Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Эстафеталық ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Күні: Сынып: 6 Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
Сабақ тақырыбы: Эстафеталық ойындар 15-16 |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.1.1 - аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларды салауатты өмір салтына беімдеу және дене шынықтыру сабағына қызығушылығын арттырады. Нақты дене жаттығуларын орындаудың сапасын көтеру үшін ережелер мен құрылымдық тәсілдерді түсіну және қолдану. |
|||||
Жетістік критерийлері |
Тапсырма барысында денсаулық пен қауіпсіздік ережелерін сақтай алады. Байланыс, реттілік, топ қалыптастыру Өз шығармашылық ойларын анықтап, түсінеді
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Қимыл-қозғалыс ойындар кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды неліктен сақтауымыз керек? Шығармашылық ойды қалай түсінесің? Сендер сәтті өзара әрекеттесе алдыңдар ма?
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жаттығуды орындағаннан кейін Сіз өзіңізді қалай сезіндіңіз? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ барысында оқушылардың бір- біріне деген сенімділігін арттыру және әділ ойын ойнауға бейімдеу. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Анатомия , математика пәнімен байланыстыру. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Қимыл-қозғалыс ойындарды интернет арқылы көрсету. |
|||||
Бастапқы білім |
Қимыл-қозғалыс ойын жаттығулардың секіру, жүгіру, лақтыру т.б жаттығуларды қайталау. |
|||||
|
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың тақырыбымен және бағалау критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда, Жүру бағытында орындалатын жаттығулар: 1. Екі қолды жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру. 2.Қол белде өкшемен жүру. Қол белде жартылай отырып жүру. Қол тізеде отырып жүру, секіру. Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар: 1.Спорттық жүріс 2. Жеңіл жүріс 3.Тізені көтере жүгіру 4.Өкшені көтере жүгіру 5.Оң қапталмен жүгіру 6. Сол қапталмен жүгіру 7.Тыныс алу жаттығулары Жеке жұмыс: Жалпы дамыту жаттығулары : 1.Б.Қ. қос қол желкеде-оңға 1-2, төмен, жоғары 3-4, солға 5-6, төмен, жоғары 7-8 2.Б.Қ. оң қол белде-1, сол қол балде-2, оң қол йыққа-3, сол қол йыққа-4, оң қолды көтереміз-5, сол қолды көтереміз-6 және кері қайталаймыз (7-12) 3.Б.Қ. қол белде, оңға бұрыламыз 1-2, қос қолды созып, оңға серпілу және оң аяқпен оң жаққа адымдау 3-4 және кері қайталау (5-8) 4.Б.Қ. қол белде, оңға, солға бұрылу 1-2, қол созып отырып тұру 3-4
Жұптық жұмыс: 5.Б.Қ. жұптасып тұрып бір-бірін айқастырып көтеру 1-4 6.Б.Қ. бір-біріне арқамен тұрып, қол ұстасып 10 рет отырып тұру.
Тыныс алу жаттығулары
10-12 минут 1-2 рет
3-4 рет
1 -2 рет
3-4 рет
3-4 рет
1-2 рет
30 сек Бір қатарға сапқа тұру. Оқушылардан спорттық киімдерін тексеру. Бұйрықтын дұрыс орындалуын қадағалау.
Қолды бүкпей денені тік ұстау. Кеудені тік ұстау. Ара қашықтық сақтау.
Қауіпсіздік ережесін сақтау.
Жаттығулардың дұрыс жасалуын қадағалау.
Жаттығу барысында қателіктерін ескертіп отыру. |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық, секундометр |
||||
Сабақтың ортасы Негізгі бөлім |
«Шеңбер эстафетасы» ойыны.
Ойнаушылар төрт-бес командаға бөлінеді. Жүгіру жолы 40-50 метрден бірнеше бөлікке бөлінеді. Әрбір бөлікке әр команда өз ойыншыларын қояды. Бірінші нөмірлі ойыншылар белгі бойынша сөреден жүгіріп шығып, екінші бөлікке жетіп, өз командаласының ойыншысына таяқшаны береді. Ал ол эстафетаны үшінші бөліктегі өз ойыншысына жеткізеді. Жүгіруді бірінші аяқтаған команда жеңіске жетеді.
1. «Өз туыңды тік!» Ойын шарты: команда
мүшелері қапшықпен секіреді, соңғы ойыншы қолындағы туды тігіп
келеді. . |
Кең, таза кеңістіктер әрбір әрекет үшін. Ысқырық, секундомер мұғалім үшін. Футбол, баскетбол, волейбол доптары, шар, қапшық, арқан. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
||||
Сабақтың соңы |
Спорт жабдықтарын орнына қою, тыныс алу жаттығулары және хронометраж. Көңіл аудару жаттығулары, үй тапсырмасы. Рефлексия |
Стикер, пламастер, ватман, қарандаш т.б |
||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушыларға, қандай тапсырма беруді жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың тапсырманы орындау деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Топтық ойындардың сапасы талқылау. |
|
||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы қойылған мақсатқа қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||
|
||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |