|
Сабақ қазақ тілі |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
||||
|
Күні 27. 04. 2018ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
||||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар - 0 |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Есептік және реттік сан есім тақырыбын қайталау және оқушылардың алған білімдерін одан әрі жалғастыру. |
||||
|
Критерий |
Оқушылар жаттығулар, әр түрлі тапсырмалар орындау мақсатында сан есімдерді тауып, оларға сұрақ қойып үйренді. |
||||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс |
||||
|
Ресурстар |
Плакат, суреттер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық Мұғалім:- Екі көзің не үшін керек? Оқушылар: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушылар: — Ақыл-кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қолың не үшін керек? Оқушылар: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяғың не үшін керек? Оқушылар: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін! |
Психологиялық дайындық жасайды |
|||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Серпілмелі сауал» әдісі. 1 - Зат есім дегеніміз
не?
|
«Серпілмелі сауал» әдісімен сұрақтарға жауап береді |
|||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Біз --------------- сыныпта оқимыз. --------- мамырда Соғыс ардагерлерін құттықтаймыз. Қандай сөз жетіспейді? Нені байқадық? Түсіндіріңдер? Үшінші, тоғызыншы. Үш түбір, інші қосымша,тоғыз түбір ыншы қосымша қосылып тұр. Нені білдіреді? Санның реттін білдіреді. Қандай сұраққа жауап береді? Нешінші. |
Жаңа сабақты түсінеді |
|||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Есептік реттік сан есім 22-28 жаттығу.
«Кім жылдам?» ойыны
(ауызша)
Дәптермен жұмыс
Ақ арыстандардың табылғанына
30 жылдай ғана уақыт болды. Ұзын саны 70 - тен
аспайды. Бір і --------------- бірінші лер------------ Екі сі-------------- екінші лер-------------- Үш і ---------------- үшінші лер ------------ Алты сы---------- алтыншы лар------------ Он ы--------------- оныншы лар
------------ |
«Кім жылдам?» ойыны
(ауызша) Көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой. Есептік сан есімнің астын - бір, реттік сан есімнің астын - екі сызады.
|
|||
|
Сабақты бекіту |
«Тапқыр болсаң,
тауып көр» ойыны |
«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны |
|||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
|||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушымен бағаланады |
|||
|
Үйге тапсырма |
28- жаттығу |
ЕРЕЖЕ ЖАТТАУ 28- жаттығу |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Есептік реттік сан есім " ашық сабақ қазақ тілі
"Есептік реттік сан есім " ашық сабақ қазақ тілі
|
Сабақ қазақ тілі |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
||||
|
Күні 27. 04. 2018ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Ж |
||||
|
Сынып 3 «Д» |
Қатысқандар -17 |
Қатыспағандар - 0 |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Есептік және реттік сан есім тақырыбын қайталау және оқушылардың алған білімдерін одан әрі жалғастыру. |
||||
|
Критерий |
Оқушылар жаттығулар, әр түрлі тапсырмалар орындау мақсатында сан есімдерді тауып, оларға сұрақ қойып үйренді. |
||||
|
Әдісі |
Топпен жұмыс |
||||
|
Ресурстар |
Плакат, суреттер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Психологиялық дайындық Мұғалім:- Екі көзің не үшін керек? Оқушылар: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушылар: — Ақыл-кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қолың не үшін керек? Оқушылар: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяғың не үшін керек? Оқушылар: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін! |
Психологиялық дайындық жасайды |
|||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Серпілмелі сауал» әдісі. 1 - Зат есім дегеніміз
не?
|
«Серпілмелі сауал» әдісімен сұрақтарға жауап береді |
|||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Біз --------------- сыныпта оқимыз. --------- мамырда Соғыс ардагерлерін құттықтаймыз. Қандай сөз жетіспейді? Нені байқадық? Түсіндіріңдер? Үшінші, тоғызыншы. Үш түбір, інші қосымша,тоғыз түбір ыншы қосымша қосылып тұр. Нені білдіреді? Санның реттін білдіреді. Қандай сұраққа жауап береді? Нешінші. |
Жаңа сабақты түсінеді |
|||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Есептік реттік сан есім 22-28 жаттығу.
«Кім жылдам?» ойыны
(ауызша)
Дәптермен жұмыс
Ақ арыстандардың табылғанына
30 жылдай ғана уақыт болды. Ұзын саны 70 - тен
аспайды. Бір і --------------- бірінші лер------------ Екі сі-------------- екінші лер-------------- Үш і ---------------- үшінші лер ------------ Алты сы---------- алтыншы лар------------ Он ы--------------- оныншы лар
------------ |
«Кім жылдам?» ойыны
(ауызша) Көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақ қой. Есептік сан есімнің астын - бір, реттік сан есімнің астын - екі сызады.
|
|||
|
Сабақты бекіту |
«Тапқыр болсаң,
тауып көр» ойыны |
«Тапқыр болсаң, тауып көр» ойыны |
|||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
|||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушымен бағаланады |
|||
|
Үйге тапсырма |
28- жаттығу |
ЕРЕЖЕ ЖАТТАУ 28- жаттығу |
|||
шағым қалдыра аласыз













