Сабақтың
кезеңі/ уақыт
5
мин
|
Психологиялық ахуыл:
Бір бірімізге қарайық,
Жылы лебіз айтайық.
Бүгінгі күн сәтті болсын,
Сабағымыз жақсы болсын.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
|
Оқушының
әрекеті
Оқушылар белсене
қатысады.
|
Бағалау
ҚБ:1-10 балдық
жүйе
|
Ресурстар
Интерактивті тақта
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
10
мин
15
мин
5 мин
10
мин
5 мин
Сабақтың
соңы
2
мин
|
Есімдіктер -
заттың атын, сынын, санын,олардың аттарын
білдірмейтін, бірақ солардың (зат есім, сын есім, сан
есімдердің) орнына
жұмсалатын сөз табы.[1] Есімідіктер
белгілі бір түсінікті я ойды жалпылама түрде мегзеу арқылы
білдіреді. Есімдіктердің нақтылы мағыналары өздерінен бұрын
айтылған сөйлемге немесе жалпы сөйлеу аңғарына қарай
айқындалады
1-тапсырма.Жаңылтпашты оқып,жатқа
жаз.
Үйір-үйір
үйректі
Үйірге кім
үйретті?
Үйір-үйір
үйректі
Үйірге өзім
үйреттім!
Есімдіктерді тауып ,сұрақ
қой.
2-тапсырма
3
-тапсырма
4
-тапсырма
Қорытынды:
-Есімдік
дегеніміз не?
-Қандай
есімдіктерді білеміз?
-Есімдіктерді табу оңай
болдыма?
Рефлекция:Кері байланыс «Бас бармақ»
әдісі
Уй тапсырмасы:54 бет 10
тапрсырма
|
Оқушылар жаңылтпашты жатқа
жазып,есімдіктерді тауып,сұрақ
қояды
Оқушылар берілген есімдіктерге,сөйлем құрап
жазады.
Белгілері бойынша құс атауларын
табады
Оқушылар түсіп қалған есімдіктерді орнына
қойып,сұрау мәнінде тұрған есімдікті табады.
Қортынды
сұрақтарына жауап береді.
|
ҚБ:
1-10
Балдық
жүйе
ҚБ:
1-10
балдық
жүйе
ҚБ:1-10 балдық
жүйе
|
Жазлым, айтылым
тапсырмасы
Итераетивті тақта
мен жұмыс.
Оқылым,
жазылым
тапсырмалары
Жазылым
Тапсырма
сы
|