Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Есірткісіз болашақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Мектеп директоры:
___________Ш.Шингисова
Мектепішілік ерекше назардағы оқушымен
жүргізілген жұмыс жоспары
мақсат – міндеттері.
2017-2018 оқу жылы
1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика
арқылы анықтау;
3. Қиын оқушымен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын
жүргізу;
4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде
араластыру;
5. Оқушыға жауапты жұмыстар тапсыру;
6. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
7. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
8. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.
Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру: ............................................................................барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.
Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.
Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Оқушыны мектепішілік есепке қоюға
арналған есеп картасы.
Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________
Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________
Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________
Ата – аналары туралы мәлімет
Деректер |
Анасы |
Әкесі |
Ата – анасының аты – жөні |
|
|
Жұмыс орны |
|
|
Қызметі |
|
|
Байланыс телефоны |
|
|
Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Атасы
Әжесі
Ағалары
Қарындастары
1. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы
2. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды
3. Сыныптастарымен қарым – қатынасы
4. Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы
5. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі
6. Бос уақытындағы қызығушылығы
7. Есепке қойылған себебі
Өзара қарым – қатынас беті.
-
Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
-
Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.
-
Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.
-
Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.
-
Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.
-
Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
-
Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.
-
Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.
Оқу әрекеті
Оқушының аты –жөні:
Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _______________________________________________________________________________
-
Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
-
Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
-
Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
-
Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
-
Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
-
Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
-
Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _______________________________________________________________________________
-
Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
-
Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
-
Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
-
Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? _______________________________________________________________________________
-
Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________
-
Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
-
Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
-
Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
-
Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
-
Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
-
Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
-
Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
-
Себептері? _____________________________________________________________________
-
Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
-
Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? __________
-
Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
-
Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
-
Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
-
Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
-
Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Оқушының аты –жөні: __________________________
Бағалау өлшемдері |
Тәрбиелік белгілері |
Баға |
Эрудициясы |
Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық. |
|
Ынтасы |
Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен. |
|
Еңбек сүйгіштігі |
Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды. |
|
Адамгершілілігі, саналылығы |
Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды. |
|
Табиғатқа қатынасы |
Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды. |
|
Эстетикалық талғамы |
Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі. |
|
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары |
Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді. |
|
Құқықтық санасы |
Құқықтық білімі өте төмен. |
|
Бақылау картасы
Оқушының аты – жөні ___________________ сыныбы ________
№ |
Бақылаудың мазмұны |
Байқалмайды |
Кейде |
Жиі |
1 |
Оқу – іс-әрекеті - Немқұрайлылық; - Оқығысы келмейді; - Оқу үлгерімі төмен; - Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады; - Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен; |
|
|
|
2 |
Құрдастарымен қарым – қатынасы Сыныптағы жағдайы - Бөлек жүреді; - Өзін сыныпқа қарсы қояды; - Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді; Басқа балаларға қатынасы - Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді; - Құрдастарын
ұнатпайд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |