Материалдар / Есептерді тиімді жолмен шығару жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептерді тиімді жолмен шығару жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алу,тепе-тең түрлендіре отырып, есептерді шығару;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2021
340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспарлау үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2.1

Мектеп: №57 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Нурмырзаева Бактыгул Ахметовна

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Қысқаша көбейту формулалары

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламаларына сілтеме)

7.2.1.10

,

Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты

, қысқаша көбейту формулаларын білу;


Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алу,тепе-тең түрлендіре отырып, есептерді шығару;


Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмушені көбейткиштерге жіктеуде колдана алу.

Бағалау критерийі

Оқушылар:

, қысқаша көбейту формуласын біледі;


Қысқаша көбейту формулаларын сатылап талдай алады,тепе-тең түрлендіре отырып,есептерді шыгара алады;


Қысқаша көбейту формулаларын пайдалана отырып,көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қолдана алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

Екі өрнектің қосындысының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

Екі өрнектің айырмының квадраттары формуласын ауызша тұжырымдай біледі;

Ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі

Сәйкес терминдерді пайдалана отырып,қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын түсіндіреді.

Көпмүшелерді жіктеу, топтау ережелерін айта алады

Лексика және терминология

санның дәрежесі.

бірмүше

бірмүшені бірмүшеге көбейту ережесі

көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін

екі өрнектің квадраттарының айырмасы

екі өрнектің қосындысының квадраты

екі өрнектің айырымының квадраты


диалогтар

Санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

Көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

Екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

Екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


Құндылықтарға баулу


Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

Оқушыларда Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті арттыру; сыныпта жұппен және топпен жұмыс істей білуге; басқалардың пікірін тыңдай білуде және олардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асады

Пәнаралық байланыс

Геометрия : Аудан ұғымы

Информатика : санау жүйелері және алгоритм

Алдыңғы білім



Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

Натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;

Бірмушелерге және көпмушелерге амалдар колдана білу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


4минут











2 минут





2 минут











5 минут

  1. Ұйымдастыру кезені.

Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеремін.


Топқа бөлу:

«Сыйқырлы дорба» әдісі бойынша сандарды алдыртып, оқушылардыүш топқа бөлемін. (бірмуше,көпмүше, дәреже)


2. Алдыңғы білімді пысықтау: сәйкестендіру тесті арқылы:


Тапсырма

Жауабы


3. Сабақтың мақсатын ашу

«Бүгінгі сабаққа қатысты 10 сөзді атаңыз»

Оқушылардан бүгінгі тақырыпқа қатысты 10 сөз атауды сұрау арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламын.

(квадрат, бірмүше, көпмүше, айырымы, қосынды, айырмасы, екі еселенген, көбейту, плюс, минус және т.б)

Қалыптастырушы бағалаудың «Дыбыстау» әдісі арқылы формулалар көрсетіліп отырылады.Оқушылар осы формулаларға сәйкес келетін сөздерді біріктіре отырып ережелерді келтіріп шығарады:

а)санның дәрежесі деп түрінде берілген санды айтамыз; бұл жерде

ә) бірмүшені бірмүшеге көбейткенде олардың алдында тұрған коэфциенттері көбейтіледі, албірдей айнымалылардың дәреже көбейткіштері қосылады да, ал бір көбейткіш құрамына енетін айнымалылар сол қалпында қалдыртып,көбейтінді түрінде қалдырылады

б) көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін бірінші көпмүшенің әрбір мүшесін екінші көпмүшенің әрбір мүшесіне жеке-жеке көбейтіліп, нәтижелер қосылады

в) екі өрнектің квадраттарының айырмасы сол өрнектердің айрымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең

г) екі өрнектің қосындысының квадраты бірінші өрнектің квадраты плюс екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең

ғ) екі өрнектің айырымының квадраты бірінші өрнектің квадраты минус екі еселенген бірінші және екінші мүшелерінің көбейтіндісі плюс екінші мүшенің квадратына тең


Акт Презентация

Слайд №1




Презентация

Слайд №2







Презентация

Слайд №3


Сабақтың

ортасы

10 минут


























6 минут





















5 минут

І-тапсырма. (Тж) «Тапсырма» тәсілі арқылы:

Оқушыларға топтық тапсырмалар беремін.Топтан бір оқушы тақтаға шығып топтың жұмысын қорғайды.

1-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз

(х+у)2 ; (2х-у)2 ; 81-16х2 ; (3а-в)2; 25-4а2 (4х+у)2

1-9у2 ; (3-z)2; 4а2-9(6+у)2


Екі өрнектің квадраттарының айырымы

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің айырмасының квадраты














2-топ.Кестені толтыр:


1 өрнек

2 өрнек

Екі өрнектің айырмасын және қосындысын көбейту

Екі өрнектің квадраттаының айырмасын жазу.

в





0.2



ав

6




3-топ. Мына өрнекті өз бағанына жаз:

(6+у)2 ; (m-3)2 ; 25-16y2 ; (,b-9)2; 9-4x2 (4+у)2

1-25у2 ; (5-z)2; 4а2-81(6+у)2

Екі өрнектің квадраттарының айырымы

Екі өрнектің қосындысының квадраты

Екі өрнектің айырмасының квадраты













Дескриптор:

  • Қысқаша көбейту формуласын біледі;

  • Ортак көбейткішті жақша сыртына шығара алады;

  • Есепті шығаруда формуланы дұрыс қолдана алады.

ҚБ «Шапалақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.


ІІ-тапсырма: (Жж) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы:оқулықтан тапсырмалар беріледі,берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасап, жұптар арқылы бір бірінің жұмысын тексеріп, бағалайды.Бул жерде оқушыларғасаралаудың Диалог қолдау әдісін қолданып,оқушыларға жан-жақты қолдау көрсетіп ынталандырамын.

Оқулықпен жұмыс

1.Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жазыңдар


2. Көбейткішке жіктеңдер

а) ә)


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!