Тексерілді
Оқу-ісінің меңгерушісі Дүйсембиева А.
|
Пәні: математика |
Мектеп: «№188 мектеп-гимназия» КММ |
|||||
|
Мерзімі:25.01 |
Мұғалімнің аты-жөні:Ертаева Д.М. |
|||||
|
Сынып:3 «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Тақырып: |
Есептеу. Қорытындылау/Театр |
|
||||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. 3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9.100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. |
|
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
|
||||
|
-қарапайым және құрылымы күрделі теңдеулерді шешеді, кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдарын ауызша орындайды. |
|
|||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|
|||||
|
-қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін түсіндіреді, қосындыны санға ауызша көбейтуді, 100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлуді біледі. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар:құрамында кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдары бар өрнектер құруды және өрнектерді бірнеше амалдармен шешу, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей алады: -құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. Пәндік лексика және терминология:теңдеу, күрделі құрылымды теңдеулерді шешу амалдары. |
|
||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл. Талқылау: |
|
|||||
|
–Егер теңдеулер күрделендірілсе, не істеу қажет? –«Өрнекті жеңілдету» дегенді қалай түсінесің? –Құрылымы күрделі теңдеуді қалай тексеруге болады? –Құрылымы күрделі теңдеудің шешу амалдарын көрсет. 75:15, 96:6мына есептерді шығару үшін қандай ережелерді қолданған жөн? Бір таңбалы сандарды көбейту мен бөлу кестесін жатқа білу, бұндай есептерді шығаруға көмегін тигізе ме? |
|
|||||
|
Жазу: |
|
|||||
|
Теңдеудің жауаптарын жазу, кестеден тыс көбейту мен бөлудегі толық талқылау. |
|
|||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Теңдеулерді шешу, кестеден тыс көбейту мен бөлу |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|
|||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Театр және оның түрлері туралы әңгіме. Теа́тр (грек. theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) –сахналық өнердің өмір көріністерін драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз алдында актерлердің қатысуымен бейнелейтін бір түрі.Театрдың ерекшелігі: шындықтың, текетірестің, мінездің бейнесін бере алуы, сонымен қатар олардың қойылымдары көрермен тарапынан бағалануын, әртүрлі идеялардың драмалық әрекетпен жүзеге асыруы. Ал оның бәрін бейнелейтіндер – театр әртістері. Драма, опера және балет, қуыршақ театры және т.б. театрлар бар. Барлық уақыттарда театр ұжымдық өнер түсінігімен белгілі болып келеді; заманауи театрда спектакльді жасауға әртіс мен режиссердан (дирижер, балетмайстер) бөлек, суретші-сценарист, композитор, хореограф, сонымен қатар бутафорлар, костюмерлер, гримерлер, сахна қызметкерлері, жарық берушілер қызмет жасайды. Театр ежелгі аңшылық, ауылшаруашылық және басқа да салттық мерекелерді, табиғи немесе еңбекшілік үдерістерді көрсететін аллегориялық пішінде дүниеге келген. Дей тұрғанмен де, өнертанушылардың айтуынша, театр салттық әрекеттер өздігінен театр бола алмайды, театр көрермен бар жерде пайда болады–ол шығарманы жасаудағы ұжымның еңбегін ғана талап етіп қоймай, сонымен қатар ұжымдық қабылдауды да талап етеді. Театр өзінің эстетикалық мақсатына сахналық әрекет көрермен тарапынан қолдауға ие болғанда ғана жетеді. Театр өнері дамуының алғашқы кездерінде – ұлттық мерекелерде ән айту, билеу мен драмалық қойылымдар бөлінбестей бірлікте жүзеге асырылған; одан ары қарайғы мамандандырылған даму жолында театр өзінің алғашқы синтетизмін жоғалтып, негізгі үш түрі пайда болды: драмалық театр, опералық және балеттік театр, сонымен қатар бірқатар аралық пішіндер пайда болды. |
Әртүрлі спектакльдер-дің фотосуреттері. |
|
|||
|
4-6 мин |
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Оқушылар өрнектің мәнін бірнеше жолмен табады. Оларды компоненттердің атауын пайдалана отырып, міндетті түрде оқу қажет. Компоненттерінің атауын және өрнекті оқу ережесін тақтаға ілуге немесе презентацияны пайдалана отырып қайталауға болады. Математикалық диктант. Есептеудің нәтижесін жолдарға жаз: 1. 16 мен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні ... тең . 2. 96 санының 6-ға бөліндісінің мәні ....тең. 3. 14 саны 84-тен неше есе кіші? 4. 27 санын 3 есе арттыр. 5. 85 санын5 есе кеміт. 6. 77 саны 11санынан неше есе артық? 7. Қандай сан 41санынан 2 есе артық? 8. 20 мен 3 сандарының көбейтіндісі 21мен 2сандарының көбейтіндісінен қаншаға артық? 9. 96 саны шығу үшін 12-ні қандай санға көбейту керек? Жауаптары: 80, 16, 6, 81, 17, 7, 82, 18, 8. |
Оқулық. |
|
|||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят) Мұғалім оқушылардан сабақтың мақсатын тұжырымдауды сұрайды. Суммативті жұмысқа дайындалуды, өткен тақырыптарды қайталауды, әрбір оқушының білімінде қандай кемшіліктер бар екенін анықтап, оны түзетеді. |
|
|
|||
|
12-29 мин |
Өздік жұмыс. Оқулық бойынша №2,3 тапсырмалар орындалады. Бұл – кестеден тыс көбейтуге берілген теңдеу. Өзін-өзі тексеру үшін үлгі ұсыныңыз. Әрбір оқушы өз қатесін өзі табуы қажет. Қиындықты түзету. Мұғалім амалдардың дұрыстығын тексереді. – Кімде қиындықтар туындады? – Қай жерде қате жібердіңдер? – Жіберілген қатенің себебі не? – Өздік жұмысты қиындықсыз жасаған оқушылар, өз іс-әрекеттеріңнің мақсатын ұйымдастырыңдар. (Қосымша тапсырмаларды орындау). – Есепті қиындықпен шығарған балалардың ары қарайғы жұмыс барысындағы мақсаттары қандай? (Қателерді түзету). – Қатені түзету амалдарын қолданамыз. –Әркім өзінің есебін айтады. |
Дәптер, оқулық |
|
|||
|
30-35 мин |
Өткенмен жұмыс. Мұғалім оқушының деңгейіне қарай жеке тапсырмалар береді. №4–9 тапсырмалар суммативті жұмысқа дайындалуға, өткен сабақты қайталауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс. Санды қосындыға жіктеп,есепте. 390:6= 750:5= 630:6= 23∙2= 230∙2= 19∙5= Кейбір оқушылар санды қосындыға жіктеудің әртүрлі әдістерін ұсынады. Бұл барынша тиімді. Ең бастысы, олар өз әдістерінің тиімділігін дәлелдеулері керек. Бөлшектер мен суреттерді біріктір. Суреттерді пайдаланып, үлестерді салыстыр. Оларды өсу ретімен жаз.
Мен:
Егер бірінші өздік жұмыста балалар теңдеуден қате жіберсе, онда тапсырманы 95-сабақтағыдай ары қарай жалғастыра алады. Сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі. |
Дәптер, оқулық. |
|
|||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Балалардың жеке қиыншылығын ескере отырып, үйге берілетін тапсырманы анықтайды. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындықтуындадыма? – Солқиындықтардыжеңеалдыңыз ба? – Бүгінгісабақнесіменқызықтыболды? Өз жұмысын жетістік жолағымен бағалауды ұсынады. |
Жетістік жолағы. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Есептеу.Қорытындылау/Театр
Есептеу.Қорытындылау/Театр
Тексерілді
Оқу-ісінің меңгерушісі Дүйсембиева А.
|
Пәні: математика |
Мектеп: «№188 мектеп-гимназия» КММ |
|||||
|
Мерзімі:25.01 |
Мұғалімнің аты-жөні:Ертаева Д.М. |
|||||
|
Сынып:3 «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Тақырып: |
Есептеу. Қорытындылау/Театр |
|
||||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.2.2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу. 3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау. 3.1.2.9.100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану. |
|
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: |
|
||||
|
-қарапайым және құрылымы күрделі теңдеулерді шешеді, кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдарын ауызша орындайды. |
|
|||||
|
Бірқатар оқушылар: |
|
|||||
|
-қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу ережесін түсіндіреді, қосындыны санға ауызша көбейтуді, 100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлуді біледі. |
|
|||||
|
Кейбір оқушылар:құрамында кестеден тыс көбейту мен бөлу амалдары бар өрнектер құруды және өрнектерді бірнеше амалдармен шешу, құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей алады: -құрылымы күрделі теңдеулерді шешу амалдарын құруды біледі. Пәндік лексика және терминология:теңдеу, күрделі құрылымды теңдеулерді шешу амалдары. |
|
||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланатын тіл. Талқылау: |
|
|||||
|
–Егер теңдеулер күрделендірілсе, не істеу қажет? –«Өрнекті жеңілдету» дегенді қалай түсінесің? –Құрылымы күрделі теңдеуді қалай тексеруге болады? –Құрылымы күрделі теңдеудің шешу амалдарын көрсет. 75:15, 96:6мына есептерді шығару үшін қандай ережелерді қолданған жөн? Бір таңбалы сандарды көбейту мен бөлу кестесін жатқа білу, бұндай есептерді шығаруға көмегін тигізе ме? |
|
|||||
|
Жазу: |
|
|||||
|
Теңдеудің жауаптарын жазу, кестеден тыс көбейту мен бөлудегі толық талқылау. |
|
|||||
|
Тірек білім, білік, дағдылар |
Теңдеулерді шешу, кестеден тыс көбейту мен бөлу |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
|
|||
|
0-3 мин |
Ынталандыру. Театр және оның түрлері туралы әңгіме. Теа́тр (грек. theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) –сахналық өнердің өмір көріністерін драмалық әрекет арқылы көрермендердің көз алдында актерлердің қатысуымен бейнелейтін бір түрі.Театрдың ерекшелігі: шындықтың, текетірестің, мінездің бейнесін бере алуы, сонымен қатар олардың қойылымдары көрермен тарапынан бағалануын, әртүрлі идеялардың драмалық әрекетпен жүзеге асыруы. Ал оның бәрін бейнелейтіндер – театр әртістері. Драма, опера және балет, қуыршақ театры және т.б. театрлар бар. Барлық уақыттарда театр ұжымдық өнер түсінігімен белгілі болып келеді; заманауи театрда спектакльді жасауға әртіс мен режиссердан (дирижер, балетмайстер) бөлек, суретші-сценарист, композитор, хореограф, сонымен қатар бутафорлар, костюмерлер, гримерлер, сахна қызметкерлері, жарық берушілер қызмет жасайды. Театр ежелгі аңшылық, ауылшаруашылық және басқа да салттық мерекелерді, табиғи немесе еңбекшілік үдерістерді көрсететін аллегориялық пішінде дүниеге келген. Дей тұрғанмен де, өнертанушылардың айтуынша, театр салттық әрекеттер өздігінен театр бола алмайды, театр көрермен бар жерде пайда болады–ол шығарманы жасаудағы ұжымның еңбегін ғана талап етіп қоймай, сонымен қатар ұжымдық қабылдауды да талап етеді. Театр өзінің эстетикалық мақсатына сахналық әрекет көрермен тарапынан қолдауға ие болғанда ғана жетеді. Театр өнері дамуының алғашқы кездерінде – ұлттық мерекелерде ән айту, билеу мен драмалық қойылымдар бөлінбестей бірлікте жүзеге асырылған; одан ары қарайғы мамандандырылған даму жолында театр өзінің алғашқы синтетизмін жоғалтып, негізгі үш түрі пайда болды: драмалық театр, опералық және балеттік театр, сонымен қатар бірқатар аралық пішіндер пайда болды. |
Әртүрлі спектакльдер-дің фотосуреттері. |
|
|||
|
4-6 мин |
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Оқушылар өрнектің мәнін бірнеше жолмен табады. Оларды компоненттердің атауын пайдалана отырып, міндетті түрде оқу қажет. Компоненттерінің атауын және өрнекті оқу ережесін тақтаға ілуге немесе презентацияны пайдалана отырып қайталауға болады. Математикалық диктант. Есептеудің нәтижесін жолдарға жаз: 1. 16 мен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні ... тең . 2. 96 санының 6-ға бөліндісінің мәні ....тең. 3. 14 саны 84-тен неше есе кіші? 4. 27 санын 3 есе арттыр. 5. 85 санын5 есе кеміт. 6. 77 саны 11санынан неше есе артық? 7. Қандай сан 41санынан 2 есе артық? 8. 20 мен 3 сандарының көбейтіндісі 21мен 2сандарының көбейтіндісінен қаншаға артық? 9. 96 саны шығу үшін 12-ні қандай санға көбейту керек? Жауаптары: 80, 16, 6, 81, 17, 7, 82, 18, 8. |
Оқулық. |
|
|||
|
7-11 мин |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят) Мұғалім оқушылардан сабақтың мақсатын тұжырымдауды сұрайды. Суммативті жұмысқа дайындалуды, өткен тақырыптарды қайталауды, әрбір оқушының білімінде қандай кемшіліктер бар екенін анықтап, оны түзетеді. |
|
|
|||
|
12-29 мин |
Өздік жұмыс. Оқулық бойынша №2,3 тапсырмалар орындалады. Бұл – кестеден тыс көбейтуге берілген теңдеу. Өзін-өзі тексеру үшін үлгі ұсыныңыз. Әрбір оқушы өз қатесін өзі табуы қажет. Қиындықты түзету. Мұғалім амалдардың дұрыстығын тексереді. – Кімде қиындықтар туындады? – Қай жерде қате жібердіңдер? – Жіберілген қатенің себебі не? – Өздік жұмысты қиындықсыз жасаған оқушылар, өз іс-әрекеттеріңнің мақсатын ұйымдастырыңдар. (Қосымша тапсырмаларды орындау). – Есепті қиындықпен шығарған балалардың ары қарайғы жұмыс барысындағы мақсаттары қандай? (Қателерді түзету). – Қатені түзету амалдарын қолданамыз. –Әркім өзінің есебін айтады. |
Дәптер, оқулық |
|
|||
|
30-35 мин |
Өткенмен жұмыс. Мұғалім оқушының деңгейіне қарай жеке тапсырмалар береді. №4–9 тапсырмалар суммативті жұмысқа дайындалуға, өткен сабақты қайталауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс. Санды қосындыға жіктеп,есепте. 390:6= 750:5= 630:6= 23∙2= 230∙2= 19∙5= Кейбір оқушылар санды қосындыға жіктеудің әртүрлі әдістерін ұсынады. Бұл барынша тиімді. Ең бастысы, олар өз әдістерінің тиімділігін дәлелдеулері керек. Бөлшектер мен суреттерді біріктір. Суреттерді пайдаланып, үлестерді салыстыр. Оларды өсу ретімен жаз.
Мен:
Егер бірінші өздік жұмыста балалар теңдеуден қате жіберсе, онда тапсырманы 95-сабақтағыдай ары қарай жалғастыра алады. Сабақтың тақырыбы бойынша сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: түймедақ немесе Блум текшесі. |
Дәптер, оқулық. |
|
|||
|
35-40 мин |
Рефлексия. Балалардың жеке қиыншылығын ескере отырып, үйге берілетін тапсырманы анықтайды. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындықтуындадыма? – Солқиындықтардыжеңеалдыңыз ба? – Бүгінгісабақнесіменқызықтыболды? Өз жұмысын жетістік жолағымен бағалауды ұсынады. |
Жетістік жолағы. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз














