|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Өткен тақырып бойынша үй тап-сырмасын пысықтау үшін «Кім жылдам?» сұрақ-жауап жүргізу. |
Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында сұрақтар қоямын. 1. Абай Құнанбаев кім? 2. Қандай шығармаларын білесің, ата? 3. Шығармаларының негізгі тақырыбы қандай? 4.Алғаш өлеңдерін кімнің атымен шығарды? 5. Қанша қарасөзі бар? 6.Поэмаларын ата? |
Оқушылар «Кім жылдам?» сұрақтарына жауап береді. Жаңа тақырып бойынша Абай Құнанбайұлы өмірі мен шығармаларының негізгі тақырыбы жайлы әңгімелейді. |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс. |
Жаңа сабақ: "Ескендір"дастанындағы кейіпкер бейнесі Ескендір бейнесі Шығыс әдебиетінде мейлінше ең көп тараған болатын. Бірақ оның бәрі тарихтағы шын Ескендірдің бейнесі емес, халықтың «әділ патшасы» жөніндегі арманынан, қаламгердің қиялынан туған Ескендірдің бейнесі еді. Көркем әдебиетте Ескендірдің бейнесін жасау біздің заманымызға дейінгі VІ ғасырдың өзінде-ақ әдеби дәстүрге айналғаны мәлім. Ескендірдің өмірі мен қызметі туралы нақтылы тарихи деректер болмады. Мұның өзі әрбір автордың Ескендір бейнесін өз қалауынша жасауына мүмкіндік берді. Әрбір қаламгер ең әділ, ең жақсы патша қандай болу керек деген сауалға өзінше жауап берді. Олар өнегелі патшаға тән ең жақсы қасиеттердің бәрін Ескендір бейнесіне үйіп-төкті. Бұл туралы Е.Э.Бертельс: Ескендір жөніндегі туындылар – бұл тек көркем шығарма ғана емес, сонымен бірге, ел билеушілерге жол-жоба көрсетіп отыратын «киелі айна» секілді ерекше шығарма, әрі әрбір дәуірдің саяси даналығының жинағы екенін айта келіп, Низами, Хосрау, Жәми, Науаи жазған Ескендір жөніндегі дастандардың кіріспе бәйіттерін бір-бірімен салыстырып талдайды. |
Оқушылар поэма-ның мазмұнын айтады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар мәтінді оқып, кейіпкер бейнесін бір-бірімен талқылайды. |
|
Қолдану |
|
Ескендір Аристотель |
Оқушылар Абайдың поэмасындағы кейіпкерлер бейнесін топтастырады. |
|
Қорытындылау |
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды. |
Кейіпкерлер жайлы мәліметтер айту. Сұрақ-жауап өткізу. |
Оқушылар «Ескендір», «Аристотел» туралы сұрақтар қойып,жаңа тақырыпты жинақ-тайды. |
|
Бағалау |
Критерилері: 1. Үй тапсырмасы бойынша. 2. Жаңа сабақты меңгеруі. 3. Сұрақ-жауап. |
Топты бағалау. |
Өзін өзі топпен баға-лайды . Оқушылар кри-терилер арқылы бағалайды. Тақтаға шығып топқа баға береді. |
|
|
Стикерлер таратылады. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ескендір" дастанындағы кейіпкерлер бейнесі
"Ескендір" дастанындағы кейіпкерлер бейнесі
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Өткен тақырып бойынша үй тап-сырмасын пысықтау үшін «Кім жылдам?» сұрақ-жауап жүргізу. |
Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында сұрақтар қоямын. 1. Абай Құнанбаев кім? 2. Қандай шығармаларын білесің, ата? 3. Шығармаларының негізгі тақырыбы қандай? 4.Алғаш өлеңдерін кімнің атымен шығарды? 5. Қанша қарасөзі бар? 6.Поэмаларын ата? |
Оқушылар «Кім жылдам?» сұрақтарына жауап береді. Жаңа тақырып бойынша Абай Құнанбайұлы өмірі мен шығармаларының негізгі тақырыбы жайлы әңгімелейді. |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс. |
Жаңа сабақ: "Ескендір"дастанындағы кейіпкер бейнесі Ескендір бейнесі Шығыс әдебиетінде мейлінше ең көп тараған болатын. Бірақ оның бәрі тарихтағы шын Ескендірдің бейнесі емес, халықтың «әділ патшасы» жөніндегі арманынан, қаламгердің қиялынан туған Ескендірдің бейнесі еді. Көркем әдебиетте Ескендірдің бейнесін жасау біздің заманымызға дейінгі VІ ғасырдың өзінде-ақ әдеби дәстүрге айналғаны мәлім. Ескендірдің өмірі мен қызметі туралы нақтылы тарихи деректер болмады. Мұның өзі әрбір автордың Ескендір бейнесін өз қалауынша жасауына мүмкіндік берді. Әрбір қаламгер ең әділ, ең жақсы патша қандай болу керек деген сауалға өзінше жауап берді. Олар өнегелі патшаға тән ең жақсы қасиеттердің бәрін Ескендір бейнесіне үйіп-төкті. Бұл туралы Е.Э.Бертельс: Ескендір жөніндегі туындылар – бұл тек көркем шығарма ғана емес, сонымен бірге, ел билеушілерге жол-жоба көрсетіп отыратын «киелі айна» секілді ерекше шығарма, әрі әрбір дәуірдің саяси даналығының жинағы екенін айта келіп, Низами, Хосрау, Жәми, Науаи жазған Ескендір жөніндегі дастандардың кіріспе бәйіттерін бір-бірімен салыстырып талдайды. |
Оқушылар поэма-ның мазмұнын айтады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар мәтінді оқып, кейіпкер бейнесін бір-бірімен талқылайды. |
|
Қолдану |
|
Ескендір Аристотель |
Оқушылар Абайдың поэмасындағы кейіпкерлер бейнесін топтастырады. |
|
Қорытындылау |
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды. |
Кейіпкерлер жайлы мәліметтер айту. Сұрақ-жауап өткізу. |
Оқушылар «Ескендір», «Аристотел» туралы сұрақтар қойып,жаңа тақырыпты жинақ-тайды. |
|
Бағалау |
Критерилері: 1. Үй тапсырмасы бойынша. 2. Жаңа сабақты меңгеруі. 3. Сұрақ-жауап. |
Топты бағалау. |
Өзін өзі топпен баға-лайды . Оқушылар кри-терилер арқылы бағалайды. Тақтаға шығып топқа баға береді. |
|
|
Стикерлер таратылады. «Екі жұлдыз, бір тілек» |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













