Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспарлау үлгісі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2.1

    Мектеп: №57 жалпы орта білім беретін мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмырзаева Бактыгул Ахметовна

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Қысқаша көбейту формулалары

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламаларына сілтеме)

    7.2.1.10

    ,

    Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    , қысқаша көбейту формулаларын білу;


    Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алу,тепе-тең түрлендіре отырып, есептерді шығару;


    Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмушені көбейткиштерге жіктеуде колдана алу.

    Бағалау критерийі

    Оқушылар:

    , қысқаша көбейту формуласын біледі;


    Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алады,тепе-тең түрлендіре отырып,есептерді шыгара алады;


    Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Екі өрнектің қосындысының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Екі өрнектің айырмының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі

    Сәйкес терминдерді пайдалана отырып,қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын түсіндіреді.

    Көпмүшелерді жіктеу, топтау ережелерін айта алады

    Лексика және терминология

    санның дәрежесі.

    бірмүше

    бірмүшені бірмүшеге көбейту ережесі

    көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін

    екі өрнектің квадраттарының айырмасы

    екі өрнектің қосындысының квадраты

    екі өрнектің айырымының квадраты


    диалогтар

    Санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

    Көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

    Екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

    Екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

    Екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


    Құндылықтарға баулу


    Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

    Оқушыларда Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті арттыру; сыныпта жұппен және топпен жұмыс істей білуге; басқалардың пікірін тыңдай білуде және олардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия : Аудан ұғымы

    Информатика : санау жүйелері және алгоритм

    Алдыңғы білім



    Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

    Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

    Бірмушелерге және көпмушелерге амалдар колдана білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    4минут











    2 минут





    2 минут











    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезені.

    Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеремін.


    Топқа бөлу:

    «Сыйқырлы дорба» әдісі бойынша сандарды алдыртып, оқушылардыүш топқа бөлемін. (бірмуше,көпмүше, дәреже)


    2. Алдыңғы білімді пысықтау: сәйкестендіру тесті арқылы:


    Тапсырма

    Жауабы


    3. Сабақтың мақсатын ашу

    «Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді атаңыз»

    Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты 10 сөз атауды сұрау арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.

    (квадрат, бірмүше, көпмүше, айырымы, қосынды, айырмасы, екі еселенген, көбейту, плюс, минус және т.б)

    Қалыптастырушы бағалаудың «Дыбыстау» әдісі арқылы формулалар көрсетіліп отырылады.Оқушылар осы формулаларға сәйкес келетін сөздерді біріктіре отырып ережелерді келтіріп шығарады:

    а)санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

    ә) бірмүшені бірмүшеге көбейткенде олардың алдында тұрған коэфциенттері көбейтіледі, албірдей айнымалылардың дәреже көбейткіштері қосылады да, ал бір көбейткіш құрамына енетін айнымалылар сол қалпында қалдыртып,көбейтінді түрінде қалдырылады

    б) көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке-жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

    в) екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

    г) екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

    ғ) екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


    Акт Презентация

    Слайд №1




    Презентация

    Слайд №2







    Презентация

    Слайд №3


    Сабақтың

    ортасы

    10 минут


























    6 минут





















    5 минут

    І-тапсырма. (Тж) «Тапсырма» тәсілі арқылы:

    Оқушыларға топтық тапсырмалар беремін.Топтан бір оқушы тақтаға шығып топтың жұмысын қорғайды.

    1-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз

    (х+у)2 ; (2х-у)2 ; 81-16х2 ; (3а-в)2; 25-4а2 (4х+у)2

    1-9у2 ; (3-z)2; 4а2-9(6+у)2


    Екі өрнектің квадраттарының айырымы

    Екі өрнектің қосындысының квадраты

    Екі өрнектің айырмасының квадраты














    2-топ.Кестені толтыр:


    1 өрнек

    2 өрнек

    Екі өрнектің айырмасын және қосындысын көбейту

    Екі өрнектің квадраттаының айырмасын жазу.

    2а

    в



    2х

    3у



    0.2

    5а



    ав

    6




    3-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз:

    (6+у)2 ; (m-3)2 ; 25-16y2 ; (,b-9)2; 9-4x2 (4+у)2

    1-25у2 ; (5-z)2; 4а2-81(6+у)2

    Екі өрнектің квадраттарының айырымы

    Екі өрнектің қосындысының квадраты

    Екі өрнектің айырмасының квадраты













    Дескриптор:

    • Қысқаша көбейту формуласын біледі;

    • Ортак көбейткішті жақша сыртына шығара алады;

    • Есепті шығаруда формуланы дұрыс қолдана алады.

    ҚБ «Шапалақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.


    ІІ-тапсырма: (Жж) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы:оқулықтан тапсырмалар беріледі,берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасап, жұптар арқылы бір бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды.Бул жерде оқушыларғасаралаудың Диалог қолдау әдісін қолданып,оқушыларға жан-жақты қолдау көрсетіп ынталандырамын.

    Оқулықпен жұмыс

    1.Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жазыңдар


    2. Көбейткішке жіктеңдер

    а) ә)


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурмырзаева Бактыгул Ахметовна
    07 Ақпан 2021
    493
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Есептерді тиімді жолмен шығару жолдары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Есептерді тиімді жолмен шығару жолдары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алу,тепе-тең түрлендіре отырып, есептерді шығару;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспарлау үлгісі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2.1

    Мектеп: №57 жалпы орта білім беретін мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмырзаева Бактыгул Ахметовна

    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Қысқаша көбейту формулалары

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламаларына сілтеме)

    7.2.1.10

    ,

    Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    , қысқаша көбейту формулаларын білу;


    Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алу,тепе-тең түрлендіре отырып, есептерді шығару;


    Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмушені көбейткиштерге жіктеуде колдана алу.

    Бағалау критерийі

    Оқушылар:

    , қысқаша көбейту формуласын біледі;


    Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алады,тепе-тең түрлендіре отырып,есептерді шыгара алады;


    Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Екі өрнектің қосындысының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Екі өрнектің айырмының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

    Ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі

    Сәйкес терминдерді пайдалана отырып,қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын түсіндіреді.

    Көпмүшелерді жіктеу, топтау ережелерін айта алады

    Лексика және терминология

    санның дәрежесі.

    бірмүше

    бірмүшені бірмүшеге көбейту ережесі

    көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін

    екі өрнектің квадраттарының айырмасы

    екі өрнектің қосындысының квадраты

    екі өрнектің айырымының квадраты


    диалогтар

    Санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

    Көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

    Екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

    Екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

    Екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


    Құндылықтарға баулу


    Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

    Оқушыларда Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті арттыру; сыныпта жұппен және топпен жұмыс істей білуге; басқалардың пікірін тыңдай білуде және олардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия : Аудан ұғымы

    Информатика : санау жүйелері және алгоритм

    Алдыңғы білім



    Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

    Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

    Бірмушелерге және көпмушелерге амалдар колдана білу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    4минут











    2 минут





    2 минут











    5 минут

    1. Ұйымдастыру кезені.

    Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеремін.


    Топқа бөлу:

    «Сыйқырлы дорба» әдісі бойынша сандарды алдыртып, оқушылардыүш топқа бөлемін. (бірмуше,көпмүше, дәреже)


    2. Алдыңғы білімді пысықтау: сәйкестендіру тесті арқылы:


    Тапсырма

    Жауабы


    3. Сабақтың мақсатын ашу

    «Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді атаңыз»

    Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты 10 сөз атауды сұрау арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.

    (квадрат, бірмүше, көпмүше, айырымы, қосынды, айырмасы, екі еселенген, көбейту, плюс, минус және т.б)

    Қалыптастырушы бағалаудың «Дыбыстау» әдісі арқылы формулалар көрсетіліп отырылады.Оқушылар осы формулаларға сәйкес келетін сөздерді біріктіре отырып ережелерді келтіріп шығарады:

    а)санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

    ә) бірмүшені бірмүшеге көбейткенде олардың алдында тұрған коэфциенттері көбейтіледі, албірдей айнымалылардың дәреже көбейткіштері қосылады да, ал бір көбейткіш құрамына енетін айнымалылар сол қалпында қалдыртып,көбейтінді түрінде қалдырылады

    б) көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке-жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

    в) екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

    г) екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

    ғ) екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


    Акт Презентация

    Слайд №1




    Презентация

    Слайд №2







    Презентация

    Слайд №3


    Сабақтың

    ортасы

    10 минут


























    6 минут





















    5 минут

    І-тапсырма. (Тж) «Тапсырма» тәсілі арқылы:

    Оқушыларға топтық тапсырмалар беремін.Топтан бір оқушы тақтаға шығып топтың жұмысын қорғайды.

    1-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз

    (х+у)2 ; (2х-у)2 ; 81-16х2 ; (3а-в)2; 25-4а2 (4х+у)2

    1-9у2 ; (3-z)2; 4а2-9(6+у)2


    Екі өрнектің квадраттарының айырымы

    Екі өрнектің қосындысының квадраты

    Екі өрнектің айырмасының квадраты














    2-топ.Кестені толтыр:


    1 өрнек

    2 өрнек

    Екі өрнектің айырмасын және қосындысын көбейту

    Екі өрнектің квадраттаының айырмасын жазу.

    2а

    в



    2х

    3у



    0.2

    5а



    ав

    6




    3-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз:

    (6+у)2 ; (m-3)2 ; 25-16y2 ; (,b-9)2; 9-4x2 (4+у)2

    1-25у2 ; (5-z)2; 4а2-81(6+у)2

    Екі өрнектің квадраттарының айырымы

    Екі өрнектің қосындысының квадраты

    Екі өрнектің айырмасының квадраты













    Дескриптор:

    • Қысқаша көбейту формуласын біледі;

    • Ортак көбейткішті жақша сыртына шығара алады;

    • Есепті шығаруда формуланы дұрыс қолдана алады.

    ҚБ «Шапалақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.


    ІІ-тапсырма: (Жж) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы:оқулықтан тапсырмалар беріледі,берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасап, жұптар арқылы бір бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды.Бул жерде оқушыларғасаралаудың Диалог қолдау әдісін қолданып,оқушыларға жан-жақты қолдау көрсетіп ынталандырамын.

    Оқулықпен жұмыс

    1.Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жазыңдар


    2. Көбейткішке жіктеңдер

    а) ә)


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Мақала 7 сынып
    07.02.2021
    493
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурмырзаева Бактыгул Ахметовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации