Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Есептеудің және есептерді шығарудың тиімді тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Шығыс Қазақстан облысының Білім басқармасы
«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін»: _________
колледждің әдіскері:
Ахметова А.К.
«Келісемін»: _________
Сынып жетекшісі:
Жұмабаева А.Т.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТАҚЫРЫБЫ: «Есептеудің және есептерді шығарудың тиімді тәсілдері»
Өтетін орны: «Көгедай орта мектебі»КММ
Сынып: 4
Мерзімі: 15.04.2021
Тобы: 310
Машықкер: Солтанбекова Жанна Қумарқызы
Баға: «__»___________
Семей, 2021 жыл
Тақырыбы: Есептеудің және есептерді шығарудың тиімді тәсілдері Күні, айы: 15.04.2021 Машықкердің аты-жөні: Солтанбекова Жанна Қумарқызы Сынып: 4 Сабаққа қатысқан оқушылар саны: 6 Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы: |
Қорытындылау |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.4.3.2 Есептерді теңдеу құру арқылы шығарады. Берілген есептерге кері есептер және өрнек бойынша есептер құрастырып шығарады. |
||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Алдыңғы білімді еске түсіріп барлық есептерді шығара алады. |
||
Көптеген оқушылар: Қызықты тапсырмалар ішіндегі есептерге кері есептер құрастырады. |
|||
Кейбір оқушылар: Тиімді тәсілмен есеп шығару |
|||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар берілген барлық есептерді шығара алады. |
||
Тілдік мақсаттар |
|
||
Құндылықтарды дарыту |
Бір-бірін тыңдай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыстар |
|
||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||
Бастапқы білім |
Оқушыларды есептің жаңа түрімен таныстыру; өрнек құрып,олардың шешуін табу қабілетін бекіту;есептеу дағдысын жетілдіру. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқы сабақ, ерінбе, Жалқаулыққа берілме. Сауатты бала боп шықсаң, Сүрінбейсің өмірде.
|
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақ № 1 Санды көбейтіндіге қалай бөлуге болатынын есіңе түсір. А) 20:(5×2)=20:10 20:(5×2)=20:5:2 20:(5×2)=20:2:5 Ә) Әртүрлі тәсілмен есепте. 225:(3×5) 9120:(5×3) 210:(3×7) 900:(5×9) 18006:(3×2) 80000:(5×8) Б) Бөлгішті бір таңбалы екі санның көбейтіндісіне ауыстырып, бөлуді орында. 360:72 2100:42 189:21 315:35 720:45 432:72
Оқушылар санды көбейтіндіге қалай бөлуге болатынын естеріңе түсіріп, есепті шығарады.
№2 Амалдардың қай қасиеті тиімді есептеуге көмектеседі? (190×5)×2 5×(630×4) (639×4)×5 (7250×2)×5 (332×4)×5 200×(96×5) (100×50)×4 (625×200)×5
Амалдардың қайсы тиімді есептеуге көмектесетін тауып есепті шығар. №3 Тиімді тәсілмен шығар. Бір кітапта 60 бет, екіншісінде 96 бет бар. Егер күніне 6 беттен оқитын болса, осы екі кітапты қанша күнде оқып шығуға болады?
Тиімді тәсілмен есеп шығару №4 Тәсілдердің қайсысы тиімдірек екендігін айтуға бола ма? Арман есепті әртүрлі тәсілмен шығарды. Мектепті жөндеу жұмысына бірдей құтыдағы 90 кг ақ және 180 кг көк сыр әкелінді. Ақ сыр 18 құты болды. Қанша құты көк сыр сатып алынды? 1 - тәсіл: 1) 90:18=5(кг) бір құтыда 2) 180:5=36(қ.) 2 - тәсіл: 1) 180:90=2(есе) ақ сырға қарағанда көк сыр неше есе артық әкелінді? 2) 18×2=36(құты) Ол сонымен қатар теңдеу құрды.
Оқушылар ойлана отырып, есепті шығарады. Сергіту сәті «Қызыл гүлім – ай» |
Оқушылар сергіту сәтін жасайды. |
|
Сабақтың соңы |
№5 Теңдеу құрып шығар. Ұзындығы 520 м сын орамынан бірдей 3 бөлім кесіп алынғанда, орамда 235 м қалды. Кесіп алынған бөліктердің ұзындықтары қандай?
Оқушылар сөз есепті ойлана отырып шешеді. №6 Есепті шығар. Теңдеу бойынша есеп құрастыр. 50600-5х=65000
Оқушылар теңдеу бойынша есеп құрастырып шығару. №7 Ой жұмбақты шеш! Берілген бес жұлдыздың бір түзудің бойында орналасқан әрбір дөңгелегіне кез келген төрт санның қосындысы 24ке тең болатындай әртүрлі сандар жазу талап етіледі. Қатар тұрған он санмен шешілмейді, алайда өзің қалаған кез келген санды қолдануыңа болады.
Ой жұмбақты шешу №8 №9 Есепті шығар: Үй тапсырмасы: №10 есеп, 60 бет
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |