Материалдар / Есептер мен жаттығулар жинағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептер мен жаттығулар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге арналған әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2018
419
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 

Есептер мен жаттығулар жинағы 

 

1.үш натурал сан берілген. Олардың арасында тең сандар болмаса, «жоқ» деп, егер   олардың екеуі бір-біріне     тең болса, «иә» деп, ал үшеуі де бірдей сан болса, бәрі тең деп жазу керек.   

   

    шығарылуы

 

 

2. Екі үшбұрыш қабырғалары a, b, c және d, e, f  берілген. Қайсы үшбұрыштың ауданы үлкен екенін анықтау       қажет.    

   

    шығарылуы

 

 

3.  a, b, c және d тµрт түзу сызығының ұзындықтары берілген. Осылар квадраттың немесе тікбұрышты                  тµртбұрыштың қабырғалары бола алады ма? Соны тексеріңдер.     

   

     шығарылуы

 

 

4. үшбұрыштың қабырғалары x, y және z берілген. Осы үшбұрыштың тікбұрышты үшбұрыш екенін анақтау          керек. Егер солай болып шықса, онда оның қай қабырғасы гепотенуза болатынын табыңдар.       



















Есептердің шығарылуы 

  1.

program esep1;

var a,b,c:integer;

begin

 writeln(’үш сан енгіз’);

 read(a,b,c);

 if (a<>b) and (b<>c) and (a<>c) then writeln(‘жоқ’)

               else if (a=b) and (b=c) and (a=c) then writeln(‘бәрі тең’)

                                                                else writeln(‘екеуі тең’);                                    

end.

   

   2.

program esep2;

var a,b,c,d,e,f,p1,p2,S1,S2:real;

begin

writeln(’1-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’);

readln(a,b,c);

writeln(’2-ші үшбұрыш қабырғаларын енгіз:’);

readln(d,e,f);

p1:=(a+b+c)/2;

p2:=(d+e+f)/2;

S1:=sqrt(p1*(p1-a)*(p1-b)*(p1-c));

S2:= sqrt(p2*(p2-d)*(p2-e)*(p2-f));

if S1>S2 then writeln(‘‡лкені 1-үшбұрыш, ауданы =’, S1:8:2)

                    else writeln(‘‡лкені 2-үшбұрыш, ауданы =’, S2:8:2)

end.

  3.

program esep3;

var a,b,c,d:integer;

begin

writeln(’¦зындықтарды енгіз:’);

write(’a=’); read(a);

write(’b=’); read(b);

write(’c=’); read(c);

write(’d=’); read(d);

if (a=b) and (a=c) and (a=d) and (b=c) and (b=d) and (c=d)

                           then writeln(‘Квадрат қабырғалары бола алады’);

if (a=c) and (b=d) then writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың қабырғалары бола алады’)

                                 else writeln(‘Тікбұрышты тµртбұрыштың да, квадраттың да қабырғалары бола алмайды’)

end.

   

 






















4.

program ushburish;

  uses crt;

  var x, y, z:real;

begin

        clrscr;

        writeln;

        writeln('usburish kabirgalarin engiz');

        write('x='); readln(x);

        write('y='); readln(y);

        write('z='); readln(z);

        if (z<>sqrt(sqr(x)+sqr(y))) and (x<>sqrt(sqr(z)+sqr(y))) and (y<>sqrt(sqr(x)+sqr(z)))

        then writeln('tik burishti ushburish bola almaidi');

        if (z=sqrt(sqr(x)+sqr(y)))

        then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi z=',z:6:2);

        if (x=sqrt(sqr(z)+sqr(y)))

        then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi x=',x:6:2);

        if (y=sqrt(sqr(x)+sqr(z)))

        then writeln('tik burishti ushburish bola aladi, gepotenuzasi y=',y:6:2);

    end.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!