Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Эстафеталық ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||
Педагогтың аты-жөні |
Сағидолла Абылай Қолқанатұлы |
||||
Күні |
|
||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Эстафеталық ойындар . |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.1 - аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды салауатты өмір салтына беімдеу және дене шынықтыру сабағына қызығушылығын арттырады. Нақты дене жаттығуларын орындаудың сапасын көтеру үшін ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдану. |
||||
Бағалау критерииі |
Тапсырма барысында денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін сақтай алады. Байланыс, реттілік, топ қалыптастыру Өз шығармашылық ойларын анықтап, түсінеді |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың тақырыбымен және бағалау критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда, активити «Санамақ»ойынын ойнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабақтың тақырыбын айтып, мақсатын түсіндіріп алдағы жүктемеге дайындау. «Сынып түзел», «тік тұр», «оңға», «солға», «оңға» оң иықтан бұрылып мектеп спорт залын алға адымдап бас!» Қол созулы аяқтың ұшымен, қол желкеде өкшемен, қол жанға созулы аяқтың сырт жақ қырымен жүру. «Жеңіл жүгіріп бас» Қозғалыстағы жаттығулар жасалады. Қол белде әрбір адымға секіре жүгіреміз,оң және сол жақ жанмен тіркеме адымдай жүгіреміз, қолымыз алдыға созулы тізені көтере жүгіреміз, қол артқа толық жіберулі аяғымызды алақанға тигізе сілтей жүгіреміз, қолымыз жанға жіберулі аяғымызды алақанға тигізе жанға сілтей жүгіреміз. Қол желкеде алға еңкейе аяқты артқа сілтеп жүгіреміз, қол белде артқа шалқая аяғымызды алға сілтеп жүгіреміз. Ирелеңдей жүгіру. Тыныс алу жаттығулары. Мойынға, иыққа дамыту жаттығулары. Қолды созып жартылай, толық отырып жүру. 1,1,1,2,3;1,1,1,2,3.. сынып тоқта!1,2. Сыныпты 2 топқа бөлу. Әр топты секіргіштің, орындықтың, швед қабырғасының, обручтың қасына тұрғызып белгі бойынша жаттығу жасатамын. Топтық кезекті әдіспен жаттығуды жалғастырамын. 2 I
2 I
8-10 рет
Саусақтар жинаулы. Жаттығудың бір уақытта орындалуын қадағалау. Арақашықтықтарын назарда ұстау. Тыныс алуларын
қадағалау. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
|
|
Ортасы |
v Қызықты эстафета Әр командадан бір-бір оқушы ортаға шығады. Олар сол аяғын артына бүгіп, аяғының мойынынан ұстап алады да, межелі жерге дейін сығар аяқтап секіріп барып, қайта келгенде жүгіріп жарысып келеді де, саптың соңына тұрады, келесі бала ойынды жалғастырады. v Доппен жарыс Бірінші бала екі баскетбол добын қолтығына қысып алып, межеге жүгіріп барады да, бір допты қалдырып, екінші допты келесі ойыншыға әкеліп беред. Келесі ойыншы бір доппен барып, екінші допты ала келеді. Ойын осылай жалғаса береді. v Сыңар аяқ ойыны Екі команда ойыншылары бір-бірден шығып, сыңар аяқпен шеңберден бірін-бірі итеріп шығару. v Таяқща және секіртпемен секіру ойыны Бірінші ойыншы қолына таяқша алып, залдың ортасында жатқан секіртпеге дейін жүгіріп барып, таяқшаны қойп, серітпемен секіріп межені айналып сол жерге дейін келіп, секіртпені тастап, таяқшаны алып келесі балаға береді. Ойын осылай жалғаса береді. v Бір-бірініңүстіненсекіруойыны Саптатұрған балалардыңбарлығыеңкеійпотырадыда, соңғыбала олардың үстінен аттап-секіріп, алдынакеліпотырақалады. Қалғанойыншыларда осылайжалғастырады. Қайкомандамежегебіріншіжетеді, солкомандажеңеді.
v Негізгі эстафеталық ойын Бұл ойынға әр коандададн үш ойыншыдан шығады. Залдың екі жағында тұрып, бір-бірден залды айналып жүгіріп, келесі ойыншыға таяқшаны береді. Қай команда этафетаны бұрын аяқтайды, сол команда жеңске жетеді «Капитанға бағытталған
доп» . |
Барлық оқушылар орындады: эстафета ойындарының түрлерін біледі; эстафета ойындарының ережелерін түсінеді; эстафета ойынының кезінде тапсырмаларды ережелерге сай орындайды және көрсетеді . Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ойынның ережесін біледі,қорғаныстағы әдіс-тәсілдерді құрады және оны ойында қолданады. |
Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау. ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» |
Үлкен, бос кеңістік, ысқырық. Шеңберлер, секіртпе жіптер, гимнастикалық маттар, орындықтар, конустар, бор, уақыт өлшеуіш. «Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета ойындары» интернет ресурсынасілтеме: http://u-s.kz/publ/10618-podvizhnye-igry-i-estafety-s-elementami-legkoy-atletiki.html |
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс «Сэндвич» әдісі. Өз ойларын білдіреді. Өз көңіл күйлерін бейнелеген стикерге сабақтан алған әсерлері бояу тапсырылады Осымен сабақ аяқталды. Сау болыңдар!
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |