Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»
Материал туралы қысқаша түсінік
Кестелік процессор, ұяшық, жол, баған, мәтін, функция, формула, диаграмма ЭК фомуланы жазу; абсолюттік, салыстырмалық, аралас сілтемелер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Ақпан 2018
1437
11 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Маңғыстау «Келешек» көпсалалы колледжі
.
Ақпараттық таным сабағы
Тақырыбы:«Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»
Өткізген: информатика пәнінің оқытушысы А.Б.Зулхарова
2017-18 оқу жылы
Ұстанымым: «Сабақ беру-үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол-жаңадан жаңаны табатын өнер»
Ж.Аймауытов
Ақпараттық таным сабағы Пәні: ИнформатикаТобы: МТД-1-9Күні: 25.11.17жМамандығы: «Мектепке дейінгі тәрбиешісі»Сабақтың тақырыбы: «Excel электрондық кестені есептеулерге қолдану» «Диаграмма құру жолдары»Сабақтың мақсаты:а) білімділік - сандық информацияны электрондық кесте көмегімен компьютерде өңдеу принциптерін, формуланы жазу тәсілдерін білу, практикалық тапсырмаларды шешу, диагаммалар құру біліктілігін қалыптастыру.ә) дамытушылық – программалық қамтамасыз етумен жұмыс істей алу дағдысын, объектінің компьютерлік моделін құру біліктілігін дамыту.Ойлау қызметінің салыстыру, талдау тәсілдерін жетілдіру. б) тәрбиелік - құрал-жабдықтарды ұқыпты ұстауға, сабақта назар қойып отыруға, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу.оқушыларды ізденімпаздылыққа өзара бірігіп әрекет етуге тәрбиелеу. Тақырыптың негізгі түсінігі: Кестелік процессор, ұяшық, жол, баған, мәтін, функция, формула, диаграмма ЭК фомуланы жазу; абсолюттік, салыстырмалық, аралас сілтемелер.Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар:Оқушылар білуі тиіс:- кестелік процессор, ұяшық, жол, бағана, мәтін, формула, ЭК формуланы жазу; абсолюттік, салыстырмалық, диаграммалар құру;
- олардың қолданылу тәртібін;
- формула жазудың тәсілдерін.
- мәтін, формула жазуды;
- ұяшықты форматтауды;
- сілтемелерді пайдалана білу тәсілдерін.
Сабақтың жоспары:I. Ұйымдастыру бөліміII. Сабақтың мақсаты мен жоспары1) «Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру)2) Теория –білім падишасы» (жаңа білім беру)3) «Артық білім кітапта , Ерінбей оқып көруге» (өзіндік тапсырмалар)4) «Ой түйіндеу» ( практикалық жұмыс)5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту)6) Шығу парағы7) Оқушылардың білімдерін бағалау 8) Үйге тапсырма. Бағалау.
- «Ұшқыр ойлар» (үй жұмысын тексеру)
К | Ұ | Я | Ш | Д | И |
І | Т | А | Ы | Қ | А |
Ф | О | П | Л | А | Г |
Б | Р | М | У | А | Р |
Е | Т | Т | Е | М | А |
К | Е | С | А | М | Т |
- Кітап-книга-Book; Excel іске қосылғаннан кейін, экранда кестенің жұмыс істеу беттері жұмыс кітабына біріктірілген.
- Бет- страница- list; Жұмыс кітабы жұмыс бетінен тұрады
- Ұяшық- ячейка- cell; Жұмыс беттері ұяшықтан тұрады;
- Диаграмма-диаграмма-diagram ; мәліметтерді графиктік түрде көрсету
- Кесте-таблица- table; Кесте бірнеше ұяшықтан тұрады;
- Формула-формула- formula; Excel де формулалар жазу арқылы есептеуге болады
- Теория –білім падишасы» (жаңа тақырыппен таныстыру)
Гистограмма түріндегі диаграмма.Сызықтық диаграммаДиаграммалар жасау үшін Диаграмма шебері пайдаланылады. Диаграмма шебері орындаған әрбір қадам барысында пайдаланушы диаграмма қандай күйде екенін көріп отырады. Кез келген сатыда артқа қайта оралып, істелген әрекетті болдырмай тастауға болады. Жұмыс аяқталған кезде экранда диаграмма пайда болады. Оның көрінісін көптеген батырмалар және пішімдеу әрекеттерінің көмегімен өзгертуге болады.Диаграмма шеберін қолдану кезінде мынадай әрекеттерді орындаймыз:1. Диаграммаға кірістіру қажет деректерді бөлектеп аламыз.2. Вставка → Диаграмма мәзірін таңдап немесе Стандартты құралдар үстеліндегі Диаграммалар шебері ---------- батырмасын шертеміз.Диаграммалардың тор, тақырыптар және аңыз (легенда) сияқты элементтері бар.Тақырыптар диаграмманың жеке элементтерін түсіндіру үшін пайдаланылады.Аңыз (легенда) диаграммада ұсынылған мәліметтердің қатарын айырып тануға көмектеседі. Қандайда бір мәліметтердің (бағандардың немесе жолдардың мәндері) негізінде диаграмманы құру үшін диаграмманың таңдалынған типін құруға талап етілетін ұяшықтардың ауқымын көрсету қажет. Ал содан кейін кестелік процессорда бар диаграммалар шеберімен диаграмманы құру керек.Диаграмманың кейбір типтерін мысалда қарастырайық:
Диаграмманы салу үшін:
- Диаграмма құратын мәліметтерді енгізу қажет.
- Диаграмма құруға қажет мәліметтерді жұмыс парағында ерекшелеу;
- Вставка (Қою) менюіндегі Диаграмма командасын таңдау немесе Стандарт аспаптар тақтасындағы батырмасын шерту;
- «Мастер диаграмм» (Диаграмма шебері) диалогтік терезесінде диаграмма түрін таңдау қажет;
- Келесі қадамға өту үшін <Далее> (Жалғастыру) батырмасы қолданылады;
- Соңғы терезесіндегі <Готово>(Дайын) батырмасын шертіңіз.
- Артық білім кітапта ,
2012 жыл | 2013 жыл | 2014 жыл | 2015 жыл | |
711 | 95 | 102 | 89 | 83 |
721 | 84 | 95 | 112 | 83 |
731 | 89 | 81 | 93 | 103 |
741 | ||||
Барлық студенттер саны |
4. «Ой түйіндеу» практикалық жұмысОқушылардың жаңа материалды түсінгендігін тексеру үшін тапсырма беріледі.
Тапсырмалар орындаймыз! Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.
1-тапсырма Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)
1950 | 1960 | 1970 | 1980 | 1990 | 2000 | 2010 | 2014 | |
Қазақтар | 57,1 | 38 | 30,8 | 32,6 | 36,2 | 49,4 | 50,7 | 63,3 |
Орыстар, украиндар, белорустар | 33,1 | 51,5 | 52,1 | 51,1 | 48,1 | 44,3 | 37,7 | 23,3 |
Басқа ұлттар | 9,9 | 10,5 | 17,9 | 16,3 | 15,9 | 16,3 | 11,6 | 13,1 |
2-тапсырмаy=x 2 функциясының графигі парабола деп аталады.Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.
3-тапсырма Оқушының тоқсандық оқу үлгеріміне диаграмма тұрғыз.4-тапсырма Туған мерекесін тойлауға кеткен қаржы есебін есептеп , диаграммасын тұрғыз. 5-тапсырма Менің апта бойындағы күндердегі шығыным.
Сергіту сәті.
Қол саусақтарына арналған жаттығулар
- Алақанды уқалау
- Қолды қысу
- Білезіктен айналдыру
- Көзді бірнеше рет жыпылықтату
- Көзіңмен ақырын оң жаққа қарай 3-4 рет
- Соншалықты айналым солға қарай жаса.
5) «Санаға сапар» (оқушылардың білімдерін бекіту)1-тапсырма
E | ||||||
X | ||||||
C | ||||||
E | ||||||
L |
- Ұяшыққа формула жазу. Excel программасында ұяшыққа формула енгізу міндетті түрде «тең болады» ( “=”) белгісінен басталады, ал енгізуді аяқтау enter пернесін басумен бітеді.
- Блокнот кеңейтімі қалай аталады? Text
- Әрбір жұмыстық бет жеке электрондық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)