Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика


Уақыты: 27.11.2015.

Кабинет: 5

Мұғалім:Устемирова Назира

Сабақтың тақырыбы

Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Сілтеме


Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор,"математика 4 сынып " оқулығы

Жалпы мақсаттар





Санды және әріпті өрнектерді оқу, жазу, құру, мәнін табу мәселелерін пысықтай отырып мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығаруды үйренуі тиіс.

Логикалық ойлауы, есте сақтауы дамуы қажет.

Өз білімдерін өмірде қолдана білу қабілеті, ұйымшылдығы, ақыл-ой белсенділігі артуы тиіс.

Ресурстар


Суретті кестелер, үлестірмелілер,постерлер, стикерлер, слайд.


Әдіс-тәсілдері

Сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік, топтық жұмыс.

Оқыту нәтижесі


Оқушылардың мәтіндік есептерді теңдеу құру арқылы шығару іскерліктері қалыптасады.

Сабақтың түрі


аралас сабақ.


Көрнекілігі


интерактивті тақта.


1.Ұйымдастыру: Психологиялық ахуал орнату: күз келді, жел тұрды, жаңбыр тамшылады, сіркіреп жауды, жаңбыр құйды, басылайын деді, күн ашылды! /1минут /



Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


2.Топқа бөлу

/2 минут/

Оқушылар қалаған түстерін таңдап алады:ақ,

сары, жасыл.

Қалаған түстері бойынша

сипаттап, топтарға бөлінеді:Ақыл, Білім, Талап.

3.Үй тапсырмасын пысықтау

/2 минут/


Топбасшылар үй тапсырмасының орындалуын тексереді,есепті оқушылар кезекпен оқиды.

Жауап дұрыс болса,белгілі стикерлер көтеріледі.

4.Тірек білімді еске түсіру

/3 минут/











/1 минут/

Күн бейнесінде, гүл бейнесінде,тал бейнесінде "Санды өрнек", "Әріпті өрнек","Теңдеулерді " теріп, тиістісін жабыстырады.

- Санды өрнекті қалай ажыраттыңдар?

- Өрнек тек сандар мен амалдардан құралса,онда ол санды өрнек болады.

Санды өрнектің мәнін табуға болады.

- Әріпті өрнектерді қалай бөліп алдыңдар?

- Әріпті өрнек сандар, амалдар және әріптерден құралады.

- Бұл жазудың теңдеу екнін қалай білдік?

- Әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдіктерді ажыраттық.

- Балалар, біз әріпті өрнек, санды өрнек, теңдеулерді ажырата біледі екенбіз.Енді осы білімімізді әрі қарай толықтыру мақсатында жаңа сабағымызды бастайық.


1-жаттығу.Үшбұрыштың периметрін өрнек түрінде жазып көрсетейік.

Р =7см +7см + Х;

-Бұл қандай өрнек?

-Бұл әріпті өрнек.

5.Кіріспе бөлім

/2 минут/


















Shape1

6.Жаңа сабақ

/5 минут/
























Жаңа ұғыммен

байланысты жаттығулар

/ 10минут /


Топтарға сандарды өсу ретімен орналастыру тапсырылыды.1-топ:2,8,4.

2-топ:32,64,16.

3-топ:128,512,256.

Бізде мынандай сандар қатары шықты:

2,4,8,16,32,64,128,256,512.

-Бұл қатарды құруда қандай заңдылықтар сақталған?

-Оларды аударайық

-Теңдеу дегеніміз не?



-Теңдеудің түбірі дегеніміз не?


-Теңдеуді шешу дегеніміз не?





-Бүгін біз есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйренеміз.

Ол үшін есептің мәтінін мұқият оқимыз.

Шартын жазамыз.Сұрағын түсініп,табуға тиіс жоқ санды әріппен белгілеп, теңдік құрамыз.

2-жат. Жанама түрде тұжырымдалған есепті оқиық.

Пияз -96 теңге,бұл 3 теңге арзан

Shape4 Сәбіз - ?


Шешуі: 96 +3 = 99

Енді осы есепті теңдеу құру арқылы шығарып көрейік.99 -белгісіз сан.Оны -Х деп белгілейміз.

Кері есеп құрастырайық: 99 - 3 = 96

Енді теңдеу құрайық : Х -3 = 96

Х= 96+ 3

Х= 99

-Теңдеудің түбірі неге тең? / 99/

-Олай болса, сәбіздің бағасы шықты ма? /ия /

-Қай тәсіл қолайлы деп ойлайсың ?





1-топ.3-жаттығу.

1-ыдыс - Х +2 Шешуі: Х+2=10-3

Х+2=7

2-ыдыс -10 - 3 х=7-2

1-ыдыс -?л х=5


2-топ.4-жаттығу. Шешуі: х+7=20-5

Жолды дәптер- 20-5 х+7=15

тор көз дәптер- х+7 х=15-7

неше тор дәптер болған? х=8


3-топ.5-жаттығу. Шешуі: 56-х 6=26

Жөндеуге тиіс -56 пәтер х 6 =56-26

жөндеуден өтк.- х 6 х 6=30

қалды -26 пәтер х =30: 6

неше үйді жөндеуден өт-ді? х=5








-Әр келесі сан екі есе арт-

тырылған.

"Теңдеулер"

-Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдікті теңдеу дейміз.

-Белгісіз әріптің мәнін

теңдеудің түбірі дейміз.

- Теңдеудің түбірін табудың жолын теңдеуді шешу дейміз.





























Оқушылар есепті постерге орындайды.Тақтаға шығып, постердегі есепті шығару жолын түсіндіріп қорғайды,есепті дәптерге жазады.


Танымдық қабілетін дамытуға арналған жаттығу /3 мин/










Қайталауға арналған жаттығулар

/2 минут/


/5 минут/








/1 минут/





Шығармашылық тапсырма

/3 минут/


6 - жаттығу.
Өнімділік,жұмысқа кеткен уақыт, орындалған жұмыс арасындағы тәуелділік туралы білімімізді еске түсіруді қажет етеді.

Мұнда: Тоқымашының жұмыс уақыты 9 сағ 9сағ

Барлық алынған өнім 963 846


- Кесте бойынша өрнектің мәні нені көрсетеді?

1-топ. 963 :9 /Бұл 1-ші тоқымашының 1 сағатта қанша метр мата тоқыға-

нын көрсетеді.

2-топ. 846 : 9 / Бұл 2-ші тоқымашының 1сағатта қанша метр мата тоқыға-

нын көрсетеді.

3-топ. 963 -846 / Бұл өрнек 1-ші тоқымашының 2-ші тоқымашыға қараға-

ғанда қанша метр мата артық тоқығанын көрсетеді.


7-жаттығу. Логикалық есеп.Слайд арқылы түсіндіру. /2минут/

Үш орамда 180м мата бар.Бірінші және екінші орамда 120м, ал екінші

және үшінші орамда 130м мата болды. Әр орамда неше метр мата болды?

/ 60, 60, 70./


8 -жаттығу.

Суретті пайдаланып , есеп құрастыру және оны шығару.

Қашықтығы 864км екі қаладан бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта екі көлік шықты. Біріншісінің жылдамдығы 65км/сағ,екіншісінің жылдамдығы 60км/сағ. Үш сағаттан кейін олардың ара қашықтығы неше километр болады?




9-жаттығу. Үлестірмелі материалдар пайдалану арқылы шығарылады.

Мұнда шамалар және олардың өлшем бірліктері еске түсіріледі.


Сиқырлы көпбұрыш.Көпбұрыштың қабырғасына орналасқан 4 санның қосындысы неге тең болады?




7.Сабақты бекіту

/1 минут/


-Бүгінгі сабақта біз қандай жаңа ұғыммен таныстық?

-Қай тапсырма қиын болды?


-Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды үйрендік.




8.Үй тапсырмасы

/1 минут/

9-жаттығуды аяқтау

Оқушылар күнделіктеріне жазады

9. Бағалау /2 мин/



Топтардың жұмысын қорытындылау


Бағалау парақшасын толтырады ,өз бағаларын хабарлайды.


10.Кері байланыс
Рефлексия

/2 минут/


-Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін түрлі-түсті стикерлерді көтеру арқылы білдіреді.
Сабақты көңілді күйде аяқтау үшін "Комплимент-мадақтау" жаттығуын қолдану.


Сабаққа қосқан үлесі үшін оқушылар бір-бірін мадақтайды.

































Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Жамбыл облысы
Т.Рысқұлов ауданы Жамбыл атындағы шағын орталықты орта мектебі























Есепті теңдеу құру

арқылы шығару










Пәні: математика

Сыныбы: 4 "А"

Мұғалім: Омарова Айзада Орынбекқызы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.01.2019
367
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі