"Ескендір" дастанындағы кейіпкерлер бейнесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ескендір" дастанындағы кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып мұғалімдеріне көмек ретінде.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Өткен тақырып бойынша үй тап-сырмасын пысықтау үшін «Кім жылдам?» сұрақ-жауап жүргізу.


Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында сұрақтар қоямын.

1. Абай Құнанбаев кім?

2. Қандай шығармаларын білесің, ата?

3. Шығармаларының негізгі тақырыбы қандай?

4.Алғаш өлеңдерін кімнің атымен шығарды?

5. Қанша қарасөзі бар?

6.Поэмаларын ата?

Оқушылар «Кім жылдам?» сұрақтарына жауап береді. Жаңа тақырып бойынша Абай Құнанбайұлы өмірі мен шығармаларының негізгі тақырыбы жайлы әңгімелейді.

Түсіну

Топтық жұмыс.

Жаңа сабақ: "Ескендір"дастанындағы кейіпкер бейнесі Ескендір бейнесі Шығыс әдебиетінде мейлінше ең көп тараған болатын. Бірақ оның бәрі тарихтағы шын Ескендірдің бейнесі емес, халықтың «әділ патшасы» жөніндегі арманынан, қаламгердің қиялынан туған Ескендірдің бейнесі еді.

Көркем әдебиетте Ескендірдің бейнесін жасау біздің заманымызға дейінгі VІ ғасырдың өзінде-ақ әдеби дәстүрге айналғаны мәлім. Ескендірдің өмірі мен қызметі туралы нақтылы тарихи деректер болмады. Мұның өзі әрбір автордың Ескендір бейнесін өз қалауынша жасауына мүмкіндік берді. Әрбір қаламгер ең әділ, ең жақсы патша қандай болу керек деген сауалға өзінше жауап берді. Олар өнегелі патшаға тән ең жақсы қасиеттердің бәрін Ескендір бейнесіне үйіп-төкті. Бұл туралы Е.Э.Бертельс: Ескендір жөніндегі туындылар – бұл тек көркем шығарма ғана емес, сонымен бірге, ел билеушілерге жол-жоба көрсетіп отыратын «киелі айна» секілді ерекше шығарма, әрі әрбір дәуірдің саяси даналығының жинағы екенін айта келіп, Низами, Хосрау, Жәми, Науаи жазған Ескендір жөніндегі дастандардың кіріспе бәйіттерін бір-бірімен салыстырып талдайды.

Оқушылар поэма-ның мазмұнын айтады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар мәтінді оқып, кейіпкер бейнесін бір-бірімен талқылайды.

Қолдану


Ескендір

Аристотель


Оқушылар Абайдың поэмасындағы кейіпкерлер бейнесін топтастырады.

Қорытындылау

Оқушылар жұптық жұмыс жасайды.

 Кейіпкерлер жайлы мәліметтер айту.

Сұрақ-жауап өткізу.

Оқушылар «Ескендір», «Аристотел» туралы сұрақтар қойып,жаңа тақырыпты жинақ-тайды.

Бағалау

Критерилері:

1. Үй тапсырмасы бойынша.

2. Жаңа сабақты меңгеруі.

3. Сұрақ-жауап.

Топты бағалау.

Өзін өзі топпен баға-лайды . Оқушылар кри-терилер арқылы бағалайды. Тақтаға шығып топқа баға береді.


Стикерлер таратылады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2019
1263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі