Бекітемін:
Мектеп директоры:
___________Ш.Шингисова
Мектепішілік ерекше назардағы
оқушымен
жүргізілген жұмыс
жоспары
мақсат – міндеттері.
2017-2018 оқу жылы
1. Оқушының жеке
басын, жанұясын жеке зерттеу;
2. Оқушының физиологиялық –
психологиялық ерекшелігін диагностика
арқылы
анықтау;
3. Қиын оқушымен
ақыл – кеңес, әңгімелесу,
сырласу жұмыстарын
жүргізу;
4. Мектептің,
сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді
түрде
араластыру;
5. Оқушыға жауапты
жұмыстар тапсыру;
6. Балаға ілтипатпен
қарап, оның жағымды жақтарын ашуға
тырысу;
7. Сабаққа қатысуын
жүйелі бақылау;
8. Ата – анасымен үнемі тығыз
байланыста болып, ақыл – кеңес
беру.
Диагностикалық зерттеу
түрлері
Медициналық
тексеру: ............................................................................барлық
дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша,
оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп
белгіледі.
Оқушымен жеке
жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме
өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды.
Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес
берілді.
Ата – анасымен жүргізілген
жұмыс: Оқушының ата – анасымен
бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары
анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты
ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес
берілді.
Психологпен
жұмыс: Оқушыны психологпен
кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Оқушыны мектепішілік есепке
қоюға
арналған есеп картасы.
Оқушының аты – жөні, сыныбы
________________________________________________
Туған жылы, айы, күні
_________________________________________________________
Мекен – жайы, телефоны
_______________________________________________________
Ата –
аналары туралы мәлімет
Деректер
|
Анасы
|
Әкесі
|
Ата – анасының аты –
жөні
|
|
|
Жұмыс орны
|
|
|
Қызметі
|
|
|
Байланыс телефоны
|
|
|
Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты,
жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Атасы
Әжесі
Ағалары
Қарындастары
1. Жанұяға қысқаша мінездеме,
бір – бірімен қарым – қатынасы
2. Осы мектепте қай кезден
бастап оқиды
3. Сыныптастарымен қарым –
қатынасы
4. Мектепке, оқу үлгеріміне,
сабаққа қатынасы
5. Мектеп өміріндегі,
сыныптағы белсенділігі
6. Бос уақытындағы
қызығушылығы
7. Есепке қойылған
себебі
Өзара қарым – қатынас
беті.
-
Оқушының
ұжымдағы беделі?
Басшы,
беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
-
Ұжымның
ескертпелеріне, сындарына, талаптарына
қатысы?
Жағымды,
ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.
-
Достары бар
ма?
Тек өзінің
сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен
шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі
жоқ.
-
Мектеп
шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола
алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы
ұйымдастырушы, қатыспайды.
-
Кімдермен
кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен,
мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.
-
Қандай
еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой,
дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
-
Өзіне деген
қатынасы?
Өзіне - өзі
сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі
бақылайды, жетістікке ұмтылады.
-
Мәдениет
дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда
мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады,
мәдениетсіз.
Оқу әрекеті
Оқушының аты
–жөні:
Оқушы мұғалімнің
талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма?
_______________________________________________________________________________
-
Сабақта белсенді ме?
____________________________________________________________
-
Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма?
______________________________________
-
Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді
ме? _________________________________
-
Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде
тез ауытқып кетеді ме? ___________________
-
Тынымсыз немесе селқос болады ма?
______________________________________________
-
Жиі шаршайды ма?
_____________________________________________________________
-
Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап,
ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме?
_______________________________________________________________________________
-
Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі
көмек керек пе? __________________________
-
Өз жұмысын бақылай алады ма?
__________________________________________________
-
Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма?
_________________________________________
-
Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады
ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме?
_______________________________________________________________________________
-
Материалдаға негізгі ойды таба алады ма?
Жалпылай, қорытындылай алады ма?
_____________________________________________________________________________
-
Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай
алады ма?
_________________________________
-
Еске сақтауы қалай?
_____________________________________________________________
-
Оқылған ережелерді қолдана алады ма?
____________________________________________
-
Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа
жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің
грамматикалық құрылымы).
_______________________________________
-
Дағды мен білім жағдайы.
________________________________________________________
-
Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі
жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды).
__________________________________________________________
-
Қай пәннен қиналады?
___________________________________________________________
-
Себептері?
_____________________________________________________________________
-
Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай?
Қандай уақытта? _______________________
-
Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына,
мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық
көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді?
__________
-
Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай
қарайды? _____________________________
-
Қандай тапсырмалар балаға керексіз,
орындағысы келмейді?
__________________________
-
Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма?
___________________________________________________
-
Мектептегі жалпы мінез – құлқы?
_________________________________________________
-
Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма?
_________________________________________
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік
деңгейінің диагностикасы.
Оқушының аты –жөні:
__________________________
Бағалау өлшемдері
|
Тәрбиелік белгілері
|
Баға
|
Эрудициясы
|
Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін
пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы
қанағаттанарлық.
|
|
Ынтасы
|
Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік
әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні
төмен.
|
|
Еңбек сүйгіштігі
|
Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек
қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін
сақтайды.
|
|
Адамгершілілігі,
саналылығы
|
Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы
дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық
ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын
орындамайды.
|
|
Табиғатқа
қатынасы
|
Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы
көзқараспен қарайды.
|
|
Эстетикалық
талғамы
|
Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді,
жазуы таза, әдемі.
|
|
Өзін - өзі жетілдіру
дағдылары
|
Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын
тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы
орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.
|
|
Құқықтық санасы
|
Құқықтық білімі өте
төмен.
|
|
Бақылау
картасы
Оқушының аты –
жөні
___________________ сыныбы ________
№
|
Бақылаудың
мазмұны
|
Байқалмайды
|
Кейде
|
Жиі
|
1
|
Оқу – іс-әрекеті
- Немқұрайлылық;
- Оқығысы
келмейді;
- Оқу
үлгерімі төмен;
- Оқу
бағдарламасын меңгеруде қиналады;
- Бір
немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;
|
|
|
|
2
|
Құрдастарымен қарым – қатынасы
Сыныптағы жағдайы
- Бөлек
жүреді;
- Өзін
сыныпқа қарсы қояды;
- Мінезі
қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;
Басқа балаларға қатынасы
- Өзінен
әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;
- Құрдастарын
ұнатпайд |