Күні: 28.03.17.
1. Білім беру саласы:
« Коммуникация ».
Ұйымдастырылған оқу қызметі:
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «
Наурызым, армысың! »
Мақсат-міндеттері:
* Шығыс күнтізбесі жайлы білімдерін
жетілдіру.
* Шығыс күнтізбесі бойынша жаңа жыл 22 наурыздан
басталатын, күн мен түн
теңесетінін түсіндіру. Наурыз мейрамының басқа
мейрамдардан айырмашылығын
ажырата білуге үйрету.
* Балалардың бойына қазақы салт-дәстүрлерді
сіңіріп, ерте жастан бастап
құрметтеуге баулу.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, сұрақ- жауап, әңгімелеу,
ойын.
Алдын ала жүргізілетін
жұмыс: Киіз үйге серуенге апару.
Көрнекіліктер: «
Наурыз келді! » бейнетаспа, логикалық ойын: «Жыл мезгілдерін
ата»
Билингвалдық компанент:
мейрам-праздник, мейрам-public
holiday
Оқу қызмет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс –
әрекеті
|
Балалардың іс
-әрекеті
|
Мотиивациялық
–қозғаушы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
-Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-Ал, қазір қандай
ай?
Балалар « Наурыз –біздің жаңа жыл » әнін қосылып
айтады.
1.Наурыз-біздің жаңа
жыл
Наурыз келді
балалар,
Көктеді
қыр-жағалар.
Жаңа жылда,
ағалар.
Наурыз, наурыз,
Келді біздің жаңа
жыл.
2.Бәйшешектер
гүлдеді,
Қорада мал
төлдеді.
Наурыз тойын
тойлайық,
Қосыл аққу
көлдегі.
|
-Көктем мезгілі.
-Наурыз айы.
Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешімен әнді қосылып
орындады.
|
Іздену
-ұйымдастырушы:
|
Белгілі ақын Оразақын Асқардың « Наурызым,
армысың! » өлеңін мәнерлеп оқып
беру.
Сергіту сәті:
Төрле есіктің бәрі
ашық.
Мерекені байырғы
Алды халқым
қабылдап.
Ақ
дастархан жайылды,
Ошақта от
жалындап.
Наурызым,армысың!
Ата-бабам
тойлаған,
Наурызым,армысың!
«Наурыз келді» бейнетаспадан көрсетіп, наурыз
мерекесімен таныстыру.
Билингвалдық
компанент:
мейрам-праздник
мейрам-public
holiday
Логикалық ойын: «Жыл
мезгілдерін ата»
Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін
арттыру.
Шарты:Балалардың алдарына жыл мезгілдері берілді
балалар соларды атап ерекшеліктерін айтып ішінен көктем мезгілін
тауып беру керек
|
Балалар сергіту тәрбиешімен бірге қимылмен
орындады.
Бейнетаспадан наурыз туралы қарап, тәрбиешінің
айтқанын тыңдады.
Барлығы бірге үш тілде
қайталады.
Балалар суретке қарап атап оларды ажырата
білді.
|
Рефлексивті
–коррекциялаушы:
|
Сұрақ-жауап арқылы
әңгімелеу.
-Мен сендерге оқып берген өлең шумағында не жайлы
айтылған?
-Наурыз мейрамын қалай қарсы
алады?
-Наурыз көжеге не
қосады?
-Наурыз мерекесінде қалай
киінеміз?
|
-Наурыз туралы
-Наурыз көже, бауырсақ пісіріп
қарсылайды.
-7
түрлі тағам қосады.
-Ұлттық киім
киеміз.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Өлеңнің мазмұнын түсіне білді.
Қандай түсініктерді игерді:
күн мен түннің теңелетінін, басқа мейрамдардан
айырмашылығын түсініп игерді.
Меңгереген дағдылармен
іскерліктері: Наурыз мейрамы туралы түсініктерін қалыптастырып,
салт-дәстүрді құрметтеу дағдысын меңгерді.