Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Short term plan

    Unit of a long term plan: Greetings

    School: №15

    Date: 19.10.2023

    Trainer name: Diusenov Nartay

    CLASS: 5 “Қ”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Greetings

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics. 5.S6 communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges.

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    read the dialogue and mark statements;

    Most learners will be able to:

    take roles and read the dialogue aloud;

    Some learners will be able to:

    make a dialogue and tell.

    Assessment criteria

    -understand the main idea of the topic.

    -talk with some support on the topic.

    -speak on the topic.

    Level of thinking skills

    Knowledge comprehension, application.

    Values links

    Respect each other

    Cross-curricular links

    Kazakh.

    Previous learning


    Plan

    Planned timing

    Greeting

    Evoluation

    Resources



    Start

    5 min























































    Middle

    30min





    Good afternoon children! I’m glad to see you. Sit down please.

    Good afternoon teacher! We are glad to see you too.

    Talking to duty:

    Who is on duty today? -What day is it today? -What date is it today?


    -I’m on duty today!

    -Today it is Thursday.

    -Today it is the 19th of October.



















    Middle

    30 min


































































































































    End

    5 min
















    2.Checking – up of the home task:

    What was your homework for today?


    Now let’s practise our pronuncation!

    - Listen to me Fresh fried fish. Fish fresh fried. Fried fish fresh. Fish fried fresh. - Repeat after me - Read




    Today’s theme of our lesson “Greetings”

    Now open your student’s book page 28, look at the Ex 1

    What are these sentences in your language?

    1.How are you?

    2.I’m fine, thanks.

    3.This is Ben.

    4.Nice to meet you.

    5.Where are you from?

    6.How about you?

    7.How old are you?

    8.What’s your favourite subject?




    Read the dialogue.


    Susan: Good morning, Anna!

    Anna: Hi, Susan. How are you?

    Susan: I'm fine, thanks. And you?

    Anna: Not bad.

    Susan: This is Ben. He's new to our school.

    Anna: Hi, Ben! Nice to meet you.

    Ben: Nice to meet you, too.

    Anna: Where are you from, Ben?

    Ben: I'm from Glasgow. I'm Scottish. How about you?

    Anna: I'm from London. How old are you?

    Ben: I'm eleven. And you?

    Anna: I'm twelve. What's your favourite subject?

    Ben: English.

    Anna: Mine, too.





    Ex 2

    Read the dialogue and mark statements 1-6

    T (true) or F (false).

    1.Susan is new to the school.

    2.Ben knows Anna well.

    3.Ben is from Scotland.

    4.Anna is from London.

    5.Anna is thirteen.

    6.Anna’s favourite subject is English.



    A moment of refreshment



    Ex 3

    Take roles and read the dialogue aloud. Mind the rhythm.


    Rhythm is the way a language sounds when you speak it correctly.


    Paying attention to rhythm makes your English sound more natural.



    Ex 4

    Work in groups of three. Change the words in colour to act out a dialogue like the one in Ex. 1.




    Now open your

    Workbook:

    Ex 3

    Use the sentences to complete the dialogue.

    -How old are you?

    -How are you?

    -Nice to meet you.

    -How about you?

    -I’m fine, thanks.



    Simon: Good morning, Jason 1) …

    Jason: Not bad. And you?

    Simon: 2) …

    Jason: This is Ben. He’s new to the school.

    Simon: 3) … . Where are you from?

    Ben: I’m from Toronto. I’m Canadian. 4) …

    Simon: I’m from Manchester. 5) …

    Ben: I’m twelve.

    Simon: Me too.


    Homework:

    Workbook:

    Page 18, Ex 2.

    Choose the correct response.

    1.

    A: Good morning, Anna!

    B:

    a) Nice to meet you.

    b) Hi, Sandra.




    REFLECTION:

    Tree



    The lesson is over! Thank you for your participation. Good-bye!










    Sound:

    | ʃ|
















    Translation 1.Қалайсың? 2.Мен жақсымын, рахмет. 3.Бұл Бен. 4Танысқаныма қуаныштымын. 5.Қайдан боласыз? 6.Ал сіз ше? 7.Жасың нешеде? 8.Сіздің сүйікті пәніңіз қандай?







    Сюзан: Қайырлы таң, Анна! Анна: Сәлем, Сюзан. Қалдарыңыз қалай? Сюзан: Менде бәрі жақсы, рахмет. Ал сенше? Анна: Жаман емес. Сюзан: Бұл Бен. Ол біздің мектепке жаңадан келген. Анна: Сәлем, Бен! Сізбен танысқаныма қуаныштымын. Бен: Менде танысқаныма қуаныштымын. Анна: сен қайдансың, Бен? Бен: Мен Глазгоданмын. Мен шотландпын. Сен ше? Анна: Мен Лондоннанмын. Сен қанша жастасың? Бен: Мен он бірдемін. Ал сенше? Анна: Мен он екідемін. Сіздің сүйікті пәніңіз қандай? Бен: Aғылшын. Анна: Менікі де.







    1.False 2.False 3.True 4.True 5.False 6.True



















    Ритм - бұл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    English teacher
    29 Мамыр 2024
    318
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Excel 5 Theme: "Greetings"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Excel 5 Theme: "Greetings"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    EXCEL
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Short term plan

    Unit of a long term plan: Greetings

    School: №15

    Date: 19.10.2023

    Trainer name: Diusenov Nartay

    CLASS: 5 “Қ”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Greetings

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    5.R2 understand with little support specific information and detail in short, simple texts on a limited range of general and curricular topics. 5.S6 communicate meaning clearly at sentence level during, pair, group and whole class exchanges.

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    read the dialogue and mark statements;

    Most learners will be able to:

    take roles and read the dialogue aloud;

    Some learners will be able to:

    make a dialogue and tell.

    Assessment criteria

    -understand the main idea of the topic.

    -talk with some support on the topic.

    -speak on the topic.

    Level of thinking skills

    Knowledge comprehension, application.

    Values links

    Respect each other

    Cross-curricular links

    Kazakh.

    Previous learning


    Plan

    Planned timing

    Greeting

    Evoluation

    Resources



    Start

    5 min























































    Middle

    30min





    Good afternoon children! I’m glad to see you. Sit down please.

    Good afternoon teacher! We are glad to see you too.

    Talking to duty:

    Who is on duty today? -What day is it today? -What date is it today?


    -I’m on duty today!

    -Today it is Thursday.

    -Today it is the 19th of October.



















    Middle

    30 min


































































































































    End

    5 min
















    2.Checking – up of the home task:

    What was your homework for today?


    Now let’s practise our pronuncation!

    - Listen to me Fresh fried fish. Fish fresh fried. Fried fish fresh. Fish fried fresh. - Repeat after me - Read




    Today’s theme of our lesson “Greetings”

    Now open your student’s book page 28, look at the Ex 1

    What are these sentences in your language?

    1.How are you?

    2.I’m fine, thanks.

    3.This is Ben.

    4.Nice to meet you.

    5.Where are you from?

    6.How about you?

    7.How old are you?

    8.What’s your favourite subject?




    Read the dialogue.


    Susan: Good morning, Anna!

    Anna: Hi, Susan. How are you?

    Susan: I'm fine, thanks. And you?

    Anna: Not bad.

    Susan: This is Ben. He's new to our school.

    Anna: Hi, Ben! Nice to meet you.

    Ben: Nice to meet you, too.

    Anna: Where are you from, Ben?

    Ben: I'm from Glasgow. I'm Scottish. How about you?

    Anna: I'm from London. How old are you?

    Ben: I'm eleven. And you?

    Anna: I'm twelve. What's your favourite subject?

    Ben: English.

    Anna: Mine, too.





    Ex 2

    Read the dialogue and mark statements 1-6

    T (true) or F (false).

    1.Susan is new to the school.

    2.Ben knows Anna well.

    3.Ben is from Scotland.

    4.Anna is from London.

    5.Anna is thirteen.

    6.Anna’s favourite subject is English.



    A moment of refreshment



    Ex 3

    Take roles and read the dialogue aloud. Mind the rhythm.


    Rhythm is the way a language sounds when you speak it correctly.


    Paying attention to rhythm makes your English sound more natural.



    Ex 4

    Work in groups of three. Change the words in colour to act out a dialogue like the one in Ex. 1.




    Now open your

    Workbook:

    Ex 3

    Use the sentences to complete the dialogue.

    -How old are you?

    -How are you?

    -Nice to meet you.

    -How about you?

    -I’m fine, thanks.



    Simon: Good morning, Jason 1) …

    Jason: Not bad. And you?

    Simon: 2) …

    Jason: This is Ben. He’s new to the school.

    Simon: 3) … . Where are you from?

    Ben: I’m from Toronto. I’m Canadian. 4) …

    Simon: I’m from Manchester. 5) …

    Ben: I’m twelve.

    Simon: Me too.


    Homework:

    Workbook:

    Page 18, Ex 2.

    Choose the correct response.

    1.

    A: Good morning, Anna!

    B:

    a) Nice to meet you.

    b) Hi, Sandra.




    REFLECTION:

    Tree



    The lesson is over! Thank you for your participation. Good-bye!










    Sound:

    | ʃ|
















    Translation 1.Қалайсың? 2.Мен жақсымын, рахмет. 3.Бұл Бен. 4Танысқаныма қуаныштымын. 5.Қайдан боласыз? 6.Ал сіз ше? 7.Жасың нешеде? 8.Сіздің сүйікті пәніңіз қандай?







    Сюзан: Қайырлы таң, Анна! Анна: Сәлем, Сюзан. Қалдарыңыз қалай? Сюзан: Менде бәрі жақсы, рахмет. Ал сенше? Анна: Жаман емес. Сюзан: Бұл Бен. Ол біздің мектепке жаңадан келген. Анна: Сәлем, Бен! Сізбен танысқаныма қуаныштымын. Бен: Менде танысқаныма қуаныштымын. Анна: сен қайдансың, Бен? Бен: Мен Глазгоданмын. Мен шотландпын. Сен ше? Анна: Мен Лондоннанмын. Сен қанша жастасың? Бен: Мен он бірдемін. Ал сенше? Анна: Мен он екідемін. Сіздің сүйікті пәніңіз қандай? Бен: Aғылшын. Анна: Менікі де.







    1.False 2.False 3.True 4.True 5.False 6.True



















    Ритм - бұл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    29.05.2024
    318
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    English teacher
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации