
3. Артикуляциялық
жаттығулар.
Р дыбысына байланысты
жаттығулар жасаймыз. «Көңілді тіл
ертегісі»
Кішкентай көңілді тіл
туралы ертегі
Ерте заманда Кішкентай көңілді
тіл өмір сүріпті. Тәңертең ол оянып, төсектен тұрып, терезеден
далаға қарады (тіл ауыздан сығалайды). Аспанға қарады, күн ашықпа
екен деп (тілдің ұшы үстіге көтерілді). Жерге қарады, далада су,
балшық барма екен деп (тілдің ұшы астыға түседі). Тілге дала ұнады,
тіл біраз қыдырғысы келді (тіл астыға-үстіге, оңға-солға қимылдар
жасайды).
Далада Тіл ескі достарын
кездестірді олар: Бегемот (жалпақ тілді шығару), Керік (ұзын үшкір
тілді шығару), Бақа (тілдің ұшын шықарып оңға-солға апару), Сиыр
(тілді мұрынға және иекке созу). Олармен Тіл әңгімелесті. Біраздан
кейін, Кішкентай Көңілдң тілдің тамақ ішкісі
келді.
Үйге келіп, Мысық сияқты сүт
ішті (тілмен жалағандай қимыл жасау). Сүтке де тойды, бірақ сүтке
ернін бұлғап алды. Еріндерін тазалады (тілдің ұшымен үстіңгі,
астыңғы еріндерін жалау). Тістерді тазалады (тістерді
«тазалау»).
Кішкентай Көңілді Тіл қайтадан
ойнағысы келді. Әткеншекті көріп тебе бастады (таңдайды қағу).
Әбден шаршаған Тіл үйдің терезесін жауып ұйықтауға кетті. Осымен
ертегі аяқталды.
|
Оқушылар мұғалімді
түсіну арқылы жаңа сөздермен танысады, және өз ойларымен
бөліседі.
|
Оқушылар бір-бірлерін
бағалайды.
|
Кітап,
беттер.
|
Сабақтың
соңы
|
- [р] дыбысын жалғап айтуды
ұсыну: қа..., со..., бо..., та..., жа..., қоңы..., қо..., тұ...,
бұ..., құ..., сұ..., сы..., то... .
[-ра]
буынын жалға:
Қа..., да..., жа..., сұ..., домбы..., жази..., гита..., Ша...,
о..., а..., жы... .
[- рақ ]буынын жалға:
Ба..., та..., жа..., қа..., сұ..., құ..., жы..., тұ..., шы... .
[Ыр] буынын жалға:
Бат..., сып..., қоң..., қасқ..., мам..., си..., ау..., шат...
.
|
Жазбаша тапсырмаларды
орындап, мұғалімнің жеке чатына
жібереді.
|
Тапсырмаларды
орындауына қарай оқушылар
бағаланады.
|
.
|