Материалдар / Есептеу техникасының даму тарихы

Есептеу техникасының даму тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

Сабақ өтілетін күні Сыныбы:6 сыныпБарлық оқушы саны:Қатысқаны:
Сілтеме Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар

Мектеп: Әлихан Бокейханов атындағы №1 гимназияМұғалім: Ерпаизова К.Е.

Сабақ тақырыбыЕсептеу техникасының даму тарихы
Жалпы мақсаттарКомпьютердің даму кезеңдерімен танысады. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады.
Түйінді идеяларДербес компьютердің дамуы, олардың түрлері
Әдіс- тәсілдерТоппен, жекелей, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, ойлан жауап бер, өзін-өзі бағалау, кері байланыс
Көрнекілік-терҮлестірмелі тапсырма мен конверттер,доп, проектілі тақта, постерлер
Дереккөз-ДерОқулық, дидактикалық материалдар
Оқыту нәтижелері
  • Есептеу техникасының даму тарихымен танысады.
  • Достарымен еркін қарым-қатынасқа түседі
  • Өз ойын қорғай алады
  • Шығармашылықпен жұмыс істей алады
  • Сабақ барысыУақыты Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сабақ кезеңдері

    1-кезеңҚызығу-шылықты ояту
    5 мин 1 топ: «Компьютердің негізгі құрылғылары»2 топ: «Компьютердің қосымша құрылғылары» «Ашық микрофон» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін тексеру. Мұғалім микрофон ұстап, оқушыларға осы сабаққа байланысты сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.
  • Информатика кабинетінде жұмыс жасау үшін ең бірінші нені білу керек?
  • Кабинет ережесі не үшін керек?
  • Кабинетте кімнің нұсқауын орындау керек?т.с.с. сұрақтар қойылады.
  • ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.



    Оқушылар Сұраққ жауап береді
    2- кезеңМағынаны ажырату20 минЖаңа сабақтың мақсаты. Оқушыларға «Сендердің ата-әжелерің компьютерді пайдалана ала ма?», «Ерте кезде компьютер болды ма?» «Есептеу техникасы туралы не білесің?»деген проблемалық сұрақтар қою арқылы мақсатын анықтау.

    Жаңа тақырып туралы мағлұмат беру (слайд көрсету)Сергіту сәт

    Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, жаңа сабақтың мақсатын өздері алып шығады.Оқушылар тыңдайды, көреді. Мағлұмат алады.Жаттығуды орындап көңілдері көтеріледі.
    3- кезеңОй толғаныс:5 минОқулықтағы тапсырманы орындауТапсырмалар орындайды.
    Сабақты бекіту.5 минСұрақтар қойылады.1)Есептеу құралы қалай аталады? (Арифмометр)2) Есептеу құралы қалай аталады? (Абак)3) 1642 жылы «Паскалин» деп аталатын есептеуіш машинаны жасаған кім?(Блез Паскаль)4) Есептеу құралы қалай аталады? (Паскалин)5) Алдын ала берілген программа бойынша жұмыс істейтін аналитикалық машинаның авторы кім?

    Сұрақтарға жауап береді.
    Үй тапсырмасы1 мин«Болашақтағы компьютер» тақырыбында эссе жазып келу.

    Бағалау2 минБағалау парақтары бойынша қорытынды баға шығару.Бағалау парақтарын тапсырады
    Рефлексия3 минСабақ туралы оқушы ой- пікірімен, ұсынысымен бөліседі.Сабақтан алған әсерлерін және ұсыныстарын стикерге жазып тақтаға іледі, өз ойларын айтады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ