«Қызылорда обл. Жаңақорған ауд. Сунақата ауылы №194 орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі: Адырбекова Замира Жакыпбекқызы
Білім алушылардың топтық жобаларын бағалау
Топтық жобалар – оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытып, ынтымақтастық дағдыларын жетілдіретін маңызды әдіс. Бұл әдіс олардың жауапкершілігін арттырып, бірлесіп жұмыс істеуге баулиды. Соңғы жобаларды бағалау барысында оқушылардың рөлдерді бөлудегі, ақпаратты жинақтаудағы және оны ұсынудағы ерекшеліктерін байқадым.
Кейбір топтар тиімді жұмыс істеп, материалды жақсы құрылымдап, тартымды түрде жеткізе алды. Олар бір-бірімен үйлесімді әрекеттесіп, идеяларын ортаға салды. Дегенмен, кейбір топтарда ұйымдастырушылық қиындықтар кездесіп, кейбір мүшелер белсенділік танытпағаны байқалды. Бұл болашақта әр оқушының жұмысқа теңдей қатысуын қамтамасыз етудің маңыздылығын көрсетеді.
Жалпы, жобалар оқушылардың зерттеу, шығармашылық және презентация жасау қабілеттерін дамытты. Мен олардың өзара бағалау дағдыларын қалыптастыруға мән беріп, кері байланыс беруді жөн көрдім. Алдағы уақытта топтық жұмыстарды жетілдіру үшін рөлдерді нақты белгілеу және бірлескен талқылауларды жиі өткізу маңызды деп санаймын. ҚР Оқу-ағарту министрлігі ұсынған педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтамаудағы эссе тақырыптарына сәйкес орта білім беру педагогтеріне үшін берілген эссе тақырыбында жазылған,реттік №29.
Плагиатқа қарсы https://plagiarismdetector.net/ru бағдарламасынан өткізілді,плагиат жоқ:100%
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Эссе атестация
Эссе атестация
«Қызылорда обл. Жаңақорған ауд. Сунақата ауылы №194 орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі: Адырбекова Замира Жакыпбекқызы
Білім алушылардың топтық жобаларын бағалау
Топтық жобалар – оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытып, ынтымақтастық дағдыларын жетілдіретін маңызды әдіс. Бұл әдіс олардың жауапкершілігін арттырып, бірлесіп жұмыс істеуге баулиды. Соңғы жобаларды бағалау барысында оқушылардың рөлдерді бөлудегі, ақпаратты жинақтаудағы және оны ұсынудағы ерекшеліктерін байқадым.
Кейбір топтар тиімді жұмыс істеп, материалды жақсы құрылымдап, тартымды түрде жеткізе алды. Олар бір-бірімен үйлесімді әрекеттесіп, идеяларын ортаға салды. Дегенмен, кейбір топтарда ұйымдастырушылық қиындықтар кездесіп, кейбір мүшелер белсенділік танытпағаны байқалды. Бұл болашақта әр оқушының жұмысқа теңдей қатысуын қамтамасыз етудің маңыздылығын көрсетеді.
Жалпы, жобалар оқушылардың зерттеу, шығармашылық және презентация жасау қабілеттерін дамытты. Мен олардың өзара бағалау дағдыларын қалыптастыруға мән беріп, кері байланыс беруді жөн көрдім. Алдағы уақытта топтық жұмыстарды жетілдіру үшін рөлдерді нақты белгілеу және бірлескен талқылауларды жиі өткізу маңызды деп санаймын. ҚР Оқу-ағарту министрлігі ұсынған педагогтің қызмет нәтижесін кешенді талдамалық жинақтамаудағы эссе тақырыптарына сәйкес орта білім беру педагогтеріне үшін берілген эссе тақырыбында жазылған,реттік №29.
Плагиатқа қарсы https://plagiarismdetector.net/ru бағдарламасынан өткізілді,плагиат жоқ:100%
шағым қалдыра аласыз













