|
Сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалім |
Джурабаева К. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
11.01.2021ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
3 ә сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептер шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Бағасы. Саны. Құны ұғымдарына берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.Шамалар арасындағы тәуелділікті меңгерту.Суреттер және кестелер көмегімен есептер құрастыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары.
|
Барлық оқушылар орындай алады.Тапсырмаларды орындауға тырысады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады. Тапсырмаларды орындайды, меңгереді. Кейбір оқушылар орындай алады. Тапсырмаларды орындап,басқа оқушыларға үйрете алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа есеп түрін шығару дағдысын ,бағасы, саны, құнын табуға берілген есептер туралы білімдерін қалыптастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерген білім |
Бағасы,саны, құны. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар ланған кезең |
уақыт |
Оқушылардың жүргізген іс-әрекеті. |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы
Топқа бірігу
Үй тапсыр ма сын сұрау. |
1. мин
1.мин
5мин. |
Психологиялық дайындық Кел жаныма тұрсың ба? Өз алақаныңды маған аш. Міне, менің қол бос. Жылуыма жылу қос. Ал енді саған сәттілік тілеймін. Рақмет.
Топ 1,2,3,4 сандар арқылы бөлінеді.
6-тапсырма Ауызша сұрау. |
Топтық ережелер сақталады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
Қызығушылық ты ояту
Сергіту
сәті
Топтық жұмыс
Сергіту
сәті
Рефлек сия
Кері байла ныс
Бағалау |
3мин
7 мин
|
Зейінді шоғырландыру Әріптер тізбесі арқылы О М Ы Ұ А Ө С Е О С Е А А жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар.Қандай сөз шықты? Масса.
1-тапсырма Қ= Б х С Б = Қ : С С = Қ : Б
Ж= М х С М= Ж : С С = Ж : М
3-т. « Көршіңе әңгімеле» әдісі арқылы жұптық жұмыс етіп жүргізеді. 4-т. Бір, екі еңкей, Бүгілмесін тізең, Үш, төрт шалқай, Иілмесін тізең. Оңға бұрылып,солға үңіліп, Жоғары, төмен қарайық, Орнымызды табайық. 5-т. Өзіндік жұмыс
7-т. « Ия, Жоқ « ойыны
Қалыптастырушы бағалау Критерийлер арқылы бағалау |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Сабақ Мұғалім Джурабаева
К. Күні 11.01.2021ж Сынып 3 ә
сынып Сабақтың
тақырыбы Есептер
шығару
Сабақтың
мақсаттары Бағасы. Саны. Құны ұғымдарына
берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.Шамалар арасындағы
тәуелділікті меңгерту.Суреттер және кестелер көмегімен есептер
құрастыру
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары. Кітаптағы оқиғаға өз пікірін
қосады.
Күтілетін
нәтиже
Барлық оқушылар
орындай алады.Тапсырмаларды орындауға
тырысады.
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады. Тапсырмаларды орындайды,
меңгереді.
Кейбір оқушылар
орындай алады. Тапсырмаларды орындап,басқа оқушыларға үйрете
алады.
Жаңа есеп түрін шығару
дағдысын ,бағасы, саны, құнын табуға берілген есептер туралы
білімдерін қалыптастырады.
Осыған дейін
меңгерген білім
Бағасы,саны,
құны.
Жоспар
ланған
кезең
уақыт
Оқушылардың
жүргізген іс-әрекеті.
бағалау
ресурстар
Басы
Топқа
бірігу
Үй
тапсыр
ма
сын
сұрау.
1.
мин
1.мин
5мин.
Психологиялық
дайындық
Кел жаныма тұрсың
ба?
Өз алақаныңды маған
аш.
Міне, менің қол
бос.
Жылуыма жылу
қос.
Ал енді саған
сәттілік тілеймін.
Рақмет.
Топ 1,2,3,4 сандар
арқылы бөлінеді.
6-тапсырма Ауызша
сұрау.
Топтық ережелер
сақталады.
Ортасы
Қызығушылық
ты
ояту
Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс
Сергіту
сәті
Рефлек сия Кері
байла ныс Бағалау
3мин
7
мин
Зейінді
шоғырландыру
Әріптер тізбесі арқылы О М Ы Ұ
А Ө С Е О С Е А
А жазбасындағы А әрпінен басқа
барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар.Қандай сөз
шықты?
Масса.
1-тапсырма
Қ= Б х С Б = Қ : С С = Қ :
Б
Бағасы Саны Құны 9
тенге 7
дана ?
тенге ?
тенге 7дана 63тенге 9тенге ?
дана 63
тенге
Ж= М х С М= Ж : С С = Ж :
М Массасы Саны Жалпы
массасы 9
кг 7
жәшік ?
кг ?
кг 7
жәшік 63
кг 9
кг ?
жәшік 63
кг
3-т. « Көршіңе әңгімеле» әдісі
арқылы жұптық жұмыс етіп
жүргізеді.
4-т.
Бір, екі
еңкей,
Бүгілмесін
тізең,
Үш, төрт
шалқай,
Иілмесін
тізең.
Оңға бұрылып,солға
үңіліп,
Жоғары, төмен
қарайық,
Орнымызды
табайық.
5-т. Өзіндік
жұмыс
7-т. « Ия, Жоқ «
ойыны
Қалыптастырушы
бағалау
Критерийлер арқылы
бағалау
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















