Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ертегілер елінде үйірмесінің жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегілер елінде үйірмесінің жоспары үйірме жетекшілеріне көмек болар деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6085
72 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісілген
мектеп директоры директордың тәрбие ісі
Ш.Бектурганова жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Утепова ______________
Үйірме жұмысының журналы
Журнал для кружковой работы
Алматы облысы Іле ауданы Комсомол ауылы
__________________________________________________________________________________
/облыс, қала, аудан, ауыл/ область, город, район, село/
№31 орта мектеп
/мектеп, гимназия, лицей/ школа, гимназия, лицей/
3 Ж сынып
/сынып/ класс/
Үйірме жетекшісі: Романова Айман Сериковна
Руководитель кружка_________________________________________
Үйірме жұмысының күнтізбелік жоспары
Календарный план
№
Сабақ
реті
№ урока
Тақырыбы
Содержание материала
Сағаты
Часы
Мерзімі
Сроки
Көрнекілік
Наглядность
1
1
Алтын сақа
1
04.09.2017
Видео, суреттер
2
2
Жыл басы
1
11.09.2017
Видео, суреттер
3
3
Қағанақ бас, қыл кеңірдек, ши
1
18.09.2017
Видео, суреттер
4
4
Тазша бала
1
25.09.2017
Видео, суреттер
5
5
Жеті өнерпаз
1
02.10.2017
Видео, суреттер
6
6
Дәулет құс
1
09.10.2017
Видео, суреттер
7
7
Асан батыр
1
16.10.2017
Видео, суреттер
8
8
Бай мен баласы
1
23.10.2017
Видео, суреттер
9
9
Қаңбақ шал
1
30.10.2017
Видео, суреттер
10
10
Жақсылық пен жамандық
1
13.11.2017
Видео, суреттер
11
11
Үш ауыз ақыл сөз
1
20.11.2017
Видео, суреттер
12
12
Түлкі мен қоян
1
27.11.2017
Видео, суреттер
13
13
Қарттың ұлына өсиеті
1
04.12.2017
Видео, суреттер
14
14
Ақылды етікші
1
11.12.2017
Видео, суреттер
15
15
Айлакер бала
1
18.12.2017
Видео, суреттер
16
16
Шал мен кемпір
1
25.12.2017
Видео, суреттер
17
17
Түлкі мен маймыл
1
15.01.2018
Видео, суреттер
18
18
Түлкі мен ешкі
1
22.01.2018
Видео, суреттер
19
19
Тышқан мен жылан
1
29.01.2018
Видео, суреттер
20
20
Күшік пен мысық
1
05.02.2018
Видео, суреттер
21
21
Мақта қыз бен мысық
1
12.02.2018
Видео, суреттер
22
22
Қой мен қасқыр
1
19.02.2018
Видео, суреттер
23
23
Қарға мен кірпі
1
26.02.2018
Видео, суреттер
24
24
Түлкі мен бөдене
1
05.03.2018
Видео, суреттер
25
25
Қотыр торғай
1
12.03.2018
Видео, суреттер
26
26
Кім күшті?
1
19.03.2018
Видео, суреттер
27
27
Арыстан мен түлкі
1
09.04.2018
Видео, суреттер
28
28
Ақ тиін мен қасқыр
1
16.04.2018
Видео, суреттер
29
29
Қасқыр мен қозы
1
23.04.2018
Видео, суреттер
30
30
Түлкіден де өткен қу қаз
1
30.04.2018
Видео, суреттер
31
31
Түлкі мен құмыра
1
08.05.2018
Видео, суреттер
32
32
Ай мен күн
1
14.05.2018
Видео, суреттер
33
33
Алма піс, аузыма түс
1
21.05.2018
Видео, суреттер
34
34
Патша мен диқан
1
25.05.2018
Видео, суреттер
Үйірмеге қатысатын оқушылар тізімі
Список учащихся
Үйірме аты: Ертегілер елінде
№
Аты-жөні / Фамилия имя
Сыныбы / класс
1
Абдраим Дарина
3
2
Абдуллаева Амина
3
3
Абдулаева Бэлла
3
4
Аманжол Абылай
3
5
Бабаева Наиля
3
6
Баширова Дилана
3
7
Гамбаров Имиль
3
8
Гаппарова Умида
3
9
Едылхан Алихан
3
10
Журабаев Амир
3
11
Ибрагимова Зарифа
3
12
Ибрагимов Юиус
3
13
Изетова Арина
3
14
Ким Алина
3
15
Кулиев Дияр
3
16
Кроль Милана
3
17
Мурачев Кирилл
3
18
Мухамбетова Амира
3
19
Мухамеджан Назира
3
20
Турлибекова Аружан
3
Үйірме жетекшісі: Романова Айман Сериковна
Ертегілер елінде
______________________________________
Үйірменің аты / Наименование кружка
Үйірме жетекшісі туралы мәлімет
Сведения о руководителе кружка
Р/с
Аты-жөні /ФИО
Туған
жылы/
Дата рождения
Білімі
Образование
Мамандығы
Специальность
Өтілі
Стаж
Санаты
Категория
1
Романова Айман Сериковна
11.11.1984
Жоғары
Бастауыш сынып мұғалімі
8
II
Үйірме кестесі
Расписание кружков
Апта / неделя
Сыныптар / Классы
3
Дүйсенбі / понедельник
5 сабақ
17:05
Сейсенбі / вторник
Сәрсенбі / среда
Бейсенбі / четверг
Жұма / пятница
Сенбі / суббота
Ертегілер елінде үйірмесінің мақсаты:
оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алғашқы тілдік мағлұматтарды, сөйлеу әрекетінің түрлерін меңгерген, байланыстырып сөйлей алатын; ана тілін сүйетін, адамгершілік, Отансүйгіштік сезімдері қалыптасқан, шығармашылыққа бейім жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау.
Міндеті:
оқушының тілін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру;
дұрыс,түсініп және мәнерлеп оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру;
сөйлеу әрекеттерінің түрін (оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым) меңгерту және сөйлеу жанрларын әр түрлі жағдайларда қолдана білуге үйрету;
диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын жетілдіру;
оқушының бойында адами құндылықтарды: қайырымдылықты, сүйіспеншілікті, елжандылықты, имандылықты дамыту;
қоршаған ортамен ізгі қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- дыбыс пен әріптің негізгі ерекшеліктерін дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады (дауысты дыбыстар әндетіліп, созылып айтылады, ауа кедергісіз шығады).
- сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы;
- сөз, сөйлемнің шегін таба алады, сөзді буынға бөледі;
- саналы, дұрыс, бірқалыпты буындап және тұтастай минутына 45-50 сөз оқиды (белгілерімен қосқанда)
- мәнерлеп, дұрыс, түсініп оқуға дағдыланған;
- монолог, диалог арқылы берілген синтаксистік құрылымдағы хабарлы, сұраулы және лепті сөйлемдердің оқылу ерекшеліктерін ажырата біледі;
- тірек сөздер, сюжетті картиналар арқылы 4-5 сөйлемнен тұратын әңгіме құрай алады;
- мәтіннің берілген басы мен соңы арқылы мәтін, диалог құрастырады;
- затты, құбылысты, аңдарды сипаттайды, өз тәжірибесінен 4-6 сөйлемнен тұратын әңгіме құрайды;
- картина арқылы елестеуі (қиялдауы) бойынша шығарма жаза алады (4-6 сөйлем).
АНКЕТАЛЫҚ СҰРАҚТАР
1. Оқушының аты жөні ______________________________________________________________________
2. Сыныбы_____________________________________________________________
3. Бос уақытыңда немен айналысқанды жақсы көресің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Мектепте қандай үйірме болғанын қалар едің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Қандай үйірмеге қатысқың келді? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Ол үйірмені таңдаған себебің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
№31 орта мектеп мемлекеттік
коммуналдық мекемесінің
директоры Ш.Бектургановаға
__________сынып оқушысы
______________________________
Өтініш
Менің сізге өтініш жазу себебім, мені
___________________________________________________________ жүргізетін
Ертегілер елінде үйірмесіне жазуыңызды сұраймын.
2 қыркүйек 2017 жыл
мектеп директоры директордың тәрбие ісі
Ш.Бектурганова жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Утепова ______________
Үйірме жұмысының журналы
Журнал для кружковой работы
Алматы облысы Іле ауданы Комсомол ауылы
__________________________________________________________________________________
/облыс, қала, аудан, ауыл/ область, город, район, село/
№31 орта мектеп
/мектеп, гимназия, лицей/ школа, гимназия, лицей/
3 Ж сынып
/сынып/ класс/
Үйірме жетекшісі: Романова Айман Сериковна
Руководитель кружка_________________________________________
Үйірме жұмысының күнтізбелік жоспары
Календарный план
№
Сабақ
реті
№ урока
Тақырыбы
Содержание материала
Сағаты
Часы
Мерзімі
Сроки
Көрнекілік
Наглядность
1
1
Алтын сақа
1
04.09.2017
Видео, суреттер
2
2
Жыл басы
1
11.09.2017
Видео, суреттер
3
3
Қағанақ бас, қыл кеңірдек, ши
1
18.09.2017
Видео, суреттер
4
4
Тазша бала
1
25.09.2017
Видео, суреттер
5
5
Жеті өнерпаз
1
02.10.2017
Видео, суреттер
6
6
Дәулет құс
1
09.10.2017
Видео, суреттер
7
7
Асан батыр
1
16.10.2017
Видео, суреттер
8
8
Бай мен баласы
1
23.10.2017
Видео, суреттер
9
9
Қаңбақ шал
1
30.10.2017
Видео, суреттер
10
10
Жақсылық пен жамандық
1
13.11.2017
Видео, суреттер
11
11
Үш ауыз ақыл сөз
1
20.11.2017
Видео, суреттер
12
12
Түлкі мен қоян
1
27.11.2017
Видео, суреттер
13
13
Қарттың ұлына өсиеті
1
04.12.2017
Видео, суреттер
14
14
Ақылды етікші
1
11.12.2017
Видео, суреттер
15
15
Айлакер бала
1
18.12.2017
Видео, суреттер
16
16
Шал мен кемпір
1
25.12.2017
Видео, суреттер
17
17
Түлкі мен маймыл
1
15.01.2018
Видео, суреттер
18
18
Түлкі мен ешкі
1
22.01.2018
Видео, суреттер
19
19
Тышқан мен жылан
1
29.01.2018
Видео, суреттер
20
20
Күшік пен мысық
1
05.02.2018
Видео, суреттер
21
21
Мақта қыз бен мысық
1
12.02.2018
Видео, суреттер
22
22
Қой мен қасқыр
1
19.02.2018
Видео, суреттер
23
23
Қарға мен кірпі
1
26.02.2018
Видео, суреттер
24
24
Түлкі мен бөдене
1
05.03.2018
Видео, суреттер
25
25
Қотыр торғай
1
12.03.2018
Видео, суреттер
26
26
Кім күшті?
1
19.03.2018
Видео, суреттер
27
27
Арыстан мен түлкі
1
09.04.2018
Видео, суреттер
28
28
Ақ тиін мен қасқыр
1
16.04.2018
Видео, суреттер
29
29
Қасқыр мен қозы
1
23.04.2018
Видео, суреттер
30
30
Түлкіден де өткен қу қаз
1
30.04.2018
Видео, суреттер
31
31
Түлкі мен құмыра
1
08.05.2018
Видео, суреттер
32
32
Ай мен күн
1
14.05.2018
Видео, суреттер
33
33
Алма піс, аузыма түс
1
21.05.2018
Видео, суреттер
34
34
Патша мен диқан
1
25.05.2018
Видео, суреттер
Үйірмеге қатысатын оқушылар тізімі
Список учащихся
Үйірме аты: Ертегілер елінде
№
Аты-жөні / Фамилия имя
Сыныбы / класс
1
Абдраим Дарина
3
2
Абдуллаева Амина
3
3
Абдулаева Бэлла
3
4
Аманжол Абылай
3
5
Бабаева Наиля
3
6
Баширова Дилана
3
7
Гамбаров Имиль
3
8
Гаппарова Умида
3
9
Едылхан Алихан
3
10
Журабаев Амир
3
11
Ибрагимова Зарифа
3
12
Ибрагимов Юиус
3
13
Изетова Арина
3
14
Ким Алина
3
15
Кулиев Дияр
3
16
Кроль Милана
3
17
Мурачев Кирилл
3
18
Мухамбетова Амира
3
19
Мухамеджан Назира
3
20
Турлибекова Аружан
3
Үйірме жетекшісі: Романова Айман Сериковна
Ертегілер елінде
______________________________________
Үйірменің аты / Наименование кружка
Үйірме жетекшісі туралы мәлімет
Сведения о руководителе кружка
Р/с
Аты-жөні /ФИО
Туған
жылы/
Дата рождения
Білімі
Образование
Мамандығы
Специальность
Өтілі
Стаж
Санаты
Категория
1
Романова Айман Сериковна
11.11.1984
Жоғары
Бастауыш сынып мұғалімі
8
II
Үйірме кестесі
Расписание кружков
Апта / неделя
Сыныптар / Классы
3
Дүйсенбі / понедельник
5 сабақ
17:05
Сейсенбі / вторник
Сәрсенбі / среда
Бейсенбі / четверг
Жұма / пятница
Сенбі / суббота
Ертегілер елінде үйірмесінің мақсаты:
оқу және жазу дағдылары қалыптасқан, алғашқы тілдік мағлұматтарды, сөйлеу әрекетінің түрлерін меңгерген, байланыстырып сөйлей алатын; ана тілін сүйетін, адамгершілік, Отансүйгіштік сезімдері қалыптасқан, шығармашылыққа бейім жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау.
Міндеті:
оқушының тілін дамыту жұмыстарын ұйымдастыру;
дұрыс,түсініп және мәнерлеп оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру;
сөйлеу әрекеттерінің түрін (оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым) меңгерту және сөйлеу жанрларын әр түрлі жағдайларда қолдана білуге үйрету;
диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын жетілдіру;
оқушының бойында адами құндылықтарды: қайырымдылықты, сүйіспеншілікті, елжандылықты, имандылықты дамыту;
қоршаған ортамен ізгі қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- дыбыс пен әріптің негізгі ерекшеліктерін дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады (дауысты дыбыстар әндетіліп, созылып айтылады, ауа кедергісіз шығады).
- сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы;
- сөз, сөйлемнің шегін таба алады, сөзді буынға бөледі;
- саналы, дұрыс, бірқалыпты буындап және тұтастай минутына 45-50 сөз оқиды (белгілерімен қосқанда)
- мәнерлеп, дұрыс, түсініп оқуға дағдыланған;
- монолог, диалог арқылы берілген синтаксистік құрылымдағы хабарлы, сұраулы және лепті сөйлемдердің оқылу ерекшеліктерін ажырата біледі;
- тірек сөздер, сюжетті картиналар арқылы 4-5 сөйлемнен тұратын әңгіме құрай алады;
- мәтіннің берілген басы мен соңы арқылы мәтін, диалог құрастырады;
- затты, құбылысты, аңдарды сипаттайды, өз тәжірибесінен 4-6 сөйлемнен тұратын әңгіме құрайды;
- картина арқылы елестеуі (қиялдауы) бойынша шығарма жаза алады (4-6 сөйлем).
АНКЕТАЛЫҚ СҰРАҚТАР
1. Оқушының аты жөні ______________________________________________________________________
2. Сыныбы_____________________________________________________________
3. Бос уақытыңда немен айналысқанды жақсы көресің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Мектепте қандай үйірме болғанын қалар едің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Қандай үйірмеге қатысқың келді? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Ол үйірмені таңдаған себебің? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
№31 орта мектеп мемлекеттік
коммуналдық мекемесінің
директоры Ш.Бектургановаға
__________сынып оқушысы
______________________________
Өтініш
Менің сізге өтініш жазу себебім, мені
___________________________________________________________ жүргізетін
Ертегілер елінде үйірмесіне жазуыңызды сұраймын.
2 қыркүйек 2017 жыл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)