|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет:Технология |
Мұғалім Ибрагимова Р |
|
Сабақтың атауы |
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс Киімді
констукциялауда негізгі операциялардың бірі өлшем алу болып
табылады. Киім тігу үшін алдын ала өлшем алу керек және ережені
ескеру керек. Өлшемді қысқартылып алынған сөздердің бас әріптерімен
белгілейді. Мысалы, айналым – а; жартылай айналым - жа; ені – е (
кеуде ені – Ке); биіктік – б; ұзындық –ұз. Бас әріптің оң жағында
әріп өлшем бөлшектерін көрсетеді. Мысалы, жартылай бел айналымы –
Бжа, жартылай мықын айналымы - Мжа; |
||
|
|
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет:Технология |
Мұғалім Ибрагимова Р |
|
Сабақтың атауы |
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, көргенін жасай алуға, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||
|
Сергіту сәті |
«Қаражорға» биі |
||
|
Жаңа сабақ |
Эскиз, костюм композициясы, силуэт, түсі, пропорция туралы түсінік Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау орындау Сарамандық жұмыс Киімді
констукциялауда негізгі операциялардың бірі өлшем алу болып
табылады. Киім тігу үшін алдын ала өлшем алу керек және ережені
ескеру керек. Өлшемді қысқартылып алынған сөздердің бас әріптерімен
белгілейді. Мысалы, айналым – а; жартылай айналым - жа; ені – е (
кеуде ені – Ке); биіктік – б; ұзындық –ұз. Бас әріптің оң жағында
әріп өлшем бөлшектерін көрсетеді. Мысалы, жартылай бел айналымы –
Бжа, жартылай мықын айналымы - Мжа; |
||
|
|
|
||
|
Үйге тапсырма |
Оқулықта қалған тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
шағым қалдыра аласыз














