Материалдар / Есірткісіз болашақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Есірткісіз болашақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
302
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Мектеп директоры:

___________Ш.Шингисова



Мектепішілік ерекше назардағы оқушымен

жүргізілген жұмыс жоспары

мақсат – міндеттері.

2017-2018 оқу жылы


1.      Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;

2.      Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика

арқылы анықтау;

3.      Қиын оқушымен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын

жүргізу;

4.      Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде

араластыру;

5.      Оқушыға жауапты жұмыстар тапсыру;

6.      Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;

7.      Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;

8.    Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.



























Диагностикалық зерттеу түрлері


Медициналық тексеру: ............................................................................барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.


Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.


Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.


Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.



 



























Оқушыны мектепішілік есепке қоюға

арналған есеп картасы.

Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________

Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________

Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________

Ата – аналары туралы мәлімет

Деректер

Анасы

Әкесі

Ата – анасының аты – жөні

 


Жұмыс орны



Қызметі



Байланыс телефоны




Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)

Атасы

Әжесі

Ағалары

Қарындастары

1. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы


2. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды


3. Сыныптастарымен қарым – қатынасы

4. Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы

5. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі

6. Бос уақытындағы қызығушылығы

7. Есепке қойылған себебі


























Өзара қарым – қатынас беті.


  1. Оқушының ұжымдағы беделі?

Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.


  1. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?

Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.


  1. Достары бар ма?

Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.


  1. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?

Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.


  1. Кімдермен кикілжіңге түседі?

Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.


  1. Қандай еңбек түрін қалайды?

Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.


  1. Өзіне деген қатынасы?

Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.


  1. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?

Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.




















Оқу әрекеті


Оқушының аты –жөні:

Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _______________________________________________________________________________

  1. Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________

  2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________

  3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________

  4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________

  5. Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________

  6. Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________

  7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _______________________________________________________________________________

  8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________

  9. Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________

  10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________

  11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? _______________________________________________________________________________

  12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________

  13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________

  14. Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________

  15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________

  16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________

  17. Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________

  18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________

  19. Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________

  20. Себептері? _____________________________________________________________________

  21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________

  22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? __________

  23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________

  24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________

  25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________

  26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________

  27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________











Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.

Оқушының аты –жөні:  __________________________

 

Бағалау өлшемдері

Тәрбиелік белгілері

Баға

Эрудициясы

Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.

 

Ынтасы

Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.

 

Еңбек сүйгіштігі

Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.

 

Адамгершілілігі, саналылығы

Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды.

 

Табиғатқа қатынасы

Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды.

 

Эстетикалық талғамы

Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі.

 

Өзін - өзі жетілдіру дағдылары

Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.

 

Құқықтық санасы

Құқықтық білімі өте төмен.

 

























Бақылау картасы

Оқушының аты – жөні      ___________________                  сыныбы    ________


Бақылаудың мазмұны

Байқалмайды

Кейде

Жиі

1

Оқу – іс-әрекеті

-       Немқұрайлылық;

-       Оқығысы келмейді;

-       Оқу үлгерімі төмен;

-       Оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады;

-       Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;

 

 

 

2

Құрдастарымен қарым – қатынасы

Сыныптағы жағдайы

-       Бөлек жүреді;

-       Өзін сыныпқа қарсы қояды;

-       Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;

Басқа балаларға қатынасы

-       Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;

-       Құрдастарын ұнатпайд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!