Есептер шығару Теориялық мүмкіндікпен салыстыра отырып реакция өніміндегі шығымның массалық үлесін есептеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есептер шығару Теориялық мүмкіндікпен салыстыра отырып реакция өніміндегі шығымның массалық үлесін есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып есептерін шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Химия

Мектеп: №86 ЖОМ

Күні: 19.12.2017 ж



Мұғалімнің есімі: Бекмуратова А

Сынып: 9 «А», 9 «Ә»

9 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

Теориялық мүмкіндікпен салыстыра отырып реакция өніміндегі шығымның массалық үлесін есептеу

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

Теориялық мүмкіндікпен салыстырғанда зат шығымын есептеу кезіндегі формулаларды еске түсіру.Есептерді шығару кезінде реакция теңдеулерінің дұрыс жазылу керектігін,
формулаларды есептер шығару кезінде дұрыс қолдана алуға үйрету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сандық есептерді шығару барысында қолданылатын формулаларды талдай алады


Оқушылардың басым бөлігі: молярлық массасын есептей алады


Кейбір оқушылар: тақырып бойынша алған білімдерін жинақтай алады өз бетімен ойлай алады, шешімін айта алады

Тілдік мақсат

Пәнаралық лексика және терминология

шығым

Диалогқа\жазылымға қажетті тіркестер

- сульфаттар

-қышқыл

-негіз

-тұз

Құндылықтарды дарыту

Сабақ барысында мектеп құндылықтары жүйелі түрде енгізіледі. Ол сабақтың ажырамас бөлігі болып саналады. Мысалы:

Ашықтық: Оқушылар үшін ақпарат көзі ашық болып табылады.Олар өздерінің білгендерін өзге құрбылармен де бөлісіп отырады.

Ынтымақтастық: Сабақ барысында топтық жұмысты орындағанда, берілген тапсырмаларды орындағанда олардың ынтымақтаса жұмыс істеуі маңызды.

Өмір бойы білім алу: Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін өмірде де қолдану мүмкіндігі айтылып өтіледі. Мысалы күнделікті қолданылатын металл ыдыстары, тұрмыста қолданылатыныны туралы айтылады.

Әсіресе әшекей тастардан жасалған заттарға назар аударылады.

Пән аралық байланыстар

-физикамен

-биологиямен

-математикамен

Байланыстыра отырып, нақты мәліметтер беру,қосымша ресурстармен жұмыс жасау үшін арнайы сілтемелер беру

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, бағалау кестесі көрсетіледі

Бастапқы білім

Күкірт және оның оксидтері, күкіртсутек

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Қызығушылық

ты ояту.

Миға шабуыл

10 мин


Сабақтың ортасы

Мағананы ажырату

15 мин




















Сабақтың соңы

5 мин

1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.

2.Психологиялық ахуал орнату

«Бүгінгі кунге сәттілік»

Оқушылар бір – біріне сабақта сәттілік тілейді

Оқушыларды топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау

Ыстық орындық әдісі арқылы сұрақ-жауап


«Ой қозғау»

1

Сутектің 5,6 л көлемін (қ.ж.) алу үшін тұз қышқылының артық мөлшеріндегі алюминийдің қандай мөлшерін еріту керек?


2

Массасы 40 г мыс (ІІ) сульфатының ерітіндісіне 10 г темір үгінділері салынған. Реакция нәтижесінде қандай заттар түзіледі және олардың массалары қандай?


3

10 кг терезе шынысын алу үшін шикізаттың әрқайсысынан қанша кг қажет болатынын есептеңдер?

Na2CO3+CaCO3+6SiO2 = Na2O CaO6SiO2 +2CO2

4

Құрамында 10% қоспасы бар 100 г кремнеземді кальций карбонатымен қосып балқытқанда, қанша көлем (қ.ж.) көміртек (ІҮ) оксиді бөлінеді?

SiO2 + CaCO3→ CaSiO3 + CO2

5

Массасы 34,5 г бертолле тұзы фосфордың қанша зат мөлшерімен әрекеттесе алады?

5KClO3 +6P = KCl +3P2O5





Үлестірме қағаздар

АКТ










Флипчарт, түрлі түсті қаламдар, маркерлар, қағаздар


АКТ












Периодтық жүйе, слайд


Оқулықтар

Рефлекция

2 мин

2 жұлдыз, 1 тілек

Оқушылар өз пікірін білдіреді.


Стикерлер


Үй тапсырмасы

Бағалау

3 минут

5

бағалау

Оқулықтар

Бағалау














Қосымша ақпарат:

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Барлық оқушылар сыныппен бірлесе сұхбатқа қатысады және топтық практикалық жұмыс орындайды.Көпшілік оқушылар-сұрақтарға дұрыс жауап береді ,берілген тапсырмаларға мақсат қоя біледі және нұсқауға сәйкес сәтті орындайды,қорытынды жасай біледі.кейбір оқушылар –сұрақтарға нақты жауап береді,болжай біледі.

- формативті (критерийалды, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау);

- суммативті бағалау түрлерін қолданамын.

- Орыс тілі, қазақ тілі пәндерімен байланыс бар;

- Интерактивті тақта, ноутбук пайдаланамын;

- Тәрбиелік мәні жоғары.

Рефлексия

- Сабақ мақсаттары\оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

- Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

- Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

- Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

- Сабақ жоспарына қандай ауытқулар болды,неліктен?



...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Қорытынды бағамдау

Сабақтан жақсы өткен екі аспектісі?

1.................................................................................................................................................................. 2..................................................................................................................................................................


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да,оқу туралы да)

1.................................................................................................................................................................2.................................................................................................................................................................


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


ДОЖЖО: Л.П.Утебаева

Күні: 19 .12.2017ж

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.01.2021
1104
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі