Сабақтың тақырыбы: Етістік | Уақыты: | Мұғалім:Адилханова Жамила Садуакасовна |
СЫНЫП: 3 «Ә » | Қатысқан оқушылар саны:_____ оқушы | Қатыспаған оқушылар саны: _____________ |
Сабақтың негізделген мақсаттары: | Етістік туралы түсінік беру, сөйлем келтіру, талдау. |
Күтілетін нәтиже. 1-денгей (білу,түсіну) | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Етістіке байланысты сөйлем келтіреді, сөйлемнен тауып, астын сызады. |
2-денгей (қолдану, талдау) | Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Семантикалық картамен жұмыс жасайды, етістікті басқа сөз таптарынан ажыратады |
3-денгей (жинақтау, бағалау) | Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Сөз таптарының сұрақтарын ажырата алады. |
Тілдік мақсат: | Сөздердің дұрыс айтылуы. |
Ресурстар: | Оқулық, ақ қағаз, маркер, стикер, бағалау жапсырмалары, доп және топ аттары . |
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу, дүниетану, еңбекке баулу. |
Алдыңғы оқу | Етістік. |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минут | СәлемдесуЖурнал толтыру, балаларды түгелдеу.Шаттық шеңберін құру. Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру:Қол алысып, қане, біз.Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!Топқа бірігу: гүлдер бойынша1-топ: Фиалка2-топ: Раушан3-топ: Бәйшешек4-топ:қызғалдақБағалауды түсіндіру «Бағдаршам» әдісі | |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ (5 минут) 1-деңгей (білу түсіну): | Өтілген тарауды қайталау. 4жаттығу. Көркем, сауытты жазу | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей (қолдану талдау): | Етістіктің астын сызу астын сызу | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | Зат мен етістікке байланысты сөйлем келтір? | Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
ЖАҢА САБАҚ15 минут1-деңгей (білу, түсіну) (білу түсіну): | Тапсырма«Аялдама» әдісі стратегиясы1. Ауа ашық. Қай сөз табына жатады?2. Не істеді деген сұраққа жауап беретін сөздерді айт.3. Кім? не? деген сұраққа жауап беретін сөздерді айт.4. Сөз таптарын ата? | |
Сергіту сәті 3 минут | «Сұрақ-жауап әдісі» кім жылдам | Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
Сабақты бекіту 15 минут1-деңгей (білу, түсіну) | «Әуедегі доп.»Допты бір-біріне лақтыру арқылы оқушыларға сұрақ қоя отырып білім деңгейін анықтауЗат есім дегеніміз не?Зат есімнің сұрақтары қандай?Зат есім нешеге бөлінеді?Жалқы есім деген не?Жалпы есім деген не? | Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау) | Оқулықпен жұмыс.Фиалка тобына: 1-жаттығу.Раушан тобына: 2-жаттығуБәйшешек тобына: 3-жаттығу.Қызғалдақтобына: 4-жаттығу. (тапсырманы орындаған оқушылар әр тотан 2 немесе3 оқушы шығып талдап түсіндіреді. | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
3-деңгей(шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Әр топ өз тобын постер арқылы қорғауды тапсырады, сипаттап береді орындаған тапсырманы. | Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей (білу, түсіну): | 6-жаттығу. Тақырыпқа байланысты өз бетінше тапсырма орындау | Тапасырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау): | Алма, алды,, Марат.қызыл. Осы сөздерден сөйлем келтір және талда? | Тапасырманы орындағанға «4» баға қойылады |
3-деңгей(Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Түсіп қалған етістікті тап:Біріңді қазақ,бірің дос,(Көрмесең ) істің бәрі бос2)Өлең-сөздің патшасы,сөз сарасы,Қиыннан (қиыстырыр) сөз данасы.3.Желсіз тьунде жарық ай,Сәулесі суда (дірілдеп)Сөздер қай сөз табына жатады? Оны сен қалай анықтадың? | Тапасырманы орындағанға «5» баға қойылады |
Бағалау | Топты және өзін-өзі бағалау. | Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс | «Тілек ағашы» | Стикерлерді жабыстырады |