Жаңартылған білім беру бағдарламасы - заман
талабы.
Білім берудің мазмұнының
жаңаруымен, жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған байланысты ұстаздар
алдында оқытудың әдіс-тәсілдерін үнемі жаңартып отыру және
технологияларды меңгеру, оны тиімді қолдана білу міндеті тұр.
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім
беру бағдарламасы - заман талабына сай келешек ұрпақтың
сұранысын қанағаттандыратын тың
бағдарлама.
Шындығында мұғалімнің алдында
оқушыларға білім мен тәрбие беруде үлкен жауапкершілік тұр. Әрбір
оқушыны оқытып тәрбиелеуге байланысты мәселелерді өздігімен және
шығармашылық ынтамен шешуге қабілетті жаңашыл мұғалім керек.
Оқушылардың мектепте табысты оқуы ғана емес, өмірде де табысты
болуы мұғалімнің қабілетіне, оның құзыреттілігіне
байланысты екенін терең түсіндік. Мұғалім оқушылар үшін
қандай да бір пән бойынша білім беретін адам ғана емес, сондай-ақ
олардың оқудағы еңбегін қызықты, тиімді ұйымдастыра алатын,
оларға үлгі болатын ерекше тұлға болуы керек. Жаңа заман мұғалімнен
күнделікті оқушылармен қарым-қатынас барысында әрбір жағдаят
үстінде ерекше білім деңгейін көрсетуді және шығармашыл шешім
қабылдай алуын талап етіп отыр. Оны қанағаттандыру үшін
қазіргі заманның мұғалімі жаңашыл, икемді, өзгерісті тез
қабылдай алатын, жан-жақты, жаңа педагогикалық инновациялық
технологияларды меңгерген болуы
керек.
Оқушыларды заманауи әдіс
–тәсілдермен оқытып, ой –өрісі кең, саналы, еркін азамат етіп
тәрбиелеу қажеттілігі де осы себептен туындап отыр.
Оның үстіне білім берудің жүйесін қарқынды дамытқан бұл үрдістің
жалпы білім беретін мектептерге де енгізіле бастауы
көңілді қуантады.
Қорыта айтқанда, жаңа
бағдарламаның мәнін ең алдымен мектеп басшысы терең ұғынуы
қажет,сол арқылы мектеп басшысы өз ұжымының дұрыс бағытта жұмыс
жасауына жағдай жасайтын болады. Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда
өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды
дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу
бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін,
бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді
мұғалімдер ғана жұмыс істей алады. Мектеп басшысы
көшбасшылық дағдыларды дұрыс игеріп,оны дұрыс қолдану арқылы
оқушылардың үздік нәтижеге жетуіне жағдай туғызу арқылы
педагогтарға қолдау көрсететін болады.Аталған жауапты мәселені
шешуде басшының көшбасшылық қабілеті жоғары болса – ол басқарған
мектеп табысты мектеп болары
сөзсіз.