Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Short term plan

    Unit of a long term plan: An E-mail to a pen-friend

    School: №15

    Date: 06.10.2023

    Trainer name: Diusenov Nartay

    CLASS: 6 “Қ”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    An E-mail to a pen-friend

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    6.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on a wide range of general and curricular topics

    6.5.2.1 write with some support about real and imaginary past events, activities and experiences on a limited range of familiar general topics and some curricular topics

    6.5.1.1 plan, write, edit and proofread work at text level with some support on a growing range of general and curricular topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    read the email and express a fact and an opinion;

    Most learners will be able to:

    put punctuation marks in sentences;

    Some learners will be able to:

    work with handout material.

    Assessment criteria

    -understand the main idea of the topic.

    -talk with some support on the topic.

    -speak on the topic.

    Level of thinking skills

    Knowledge comprehension, application.

    Values links

    Respect each other

    Cross-curricular links

    Kazakh.

    Previous learning


    Plan

    Planned timing

    Greeting

    Evoluation

    Resources



    Start

    5 min























































    Middle

    30min





    Good afternoon children! I’m glad to see you. Sit down please.

    Good afternoon teacher! We are glad to see you too.

    Talking to duty:

    Who is on duty today? -What day is it today? -What date is it today?


    -I’m on duty today!

    -Today it is Friday.

    -Today it is the 6th of October.


















    Middle

    30 min

































































































































































    End

    5 min
















    2.Checking – up of the home task:

    What was your homework for today?


    Now let’s practise our pronuncation!

    - Listen to me

    A big black bug bit the big black bear, but the big black bear bit the big black bug back

    - Repeat after me

    - Read


    Today’s theme of our lesson “An E-mail to a pen-friend”




    Now open your student’s book page 15, look at the Ex 1

    Read the email. Look at the underlined sentences.

    Which express a fact? an opinion?

    Hello Becky,

    I hope you're well. My school is in the centre of town, next to the railway station.

    I live close to my school, so I walk there every morning. It has 6 floors and each

    floor has 5 classrooms. I'm in class 7B, which is on the second floor. In my class,

    there are 28 students but the room is big and spacious so it's OK.

    I really like my classroom. There is a large blackboard at the front of the class,

    and on either side, there are two doors and three windows. In the middle, there

    are two rows of desks and chairs for the students. There is also a big desk and a

    chair for the teacher, and a bookcase with lots of books, The walls are white with

    maps and pictures on them.

    What is your classroom like?

    Write back,

    Nurziya

















    Тыныс белгілері

    Біз нүктені қолданамыз (.)

    Болымды және болымсыз сөйлемдер кейін.

    I’m Italian. I’m not French.

    Біз сұрақ белгісін қолданамыз (?) сұраулы сөйлемдер кейін.

    Are you in class 6C?

    Үтірді (,) қолданамыз

    сөйлемнің бірыңғай мүшелерін бөлу үшін.

    My favourite subjects are Science, Maths and Geography.

    Күшті сезімен білдіретін сөйлемдерді леп белгісімен аяқталады (!).

    I like it a lot!


    Ex 2

    Punctuate these sentences.

    1.Where is John from.

    2.She’s Spanish

    3.Her class isn’t on the first floor

    4.His classroom has got a bookcase a bin and a blackboard

    5.He likes Science a lot


    Ex 3

    Compare your class to Nurziya’s.

    Think about: where your classroom is, number of students, what is in your classroom.



    Game:


    Catch and Respond


    Gather in a circle: Have all the students form a circle, sitting or standing, with enough space between them to easily toss a ball to each other.

    Select a starter: One student begins the game by holding the ball and choosing a word. Let's use "Apple" as the starting word.

    Toss and associate: The student with the ball tosses it to another student in the circle while saying the word "Apple." The student who catches the ball must immediately respond with a word that relates to the previous word. In this case, they might say "Ears" because it relates to "Apple."

    Continue the chain: The student who caught the ball now holds it and chooses a new word, such as "Ears," and tosses the ball to another student, saying the word "Ears." The next student must then quickly respond with a word related to "Ears."

    Elimination: If a student hesitates for too long or can't come up with a related word, they can be eliminated from the game. The game continues with the remaining students until only one person is left.


    Game

    Get to know me


    students talk about themselves









    Homework:

    Ex 3

    Handout

    Punctuate these sentences

    1. She enjoys reading novels and poetry

    2. What time does the movie start

    3. I can't believe how fast time flies

    4. John likes pizza Mary prefers pasta

    5. The concert was amazing

    6. Are you coming to the party on Saturday

    7. We went to the beach the weather was perfect

    8. Oh no I forgot my wallet

    9. My favorite subjects are math science and history

    10. Did you see the new painting in the gallery



    REFLECTION:

    Tree



    The lesson is over! Thank you for your participation. Good-bye!










    Sound:

    |æ|


























    Сәлем Бекки, Жақсысың деп үміттенемін. Менің мектебім қаланың орталығында, вокзалдың жанында. Мен мектебіме жақын тұрамын, сондықтан күнде таңертең сонда жүремін. Оның әрқайсысы 6 қабаттан тұрады қабатта 5 оқу бөлмесі бар. Мен екінші қабатта орналасқан 7Б сыныбында оқимын. Менің сыныбымда, 28 студент бар, бірақ бөлме үлкен және кең, сондықтан бәрі жақсы. Маған өз сыныбым өте ұнайды. Сыныптың алдында үлкен тақта бар, және екі жағында екі есік және үш терезе бар. Ортада, сонда студенттерге арналған екі қатар парталар мен орындықтар. Сондай-ақ үлкен үстел және Мұғалімге арналған орындық және көптеген кітаптары бар кітап шкафы, қабырғалары аппақ олардағы карталар мен суреттер. Сіздің сыныбыңыз

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    English teacher
    29 Мамыр 2024
    288
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Excel 6 Theme: "An E-mail to a pen-friend "

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Excel 6 Theme: "An E-mail to a pen-friend "

    Материал туралы қысқаша түсінік
    EXCEL
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Short term plan

    Unit of a long term plan: An E-mail to a pen-friend

    School: №15

    Date: 06.10.2023

    Trainer name: Diusenov Nartay

    CLASS: 6 “Қ”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    An E-mail to a pen-friend

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    6.4.9.1 recognize the difference between fact and opinion in short, simple texts on a wide range of general and curricular topics

    6.5.2.1 write with some support about real and imaginary past events, activities and experiences on a limited range of familiar general topics and some curricular topics

    6.5.1.1 plan, write, edit and proofread work at text level with some support on a growing range of general and curricular topics

    Lesson objectives

    All learners will be able to:

    read the email and express a fact and an opinion;

    Most learners will be able to:

    put punctuation marks in sentences;

    Some learners will be able to:

    work with handout material.

    Assessment criteria

    -understand the main idea of the topic.

    -talk with some support on the topic.

    -speak on the topic.

    Level of thinking skills

    Knowledge comprehension, application.

    Values links

    Respect each other

    Cross-curricular links

    Kazakh.

    Previous learning


    Plan

    Planned timing

    Greeting

    Evoluation

    Resources



    Start

    5 min























































    Middle

    30min





    Good afternoon children! I’m glad to see you. Sit down please.

    Good afternoon teacher! We are glad to see you too.

    Talking to duty:

    Who is on duty today? -What day is it today? -What date is it today?


    -I’m on duty today!

    -Today it is Friday.

    -Today it is the 6th of October.


















    Middle

    30 min

































































































































































    End

    5 min
















    2.Checking – up of the home task:

    What was your homework for today?


    Now let’s practise our pronuncation!

    - Listen to me

    A big black bug bit the big black bear, but the big black bear bit the big black bug back

    - Repeat after me

    - Read


    Today’s theme of our lesson “An E-mail to a pen-friend”




    Now open your student’s book page 15, look at the Ex 1

    Read the email. Look at the underlined sentences.

    Which express a fact? an opinion?

    Hello Becky,

    I hope you're well. My school is in the centre of town, next to the railway station.

    I live close to my school, so I walk there every morning. It has 6 floors and each

    floor has 5 classrooms. I'm in class 7B, which is on the second floor. In my class,

    there are 28 students but the room is big and spacious so it's OK.

    I really like my classroom. There is a large blackboard at the front of the class,

    and on either side, there are two doors and three windows. In the middle, there

    are two rows of desks and chairs for the students. There is also a big desk and a

    chair for the teacher, and a bookcase with lots of books, The walls are white with

    maps and pictures on them.

    What is your classroom like?

    Write back,

    Nurziya

















    Тыныс белгілері

    Біз нүктені қолданамыз (.)

    Болымды және болымсыз сөйлемдер кейін.

    I’m Italian. I’m not French.

    Біз сұрақ белгісін қолданамыз (?) сұраулы сөйлемдер кейін.

    Are you in class 6C?

    Үтірді (,) қолданамыз

    сөйлемнің бірыңғай мүшелерін бөлу үшін.

    My favourite subjects are Science, Maths and Geography.

    Күшті сезімен білдіретін сөйлемдерді леп белгісімен аяқталады (!).

    I like it a lot!


    Ex 2

    Punctuate these sentences.

    1.Where is John from.

    2.She’s Spanish

    3.Her class isn’t on the first floor

    4.His classroom has got a bookcase a bin and a blackboard

    5.He likes Science a lot


    Ex 3

    Compare your class to Nurziya’s.

    Think about: where your classroom is, number of students, what is in your classroom.



    Game:


    Catch and Respond


    Gather in a circle: Have all the students form a circle, sitting or standing, with enough space between them to easily toss a ball to each other.

    Select a starter: One student begins the game by holding the ball and choosing a word. Let's use "Apple" as the starting word.

    Toss and associate: The student with the ball tosses it to another student in the circle while saying the word "Apple." The student who catches the ball must immediately respond with a word that relates to the previous word. In this case, they might say "Ears" because it relates to "Apple."

    Continue the chain: The student who caught the ball now holds it and chooses a new word, such as "Ears," and tosses the ball to another student, saying the word "Ears." The next student must then quickly respond with a word related to "Ears."

    Elimination: If a student hesitates for too long or can't come up with a related word, they can be eliminated from the game. The game continues with the remaining students until only one person is left.


    Game

    Get to know me


    students talk about themselves









    Homework:

    Ex 3

    Handout

    Punctuate these sentences

    1. She enjoys reading novels and poetry

    2. What time does the movie start

    3. I can't believe how fast time flies

    4. John likes pizza Mary prefers pasta

    5. The concert was amazing

    6. Are you coming to the party on Saturday

    7. We went to the beach the weather was perfect

    8. Oh no I forgot my wallet

    9. My favorite subjects are math science and history

    10. Did you see the new painting in the gallery



    REFLECTION:

    Tree



    The lesson is over! Thank you for your participation. Good-bye!










    Sound:

    |æ|


























    Сәлем Бекки, Жақсысың деп үміттенемін. Менің мектебім қаланың орталығында, вокзалдың жанында. Мен мектебіме жақын тұрамын, сондықтан күнде таңертең сонда жүремін. Оның әрқайсысы 6 қабаттан тұрады қабатта 5 оқу бөлмесі бар. Мен екінші қабатта орналасқан 7Б сыныбында оқимын. Менің сыныбымда, 28 студент бар, бірақ бөлме үлкен және кең, сондықтан бәрі жақсы. Маған өз сыныбым өте ұнайды. Сыныптың алдында үлкен тақта бар, және екі жағында екі есік және үш терезе бар. Ортада, сонда студенттерге арналған екі қатар парталар мен орындықтар. Сондай-ақ үлкен үстел және Мұғалімге арналған орындық және көптеген кітаптары бар кітап шкафы, қабырғалары аппақ олардағы карталар мен суреттер. Сіздің сыныбыңыз

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    29.05.2024
    288
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    English teacher
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации