|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептер және оларды шешудің тәсілдері |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. |
|||
|
Сергіту сәті |
Сағаттың тіліндей солға бір оң аяқ, сол аяқ жаттығу оңай-ақ. Оңға түзу тұр Солға түзу тұр Алға қарай бір адым Артқа қарай бір адым Жоғары төмен қарайық Орнымызды табайық. Алақанды ұрайық |
|||
|
Ой толғаныс |
Табақта 55 алма |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептер және оларды шешудің тәсілдері
Есептер және оларды шешудің тәсілдері
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептер және оларды шешудің тәсілдері |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. |
|||
|
Сергіту сәті |
Сағаттың тіліндей солға бір оң аяқ, сол аяқ жаттығу оңай-ақ. Оңға түзу тұр Солға түзу тұр Алға қарай бір адым Артқа қарай бір адым Жоғары төмен қарайық Орнымызды табайық. Алақанды ұрайық |
|||
|
Ой толғаныс |
Табақта 55 алма |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз













