Материалдар / Есептер және оларды шешудің тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер және оларды шешудің тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептер және оларды шешудің тәсілдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыЕсептер және оларды шешудің тәсілдері
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығысуретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіОқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру.


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіруОқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.Дәптермен жұмыс.Қосымша тапсырмалар.

Сергіту сәтіСағаттың тіліндей солға бір оң аяқ,сол аяқ жаттығу оңай-ақ.Оңға түзу тұрСолға түзу тұрАлға қарай бір адым                                                                                                     Артқа қарай бір адымЖоғары төмен қарайықОрнымызды табайық.Алақанды ұрайық
Ой толғанысТабақта 55 алмаҚолымда 5 алмаБарлығын қосқандаБолады неше алма? (60 алма)Қолымда 55 алма5-ін бердім апама,5-ін бердім атама,Нешеуі қалды өзімде? (45 алма)100 асықтың 30-ын,Досым сұрап алдыАйтшы сонда нешеуіӨз қолымда қалады. (70 асық)
Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындауОқушылар күнделіктеріне жазады
 БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!