-
Ұйымдастыру
кезені.
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың қатысымын
тексеремін.
Топқа
бөлу:
«Сыйқырлы дорба» әдісі бойынша
сандарды алдыртып, оқушылардыүш топқа бөлемін. (бірмуше,көпмүше,
дәреже)
2.
Алдыңғы білімді
пысықтау: сәйкестендіру тесті
арқылы:
-
3. Сабақтың мақсатын ашу
«Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді
атаңыз»
Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты 10 сөз
атауды сұрау арқылы сабақтың тақырыбын ашып
аламын.
(квадрат, бірмүше, көпмүше, айырымы, қосынды,
айырмасы, екі еселенген, көбейту, плюс, минус және
т.б)
Қалыптастырушы бағалаудың
«Дыбыстау» әдісі арқылы формулалар көрсетіліп отырылады.Оқушылар
осы формулаларға сәйкес
келетін сөздерді біріктіре отырып ережелерді келтіріп
шығарады:
а)санның дәрежесі деп
түрінде берілген санды
айтамыз; бұл жерде 
ә)
бірмүшені бірмүшеге көбейткенде олардың алдында
тұрған коэфциенттері көбейтіледі, албірдей айнымалылардың дәреже
көбейткіштері қосылады да, ал бір көбейткіш
құрамына енетін айнымалылар сол қалпында қалдыртып,көбейтінді
түрінде қалдырылады
б)
көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін
бірінші көпмүшенің әрбір
мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне
жеке-жеке көбейтіліп, нәтижелер
қосылады
в)
екі өрнектің квадраттарының
айырмасы сол өрнектердің айрымы мен
қосындысының көбейтіндісіне тең
г)
екі өрнектің қосындысының
квадраты бірінші өрнектің квадраты
плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі
плюс екінші мүшенің квадратына тең
ғ)
екі өрнектің айырымының
квадраты бірінші өрнектің квадраты
минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі
плюс екінші мүшенің квадратына тең
|