Сабақтың
басы
3
минут
3
минут
6
минут
Сабақтың
ортасы
6
минут
6
минут
6
минут
6
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Өткен сабақты
өзектендіру. Жұбыңды
тап (1-қосымша). Оқушылар сабаққа кіргенде
орындық үстінде карточкалар тұрады. Карточкада өткен тақырып
бойынша сұрақтар мен олардың жауаптары
бар.
Қай елдің
аспабы? Еуропа елдерінің ұлттық
аспаптары қай елдің аспабы екенін табу үшін, мемлекет
сипатталады.
-
Бұл халықта бірінші
кезекте тәртіп тұрады. Олар сынға өте жақсы қарайды. Аса ұқыпты,
бос сөзден гөрі нақты істі жақсы көреді.
Күнтізбелік салттары:
масленица (қысты шығарып салу), астық мерекесі, үйлену тойлары және
т.б. әнсіз өтпейді. Әндердің көбісі хор, би және аспаптар
сүйемелдеуімен орындалады (неміс
халқы).
-
Бұл халық музыкалық
дәстүрлерге бай ел. Бұл елде Моцарт, Шуберт, Штраус сынды атақты
композиторлар тұрып, еңбек еткен. Олардың ұлттық әуендері – Вена
вальстері мен Триоль малшыларының Йодль әндері
(Австрия
халқы).
Ойқозғау. Неміс халқының биінен үзінді
көреді. Жұпта талқылау арқылы киімдерінің ерекшелігі қандай? Ұлттық
билері немен байланыстырылған? – деген сұрақтарға жауап
береді.
Неміс халқының
биі. Ән олардың өмір
тіршіліктерінде, ұлттық дәстүрінде, мейрамдарында бірінші орында
тұрады. Күнтізбелік
салттары:
Масленица! Қысты шығарып
салу, астық мерекесі, үйлену тойлары т.б.әнсіз
өтпейді.Әндердің түрі: санамақтар,
мазақтамалар, әзіл, ойын, би және хор әндері.
Би: рейінлендлер мен полька кең
таралған.
1-Тыңдалым.
Йодль әні мен Сыр
өңірінің термесінен үзінді қойылады.
Бейнематериал арасында
сұрақтарға жауап береді.
Тироль жерінде пайда болған
йодль әндерімен мақтанады. Йодль орындаушылары әнді айтқан кезде
дауысын төмен регистрден жоғары регистрге тез және асқан ептілікпен
өзгертеді. Йодль- тироль малшыларының
әні.
3-Тыңдалым
Вальс-«вальсен» айналу айналдыру
деген неміс сөзінен шыққан. М.Иогани
Штраус. 1825-1899ж. Өмір сүрген Атақты
австриялық композитор, дирижер. Весенние голоса, Сказки венского
лесе, На прекрасном голубом Дунае, вальстері әдемі нақышпен баурап
алады.
Батыс Еуропа
композиторларының
музыкалық шығармаларын тыңдап,
келесі
сұраққа жауап
беріңіздер:
- Шығармалардың қарқыны
қандай?
- Сипаты
қандай?
- Композиторлар қандай
динамикалық
реңктерді
қолданды?
Орындау.
Музыкалық
аспаптармен сүйемелдеп, «У каждого свой музыкальный инструмент»
эстон халқының әнін орындау.
|
Музыка арқылы
амандасады.
Оқушылар өз жұптарын
карточкалар арқылы табады.
Мемлекеттің сипаттамасы
бойынша қай елдің аспабы екенін
анықтайды.
Неміс халқының биін
бейнематериал арқылы көреді және сұрақтарға жауап береді. Ойларын
ашық айтады және басқа оқушының жауабын толықтыра
алады.
Бейнематериалды көреді және
сұрақтарға жауап береді
Мұғалімнің берген ақпаратын
және әнді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Пікірталасқа
қатысады.
Әнді
орыйды
|
Өзара
бағалау
Өзіндік
бағалау
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
|
Оқулық
https://nearpod.com/
Әлем картасы,
глобус
карточкалар
интернет
ресурстары
Неміс халқының
биі
Йодль әні мен Сыр өңірінің
термесі
https://nearpod.com/
Пианиномен
сүйемелдеу
|