«Ертегілер еліне
саяхат»
Мақсаты:
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу,заттардын
түсін,көлемін ажырата білу.Балаларға қойылған сурақтарға дұрыс
жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын
молайту.Сөздерді анық айтуға,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Достық
пен жанашырлыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі:
көрсету,сұрақ-жауап,түсіндіру,әдістемелеу.
Көрнекіліктер:
«Шалқан, жеті лақ пен қасқыр, үйшік» ертегі
желісі,бойынша суреттер, аю, түрлі - тусті қағаз, желім, сүлгі, ақ
қағаз.
Шаттық
шеңбері:
Білер қазақ
баласы,
Сәлем сөздің
анасы.
Алдымыздан
кезіккен,
Көп апайды
қарашы.
Бәріңе де
ізетпен
Иіліп сәлем
береміз.
Сәлеметсіздер
ме?
Тәрбиеші:
-Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қыс
мезгілі.
-Қыс айларын атап
беріндерші?
-Желтоқсан,қаңтар,ақпан.
-Қыс айында ауа-райы қандай
болады?
-Суық,аяз.
-Далада не
жауады?
-Қар
жауады.
-Қардың түсі
қандай?
-Ақ
түсті.
-Адамдар қандай киімдерін
киеді?
-Жылы
киімдерін.
-Балалар сендер ертегіні жақсы көресіңдер
ме?
-Иә.
-Қандай ертегі
білесіңдер?
-«Шалқан, бауырсақ, жеті лақ пен қасқыр,
қызыл телпек,
үйшік».
Бүгін бізде ерекше сабақ болады біз сиқырлы
поезға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. (Балалар
бір-бірінің иығынан ұстап пойыз дыбысымен
журеді)

1
аялдама
Шалқан ертегісін слайд арқылы көрсету. Бұл
қандай ертегі? (кейіпкерлерін
айту)
2
аялдама слайдпен
жұмыс
-Бұл қандай
ертегі?
-Шалқан
ертегісі.
-Осы ертегілер кейіпкерлерін
атандаршы?
-Ата, әже, немересі, күшік,
мысық, тышқан.
-Ешкінің неше лағы
бар?
-Жеті лағы
бар.
-Ешкі тамаққа кеткенде лақтарына не айтып
кетті?
- Ешкімге есікті
ашпа.
-Қасқыр лақтарды қалай алдамақшы
болды?
-Өлең
айтып.
-Қане,балалар лақтар туралы тақпақ
айтайықшы:
Балалар:
Шөре,шөре
лағым,
Тентек болма
шырағым.
Секеңдемей деміңді
ал,
Селтеңдемей
құлағың.
* * * * *
*
Балалар тағы да сиқырлы поезға отырып келесі
аялдамаға барады.
3
аялдама: Орман.Сол орманда аю жылап
отыр.
Тәрбиеші:
Аю сен неге жылап отырсың, саған не
болды?
Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік
тұрды,мен оған сыймай сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған
көмектеседі? - деп балалардан
сұрады.
- Балалар аю қай ертегіден
келді?
-Үйшік.
Тәрбиеші:
Жылама аю,біздің балаларымыз сондай
ақылды.
Қане балалар аюдың көңілін көтеріп, аю туралы
тақпақ айтып, бойымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Қорбаңдаған
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп,теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Тәрбиеші:
Аю,саған біздің балаларамыз үйшік жапсыруға
көмектеседі.Ол үшін біз топқа
қайтайық.
Аю балаларға рахмет айтып, орманға
қайтады.Сау
болыңдар,балалар!
Ғажайып
сәт: Бауырсақ
секіріп топқа
кіреді.
Балалармен
амандасады.
-Сәлеметсіздер ме
балалар?
-Мені таныдыңдар
ма?
-Иә.
-Мен
кіммін?.
-Бауырсақсыз.
-Мен кімнен
қаштым?
-Атадан, әжеден, қасқыр, аю,
қоян, түлкі.
Тәрбиеші:
Ал сені түлкі жеп
қоймадыма?
Бауырсақ мен оны алдадым, тулкінің тұмсығына
отырмай қашып
кеттім.
-Қане, балалар қарайықшы, бауырсақ тулкіні
алдап қайда қашты
екен.
(слайд арқылы
көрсету).
Сіздің балаларыңыз өте ақылды екен,олар маған
қайда барғандарын айтып бере
алама?
- Сендер не көрдіңдер,не
істедіңдер?
Егерде сендер маған толық жауап берсеңдер,
мен сендерге сыйлық
беремін.
Бауырсақ: мен өз ертегіме барайын, сендерге
арнаған сыйлығымды берейін
(сыйлық тарту) cау
болыңдар!
Қорытындылау:
Балалар бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы
қатыстыңдар,тапсырманы
жақсы
орындадыңдар:
Бәрі
бірге:
Орнымыздан
тұрайық
Әдепті бала
болайык
Көріскенше күн
жақсы.
Сау –саламат
болайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ертегілер еліне саяхат"
"Ертегілер еліне саяхат"
«Ертегілер еліне
саяхат»
Мақсаты:
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу,заттардын
түсін,көлемін ажырата білу.Балаларға қойылған сурақтарға дұрыс
жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын
молайту.Сөздерді анық айтуға,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Достық
пен жанашырлыққа
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі:
көрсету,сұрақ-жауап,түсіндіру,әдістемелеу.
Көрнекіліктер:
«Шалқан, жеті лақ пен қасқыр, үйшік» ертегі
желісі,бойынша суреттер, аю, түрлі - тусті қағаз, желім, сүлгі, ақ
қағаз.
Шаттық
шеңбері:
Білер қазақ
баласы,
Сәлем сөздің
анасы.
Алдымыздан
кезіккен,
Көп апайды
қарашы.
Бәріңе де
ізетпен
Иіліп сәлем
береміз.
Сәлеметсіздер
ме?
Тәрбиеші:
-Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қыс
мезгілі.
-Қыс айларын атап
беріндерші?
-Желтоқсан,қаңтар,ақпан.
-Қыс айында ауа-райы қандай
болады?
-Суық,аяз.
-Далада не
жауады?
-Қар
жауады.
-Қардың түсі
қандай?
-Ақ
түсті.
-Адамдар қандай киімдерін
киеді?
-Жылы
киімдерін.
-Балалар сендер ертегіні жақсы көресіңдер
ме?
-Иә.
-Қандай ертегі
білесіңдер?
-«Шалқан, бауырсақ, жеті лақ пен қасқыр,
қызыл телпек,
үйшік».
Бүгін бізде ерекше сабақ болады біз сиқырлы
поезға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. (Балалар
бір-бірінің иығынан ұстап пойыз дыбысымен
журеді)

1
аялдама
Шалқан ертегісін слайд арқылы көрсету. Бұл
қандай ертегі? (кейіпкерлерін
айту)
2
аялдама слайдпен
жұмыс
-Бұл қандай
ертегі?
-Шалқан
ертегісі.
-Осы ертегілер кейіпкерлерін
атандаршы?
-Ата, әже, немересі, күшік,
мысық, тышқан.
-Ешкінің неше лағы
бар?
-Жеті лағы
бар.
-Ешкі тамаққа кеткенде лақтарына не айтып
кетті?
- Ешкімге есікті
ашпа.
-Қасқыр лақтарды қалай алдамақшы
болды?
-Өлең
айтып.
-Қане,балалар лақтар туралы тақпақ
айтайықшы:
Балалар:
Шөре,шөре
лағым,
Тентек болма
шырағым.
Секеңдемей деміңді
ал,
Селтеңдемей
құлағың.
* * * * *
*
Балалар тағы да сиқырлы поезға отырып келесі
аялдамаға барады.
3
аялдама: Орман.Сол орманда аю жылап
отыр.
Тәрбиеші:
Аю сен неге жылап отырсың, саған не
болды?
Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік
тұрды,мен оған сыймай сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған
көмектеседі? - деп балалардан
сұрады.
- Балалар аю қай ертегіден
келді?
-Үйшік.
Тәрбиеші:
Жылама аю,біздің балаларымыз сондай
ақылды.
Қане балалар аюдың көңілін көтеріп, аю туралы
тақпақ айтып, бойымызды сергітіп
алайық.
Сергіту
сәті:
Қорбаңдаған
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп,теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Тәрбиеші:
Аю,саған біздің балаларамыз үйшік жапсыруға
көмектеседі.Ол үшін біз топқа
қайтайық.
Аю балаларға рахмет айтып, орманға
қайтады.Сау
болыңдар,балалар!
Ғажайып
сәт: Бауырсақ
секіріп топқа
кіреді.
Балалармен
амандасады.
-Сәлеметсіздер ме
балалар?
-Мені таныдыңдар
ма?
-Иә.
-Мен
кіммін?.
-Бауырсақсыз.
-Мен кімнен
қаштым?
-Атадан, әжеден, қасқыр, аю,
қоян, түлкі.
Тәрбиеші:
Ал сені түлкі жеп
қоймадыма?
Бауырсақ мен оны алдадым, тулкінің тұмсығына
отырмай қашып
кеттім.
-Қане, балалар қарайықшы, бауырсақ тулкіні
алдап қайда қашты
екен.
(слайд арқылы
көрсету).
Сіздің балаларыңыз өте ақылды екен,олар маған
қайда барғандарын айтып бере
алама?
- Сендер не көрдіңдер,не
істедіңдер?
Егерде сендер маған толық жауап берсеңдер,
мен сендерге сыйлық
беремін.
Бауырсақ: мен өз ертегіме барайын, сендерге
арнаған сыйлығымды берейін
(сыйлық тарту) cау
болыңдар!
Қорытындылау:
Балалар бүгін барлығың оқу іс-әрекетіне жақсы
қатыстыңдар,тапсырманы
жақсы
орындадыңдар:
Бәрі
бірге:
Орнымыздан
тұрайық
Әдепті бала
болайык
Көріскенше күн
жақсы.
Сау –саламат
болайық.
шағым қалдыра аласыз













