Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Музыка

    Мектеп:

    №82 «Дарын» мамандандырылған лицейі КММ

    Бөлімі:

    Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі:

    Педагогтің аты жөні:

    Кенжеханов Азамат Кошкинбаевич

    Күні:

    Ақпан йы

    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    №23.Сабақтың тақырыбы:

    Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі (жалғасы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1 - тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау;

    5.1.2.3 - қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды

    Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут



    3 минут








    6 минут


























    Сабақтың ортасы


    6 минут














    6 минут













    6 минут



















    6 минут



    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу;

    • Сабақ тақырыбымен және оқу мақсаттарымен таныстыру;


    Өткен сабақты өзектендіру. Жұбыңды тап (1-қосымша). Оқушылар сабаққа кіргенде орындық үстінде карточкалар тұрады. Карточкада өткен тақырып бойынша сұрақтар мен олардың жауаптары бар.


    Қай елдің аспабы? Еуропа елдерінің ұлттық аспаптары қай елдің аспабы екенін табу үшін, мемлекет сипатталады.

    1. Бұл халықта бірінші кезекте тәртіп тұрады. Олар сынға өте жақсы қарайды. Аса ұқыпты, бос сөзден гөрі нақты істі жақсы көреді. Күнтізбелік салттары: масленица (қысты шығарып салу), астық мерекесі, үйлену тойлары және т.б. әнсіз өтпейді. Әндердің көбісі хор, би және аспаптар сүйемелдеуімен орындалады (неміс халқы).

    2. Бұл халық музыкалық дәстүрлерге бай ел. Бұл елде Моцарт, Шуберт, Штраус сынды атақты композиторлар тұрып, еңбек еткен. Олардың ұлттық әуендері – Вена вальстері мен Триоль малшыларының Йодль әндері (Австрия халқы).


    Ойқозғау. Неміс халқының биінен үзінді көреді. Жұпта талқылау арқылы киімдерінің ерекшелігі қандай? Ұлттық билері немен байланыстырылған? – деген сұрақтарға жауап береді.

    Неміс халқының биі. Ән олардың өмір тіршіліктерінде, ұлттық дәстүрінде, мейрамдарында бірінші орында тұрады. Күнтізбелік салттары:

    Масленица! Қысты шығарып салу, астық мерекесі, үйлену тойлары т.б.әнсіз өтпейді.Әндердің түрі: санамақтар, мазақтамалар, әзіл, ойын, би және хор әндері. Би: рейінлендлер мен полька кең таралған.


    1-Тыңдалым.

    Йодль әні мен Сыр өңірінің термесінен үзінді қойылады. Бейнематериал арасында сұрақтарға жауап береді.

    Тироль жерінде пайда болған йодль әндерімен мақтанады. Йодль орындаушылары әнді айтқан кезде дауысын төмен регистрден жоғары регистрге тез және асқан ептілікпен өзгертеді. Йодль- тироль малшыларының әні.

    3-Тыңдалым

    Вальс-«вальсен» айналу айналдыру деген неміс сөзінен шыққан. М.Иогани Штраус. 1825-1899ж. Өмір сүрген Атақты австриялық композитор, дирижер. Весенние голоса, Сказки венского лесе, На прекрасном голубом Дунае, вальстері әдемі нақышпен баурап алады.

    Батыс Еуропа композиторларының

    музыкалық шығармаларын тыңдап, келесі

    сұраққа жауап беріңіздер:

    - Шығармалардың қарқыны қандай?

    - Сипаты қандай?

    - Композиторлар қандай динамикалық

    реңктерді қолданды?


    Орындау.

    Музыкалық аспаптармен сүйемелдеп, «У каждого свой музыкальный инструмент» эстон халқының әнін орындау.

    Музыка арқылы амандасады.





    Оқушылар өз жұптарын карточкалар арқылы табады.




    Мемлекеттің сипаттамасы бойынша қай елдің аспабы екенін анықтайды.





















    Неміс халқының биін бейнематериал арқылы көреді және сұрақтарға жауап береді. Ойларын ашық айтады және басқа оқушының жауабын толықтыра алады.






    Бейнематериалды көреді және сұрақтарға жауап береді











    Мұғалімнің берген ақпаратын және әнді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Пікірталасқа қатысады.










    Әнді орыйды







    Өзара бағалау






    Өзіндік бағалау










































    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі


    Оқулық

    https://nearpod.com/

    Әлем картасы, глобус


    карточкалар







    интернет ресурстары

























    Неміс халқының биі
















    Йодль әні мен Сыр өңірінің термесі

    https://nearpod.com/




























    Пианиномен сүйемелдеу

    Сабақтың соңы

    5 минут











    4 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенжеханов Азамат Кошкинбаевич
    05 Сәуір 2024
    373
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні:

    Музыка

    Мектеп:

    №82 «Дарын» мамандандырылған лицейі КММ

    Бөлімі:

    Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі:

    Педагогтің аты жөні:

    Кенжеханов Азамат Кошкинбаевич

    Күні:

    Ақпан йы

    Сынып:

    5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    №23.Сабақтың тақырыбы:

    Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі (жалғасы)

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.1.1 - тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау;

    5.1.2.3 - қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды

    Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут



    3 минут








    6 минут


























    Сабақтың ортасы


    6 минут














    6 минут













    6 минут



















    6 минут



    Ұйымдастыру кезеңі:

    • Амандасу;

    • Сабақ тақырыбымен және оқу мақсаттарымен таныстыру;


    Өткен сабақты өзектендіру. Жұбыңды тап (1-қосымша). Оқушылар сабаққа кіргенде орындық үстінде карточкалар тұрады. Карточкада өткен тақырып бойынша сұрақтар мен олардың жауаптары бар.


    Қай елдің аспабы? Еуропа елдерінің ұлттық аспаптары қай елдің аспабы екенін табу үшін, мемлекет сипатталады.

    1. Бұл халықта бірінші кезекте тәртіп тұрады. Олар сынға өте жақсы қарайды. Аса ұқыпты, бос сөзден гөрі нақты істі жақсы көреді. Күнтізбелік салттары: масленица (қысты шығарып салу), астық мерекесі, үйлену тойлары және т.б. әнсіз өтпейді. Әндердің көбісі хор, би және аспаптар сүйемелдеуімен орындалады (неміс халқы).

    2. Бұл халық музыкалық дәстүрлерге бай ел. Бұл елде Моцарт, Шуберт, Штраус сынды атақты композиторлар тұрып, еңбек еткен. Олардың ұлттық әуендері – Вена вальстері мен Триоль малшыларының Йодль әндері (Австрия халқы).


    Ойқозғау. Неміс халқының биінен үзінді көреді. Жұпта талқылау арқылы киімдерінің ерекшелігі қандай? Ұлттық билері немен байланыстырылған? – деген сұрақтарға жауап береді.

    Неміс халқының биі. Ән олардың өмір тіршіліктерінде, ұлттық дәстүрінде, мейрамдарында бірінші орында тұрады. Күнтізбелік салттары:

    Масленица! Қысты шығарып салу, астық мерекесі, үйлену тойлары т.б.әнсіз өтпейді.Әндердің түрі: санамақтар, мазақтамалар, әзіл, ойын, би және хор әндері. Би: рейінлендлер мен полька кең таралған.


    1-Тыңдалым.

    Йодль әні мен Сыр өңірінің термесінен үзінді қойылады. Бейнематериал арасында сұрақтарға жауап береді.

    Тироль жерінде пайда болған йодль әндерімен мақтанады. Йодль орындаушылары әнді айтқан кезде дауысын төмен регистрден жоғары регистрге тез және асқан ептілікпен өзгертеді. Йодль- тироль малшыларының әні.

    3-Тыңдалым

    Вальс-«вальсен» айналу айналдыру деген неміс сөзінен шыққан. М.Иогани Штраус. 1825-1899ж. Өмір сүрген Атақты австриялық композитор, дирижер. Весенние голоса, Сказки венского лесе, На прекрасном голубом Дунае, вальстері әдемі нақышпен баурап алады.

    Батыс Еуропа композиторларының

    музыкалық шығармаларын тыңдап, келесі

    сұраққа жауап беріңіздер:

    - Шығармалардың қарқыны қандай?

    - Сипаты қандай?

    - Композиторлар қандай динамикалық

    реңктерді қолданды?


    Орындау.

    Музыкалық аспаптармен сүйемелдеп, «У каждого свой музыкальный инструмент» эстон халқының әнін орындау.

    Музыка арқылы амандасады.





    Оқушылар өз жұптарын карточкалар арқылы табады.




    Мемлекеттің сипаттамасы бойынша қай елдің аспабы екенін анықтайды.





















    Неміс халқының биін бейнематериал арқылы көреді және сұрақтарға жауап береді. Ойларын ашық айтады және басқа оқушының жауабын толықтыра алады.






    Бейнематериалды көреді және сұрақтарға жауап береді











    Мұғалімнің берген ақпаратын және әнді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Пікірталасқа қатысады.










    Әнді орыйды







    Өзара бағалау






    Өзіндік бағалау










































    Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі


    Оқулық

    https://nearpod.com/

    Әлем картасы, глобус


    карточкалар







    интернет ресурстары

























    Неміс халқының биі
















    Йодль әні мен Сыр өңірінің термесі

    https://nearpod.com/




























    Пианиномен сүйемелдеу

    Сабақтың соңы

    5 минут











    4 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Ашық сабақ 5 сынып
    05.04.2024
    373
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенжеханов Азамат Кошкинбаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации