Есептер мен жаттығулар жинағы
|
1.үш натурал сан берілген. Олардың арасында тең сандар болмаса, «жоқ» деп, егер олардың екеуі бір-біріне тең болса, «иә» деп, ал үшеуі де бірдей сан болса, бәрі тең деп жазу керек.
|
|
2. Екі үшбұрыш қабырғалары a, b, c және d, e, f берілген. Қайсы үшбұрыштың ауданы үлкен екенін анықтау қажет.
|
|
3. a, b, c және d тµрт түзу сызығының ұзындықтары берілген. Осылар квадраттың немесе тікбұрышты тµртбұрыштың қабырғалары бола алады ма? Соны тексеріңдер.
|
|
4. үшбұрыштың қабырғалары x, y және z берілген. Осы үшбұрыштың тікбұрышты үшбұрыш екенін анақтау керек. Егер солай болып шықса, онда оның қай қабырғасы гепотенуза болатынын табыңдар. |
Есептердің шығарылуы
|
1. program esep1; var a,b,c:integer; begin writeln(’үш сан енгіз’); read(a,b,c); if (a<>b) and (b<>c) and (a<>c) then writeln(‘жоқ’) else if (a=b) and (b=c) and (a=c) then writeln(‘бәрі тең’) else writeln(‘екеуі тең’); end.
|
|
2. program esep2; var a,b,c,d,e,f,p1,p2,S1,S2:real; begin writeln(’1-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’); readln(a,b,c); writeln(’2-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’); readln(d,e,f); p1:=(a+b+c)/2; p2:=(d+e+f)/2; S1:=sqrt(p1*(p1-a)*(p1-b)*(p1-c)); S2:= sqrt(p2*(p2-d)*(p2-e)*(p2-f)); if S1>S2 then writeln(‘‡лкені 1-үшбұрыш, ауданы =’, S1:8:2) else writeln(‘‡лкені 2-үшбұрыш, ауданы =’, S2:8:2) end. |
|
3. program esep3; var a,b,c,d:integer; begin writeln(’¦зындықтарды енгіз:’); write(’a=’); read(a); write(’b=’); read(b); write(’c=’); read(c); write(’d=’); read(d); if (a=b) and (a=c) and (a=d) and (b=c) and (b=d) and (c=d) then writeln(‘Квадрат қабырғалары бола алады’); if (a=c) and (b=d) then writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың қабырғалары бола алады’) else writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың да, квадраттың да қабырғалары бола алмайды’) end.
|
|
4. program ushburish; uses crt; var x, y, z:real; begin clrscr; writeln; writeln('usburish kabirgalarin engiz'); write('x='); readln(x); write('y='); readln(y); write('z='); readln(z); if (z<>sqrt(sqr(x)+sqr(y))) and (x<>sqrt(sqr(z)+sqr(y))) and (y<>sqrt(sqr(x)+sqr(z))) then writeln('tik burishti ushburish bola almaidi'); if (z=sqrt(sqr(x)+sqr(y))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi z=',z:6:2); if (x=sqrt(sqr(z)+sqr(y))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi x=',x:6:2); if (y=sqrt(sqr(x)+sqr(z))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi y=',y:6:2); end. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептер мен жаттығулар жинағы
Есептер мен жаттығулар жинағы
Есептер мен жаттығулар жинағы
|
1.үш натурал сан берілген. Олардың арасында тең сандар болмаса, «жоқ» деп, егер олардың екеуі бір-біріне тең болса, «иә» деп, ал үшеуі де бірдей сан болса, бәрі тең деп жазу керек.
|
|
2. Екі үшбұрыш қабырғалары a, b, c және d, e, f берілген. Қайсы үшбұрыштың ауданы үлкен екенін анықтау қажет.
|
|
3. a, b, c және d тµрт түзу сызығының ұзындықтары берілген. Осылар квадраттың немесе тікбұрышты тµртбұрыштың қабырғалары бола алады ма? Соны тексеріңдер.
|
|
4. үшбұрыштың қабырғалары x, y және z берілген. Осы үшбұрыштың тікбұрышты үшбұрыш екенін анақтау керек. Егер солай болып шықса, онда оның қай қабырғасы гепотенуза болатынын табыңдар. |
Есептердің шығарылуы
|
1. program esep1; var a,b,c:integer; begin writeln(’үш сан енгіз’); read(a,b,c); if (a<>b) and (b<>c) and (a<>c) then writeln(‘жоқ’) else if (a=b) and (b=c) and (a=c) then writeln(‘бәрі тең’) else writeln(‘екеуі тең’); end.
|
|
2. program esep2; var a,b,c,d,e,f,p1,p2,S1,S2:real; begin writeln(’1-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’); readln(a,b,c); writeln(’2-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’); readln(d,e,f); p1:=(a+b+c)/2; p2:=(d+e+f)/2; S1:=sqrt(p1*(p1-a)*(p1-b)*(p1-c)); S2:= sqrt(p2*(p2-d)*(p2-e)*(p2-f)); if S1>S2 then writeln(‘‡лкені 1-үшбұрыш, ауданы =’, S1:8:2) else writeln(‘‡лкені 2-үшбұрыш, ауданы =’, S2:8:2) end. |
|
3. program esep3; var a,b,c,d:integer; begin writeln(’¦зындықтарды енгіз:’); write(’a=’); read(a); write(’b=’); read(b); write(’c=’); read(c); write(’d=’); read(d); if (a=b) and (a=c) and (a=d) and (b=c) and (b=d) and (c=d) then writeln(‘Квадрат қабырғалары бола алады’); if (a=c) and (b=d) then writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың қабырғалары бола алады’) else writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың да, квадраттың да қабырғалары бола алмайды’) end.
|
|
4. program ushburish; uses crt; var x, y, z:real; begin clrscr; writeln; writeln('usburish kabirgalarin engiz'); write('x='); readln(x); write('y='); readln(y); write('z='); readln(z); if (z<>sqrt(sqr(x)+sqr(y))) and (x<>sqrt(sqr(z)+sqr(y))) and (y<>sqrt(sqr(x)+sqr(z))) then writeln('tik burishti ushburish bola almaidi'); if (z=sqrt(sqr(x)+sqr(y))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi z=',z:6:2); if (x=sqrt(sqr(z)+sqr(y))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi x=',x:6:2); if (y=sqrt(sqr(x)+sqr(z))) then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi y=',y:6:2); end. |
шағым қалдыра аласыз













