Сабақтың
басы
5
мин.
|
Ұйымдастыру
сәті
Оқушыларды түгендеу,
амандасу, сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағыттау,
|
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
АӘТД
кабинеті
|
Сабақтың
ортасы
35
мин.
|
Апатты жағдайлардағы аудандар
мен зақымдану ошақтарында жүргізілетін құтқару және жедел қалпына
келтіру жұмыстары зақымдану ошақтарындағы адамдарды құтқару, жапа
шегушілерге көмек көрсету, зақымданудың қайта туындаған
факторларынан материалдық шығындар мен адамдардың құрбан болуының
алдын алу және кезекті қалпына келтіру жұмыстарын орындау үшін
жағдайлар жасау мақсатында
жүргізіледі.
Құтқару жұмысына жататындар:
қозғалыс жасау маршруты мен жұмыс аймағын барлау, жұмыс аймағы мен
қозғалыс жасау маршруттарындағы өртті сөндіру және жою,
зақымданушыларды іздеу және оларды үйінділердің бүлінген және жанып
жатқан ғимараттардың астынан алып шығу, қиратылған қорғаныш
құрылыстарын ашу, оған ауа жіберу және ондағы адамдарды құтқару;
зақымданған адамдарға алғашқы дәрігерлік көмек көрсету және оларды
тасымалдау; халықты қауіпсіз жерге шығару, зақымданушыларды
санитарлық өңдеуден
өткізу
Жедел қалпына келтіру
жұмыстарына жататындар: үйінділердегі көлік пен техника қозғалысы
үшін жүру құрылғылары мен лек жолдарына жол төсемдерін жасау; құлау
төндіретін конструкцияларды нығайту және опырып құлату;
энергетикалық желілердегі апатты жайылдырмау, құтқару жұмыстарын
қамтамасыз етуге арналған энергетикалық желілер мен байланыс
желілерін уақытша қалпына
келтіру.
Құтқару және жедел қалпына
келтіру жұмыстарына АҚ-тың жалпы мақсаттағы әскерилендірілмеген
құрамалары мен бөлімдері, әр түрлі мақсаттағы қызмет көрсету
құрамалары (медициналық, өртке қарсы, инженерлік, қоғамдық тәртіпті
сақтау, материалдық және техникалық қамтамасыз ету жәнет.б.)
тартылады.
Құтқару командалары келіп
жеткенге дейін барлау топтары аймақтағы зақымдану деңгейін
анықтайды, құрылыстарға кіру мен шығу жолдарын
іздестіреді.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын
|
Плакат,маркер,
постер, түрлі түсті қағаздар,
таныстыру
|