Материалдар / Эссе: Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану

Эссе: Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Эссе: Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану. Бұл эсседе АКТ- нің көмегімен жүзеге асатын жұмыстар турал айтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
488
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЭссеОқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану

Сыздыкова Ж.Г.қазақ тілі мен әдебиетіпәнінің мұғалімі «Украин жалпы орта білім беру мектебі»

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажетН.Ә.НазарбаевОқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын меңгеру - қазіргі заман талабы. ХХІ ғасыр – ақпараттық технология ғасыры. Ұстаздар қауымының алдында сабақта ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру; шығармашылықпен жұмыс істей отырып, заман талабына сай іскер, жан-жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары дамыған шәкірт тәрбиелеу міндеттері тұр. Біздің өңірдің ерекшелігі-шағын жинақты мектептердің (келесі ШЖМ) көптігі. ШЖМ-де оқу үдерісін ұйымдастыруда АКТ, ресурстардың, арнайы кабинеттердің жетіспеушілігінен көптеген мәселелер туындайды. Ортаңғы буында қазақ тілді емес сыныптарда оқушылардың коммуникативті дағдыларын қалыптастырып, дамытуда әр түрлі дидактикалық материалдар мен ресурстардың қолдануы маңызды. Сондықтан менің әдістемелік тақырыбыма (Мектептің мәселесі: «Білім беруді жаңғырту мақсатында оқытудағы жаңа технологиялар» сай: «Оқушылардың коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыруда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану» осы бағытта жұмыстар жүйелі жүргізілуде. Оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ тиімділігі неде? ШЖМ оны қалай қолдануға болады? Кабинеттердің жабдықталмауына сәйкес белсенді оқуды ұйымдастыруда қолжетімді ресурстарды қалай қолдана аламыз? деген сұрақтарға жауап беру үшін ең алдымен АКТ мүмкіндіктері мен тиімділігін және мен өз тәжірибемде оны қалай қолданамын атап өтейін:-Тыңдалым, оқылым дағдыларын қалыптастырып, дамыту үшін аудиоматериалдарды пайдалану;-айтылым дағдысын дамыту үшін бейнересурстар, презентациялар, т.б. пайдалану;-сындарлы ойлауын дамыту үшін Деки тиімділігін көрсеткендей басқатырғыш тапсырмалар, сөзжұмбақ, ребустар, т.б. қолдану;-түрлі дереккөздермен жұмыс істеу үшін (интернет желісі, т.б.) АКТ қолдану;- оқушылардың білім деңгейін тексеруде «Kahoot» бағдарламасы арқылы онлайн тестер өткізу;қушылардың таным дағдыларын дамыту мақсатында bilimland.kz, play.nis.edu.kz, cmk.edu.kz және т.б. сайттарда видео ресурстарды пайдаланып, сабақтың барысында қолдану;Қазақ тілді емес сыныптар болғандықтан жаңа сөздерді меңгерту үшін АКТ-ні қолдану арқылы электронды сөздіктермен, оқулықтармен жұмыстар істейміз. Мәселен, сабағымда АКТ-ні қолдану арқылы жүзеге асатын «Стоп кадр» әдісі оқушыларға ерекше ұнайды. Сонымен қатар оқушылардың тіл байлығын, ой-өрісін кеңейте түседі.Елбасы атап көрсеткендей жас ұрпаққа білім беру жолында жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы оқушылардың танымдылық іс-әрекетін ұйымдастыра отырып кәсіби құзыреттілігін дамыту оқу үрдісінде пайдаланудың маңызы зор. Менің ойымша, жоғарыда айтып кеткендей, осы бағытта және Цифрлы Қазақстан» бағдарламасына сай жұмыс істеу нәтижеге әкеледі. «Ұстаз үшін нәтижеге жету шәкіртінің білімді болуы ғана емес, білімді өздігінен алуы және алған білімдерін қажетіне қолдану арқылы кәсіби құзыреттілігін дамыту болып табылады. АКТ-ні қолдану арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту мақсатында әртүрлі сайыс, конкурстарға, жарыстарға, ғылыми жұмыстарға қатыстырып отырамын. Мәселен, оқушылар КИО олимпиадасына қатысып қатысушы сертификаттарына ие болды. «Тарым білім орталығы» ұйымдастырған қазақ тілі пәні бойынша қашықтық олимпиадаға қатысып 1, 2, 3 дәрежелі дипломға ие болды. «Қазақстан Ұстаздары» сайтында ұйымдастырылған қазақ тілі бойынша сайысқа қатысып, 1 дәрежелі орынға ие болды. Бұл нәтиже оқушылардың шығармашылығына қанат бітіргендей әсер етеді. Оқушылар АКТ-ні қолданып, презентация да жасады және сол жұмысты «Ұстаз тілегі» сайтына жарияладық. Бүгінгі бала – ертеңгі жаңа әлем. Сонымен бірге оқушы көптеген қосымша материал тауып, осы алған мәліметтерін компьютерден көргендіктен жадында жақсы сақтайды, өз бетімен жұмыстану қабілеті қалыптасады. Оқушылардың өздігінен іс-әрекетін ұйымдастыруына және қосымша материалдар қолдануда әр түрлі электрондық оқулықтармен жұмыстанамын. Мен өз сабақтарымда интерактивті тақтаны, ноутбукті, компьютерді, құлаққапты және т.б. ақпараттық құралдарды ғанаұялы телефонның сервистерін де пайдаланамын. Оның дәлелдемесі ретінде №1, №2, №3 суреттерді ұсына аламын. Қазақ тілі сабағында тыңдалымға арналған мәтіндер кезінде де АКТ-нің көмегі өте зор. Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқушылар жеке-жеке құлаққап арқылы тыңдап, мәтін бойынша өздігінен жұмыстар істей алады. Әріптестеріммен пікір алмасып, ойларымызбен бөлісіп, АКТ бойынша аудан көлемінде өткен семинарға қатыстым. № 4 суреттегі дәлелдемені ұсына аламын. Қазақ тілді емес оқушылармен жұмыс істеуде коммуникативтік құзіреттілікті арттыру үшін терминдер мен жаңа сөздермен жұмыс істеу тиімді, сондықтан да оқушыларға АКТ-нің көмегімен мәселені ғаламтор желісінен немесе әр түрлі сөздіктердің көмегімен ортаңғы буындарда сөзіктерді пайдалана отырып, термидер мен жаңа ұғымдардың мәнін ашу үшін осы жұмыс түрлерін қолданамын. Қазір XXI дамыған ғасыр болғандықтан тұрғындардың көбі ғаламтор желісі арқылы үйден шықпай-ақ кез келген төлем ақыларын, сауда жасай алады, сонымен қатар ата-аналарға қолайлы, қолжетімді болып табылатын Күнделік.кз сайтын атап өтуе болады. Осы сайт арқылы ата-аналар өз балаларының жетістіктерін, сабақ кестесін, бағаларын, үй жұмысын оңай біле алады. Бұл ата-анамен мұғалім арасындағы бір байланыс. Осы жерде білім сапасын да көруге болады. Бұл да АКТ-нің тағы бір тиімділігі болып табылады. Төменде берілген қазақ тілі пәні бойынша үш жылдың білім сапасының көрсеткіші. № 1.1 сурет дәлелдеме бола алады. Сонымен диаграммада көрсетілгендей менің пәндерімнен оқушылардың оқу сапасының өсу қарқыны 10 % (№316 бұйрыққа сәйкес)





















Пән2015-2016 оқу жылы2016-2017 оқу жылы2017-2018 оқу жылы
Қазақ тілі4-сынып 50 %5-сынып 60 %6-сынып 70 %
Қазақ тілі6-сынып 60 %7-сынып 70 %8-сынып 80 %


Қорыта келгенде, жекелеген пәндерді оқытуға білім технологияларын ықпалдастыру мұғалімнің қарқынды дамуына, оқудың барлық үш аспектісін Технологиялық педагогикалық және мазмұндық білім (ТПМБ) өзара байланыста белсенді қолдануына дайын болуын қажет ететіндігін және бұл оқу мен оқыту үдерістерін білікті түсіну көрсеткіші болып табылатындығын баса айту керек. Келешекте оқушылардың тілдік дағдыларын дамытуда АКТ-нің мүмкіндіктерін тиімді пайдалану үшін жұмыстарымды жалғастырамын.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ