|
Пәні: қазақ тілі Сабақ:№ |
Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі |
|||
|
Күні: 05.12.2018ж |
Мұғалім есімі: Шынтаева Роза |
|||
|
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: - |
||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Этнолингвистикалық атаулар |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Сөз мәдениеті туралы қосымша түсінік беру |
|||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу, түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Этнолингвистикалық атаулар тақырыбында түрлі тапсырмаларды орындау |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі : Ұлттық құндылықтардың ерекшеліктерін талдай алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: Шешендік сөздерден мысалдар келтіре алады |
||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||
|
Тілдік дағды |
||||
|
Рухани құндылық |
Ұлттық дәстүрлерді қадірлей білуге үйрету |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі: 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Еркін микрафон» әдісін қолдана отырып өткен тақырыпты қайталайды.Топқа бірігіп түрлі тапсырмалар орындайды |
|
||
|
Ортасы 25 мин |
Оқулықпен жұмыс Жаттығуларды талқылау Мәтіндерді талдау |
Оқулық |
||
|
Аяқталуы 13 мин |
Үйге тапсырма: 64-жаттығу Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру: Бас бармақ әдісі арқылы бағалау |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін. |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы |
|
Пәнаралық
байланыс |
Презентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук. Тарих, ағылшын ,география,математика |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Үстеу түрлерін ажырата білді. Оқушылар белсенді Қолданған әдістерім тиімді болды Уақытты тиімді пайдаландым Оқушылардың жазған рефлексиясына қарай сабақты түрлендіремін |
|
Қорытынды бағамдау |
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:__________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: ___________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
___________________________________________________________________________ |
|
Тексерілді: _____________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Этнолингвистикалық атаулар
Этнолингвистикалық атаулар
|
Пәні: қазақ тілі Сабақ:№ |
Мектеп: А.Тұяқбаев атындағы жалпы орта мектебі |
|||
|
Күні: 05.12.2018ж |
Мұғалім есімі: Шынтаева Роза |
|||
|
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: - |
||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Этнолингвистикалық атаулар |
|||
|
Оқу мақсаты: |
Сөз мәдениеті туралы қосымша түсінік беру |
|||
|
Ойлау деңгейі: |
Білу, түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау |
|||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Этнолингвистикалық атаулар тақырыбында түрлі тапсырмаларды орындау |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі : Ұлттық құндылықтардың ерекшеліктерін талдай алады |
||||
|
Кейбір оқушылар: Шешендік сөздерден мысалдар келтіре алады |
||||
|
Алдыңғы білім |
|
|||
|
Тілдік дағды |
||||
|
Рухани құндылық |
Ұлттық дәстүрлерді қадірлей білуге үйрету |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі: 7 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Еркін микрафон» әдісін қолдана отырып өткен тақырыпты қайталайды.Топқа бірігіп түрлі тапсырмалар орындайды |
|
||
|
Ортасы 25 мин |
Оқулықпен жұмыс Жаттығуларды талқылау Мәтіндерді талдау |
Оқулық |
||
|
Аяқталуы 13 мин |
Үйге тапсырма: 64-жаттығу Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру: Бас бармақ әдісі арқылы бағалау |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Тест сұрақтары, кеспе қағаздары арқылы сұрақтар беремін. |
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау парағы, Дискрипторлар арқылы |
|
Пәнаралық
байланыс |
Презентациялар, сергіту жаттығулары, ноутбук. Тарих, ағылшын ,география,математика |
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Үстеу түрлерін ажырата білді. Оқушылар белсенді Қолданған әдістерім тиімді болды Уақытты тиімді пайдаландым Оқушылардың жазған рефлексиясына қарай сабақты түрлендіремін |
|
Қорытынды бағамдау |
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:__________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: ___________________________________________________________________ 2:__________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
___________________________________________________________________________ |
|
Тексерілді: _____________
шағым қалдыра аласыз













