Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: |
Музыка |
||||||
Мектеп: |
№82 «Дарын» мамандандырылған лицейі КММ |
||||||
Бөлімі: |
Әлем халықтарының музыкалық дәстүрі: |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
Кенжеханов Азамат Кошкинбаевич |
||||||
Күні: |
|||||||
Сынып: |
5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
№23.Сабақтың тақырыбы: |
Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі (жалғасы) |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1 - тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдау; 5.1.2.3 - қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Тыңдалған музыкалық шығармаларды, музыкалық мәнерліліктің түрін, стилін, жанры мен құралдардын талдайды Қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 3 минут 3 минут 6 минут Сабақтың ортасы 6 минут 6 минут 6 минут 6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Өткен сабақты өзектендіру. Жұбыңды тап (1-қосымша). Оқушылар сабаққа кіргенде орындық үстінде карточкалар тұрады. Карточкада өткен тақырып бойынша сұрақтар мен олардың жауаптары бар. Қай елдің аспабы? Еуропа елдерінің ұлттық аспаптары қай елдің аспабы екенін табу үшін, мемлекет сипатталады.
Ойқозғау. Неміс халқының биінен үзінді көреді. Жұпта талқылау арқылы киімдерінің ерекшелігі қандай? Ұлттық билері немен байланыстырылған? – деген сұрақтарға жауап береді. Неміс халқының биі. Ән олардың өмір тіршіліктерінде, ұлттық дәстүрінде, мейрамдарында бірінші орында тұрады. Күнтізбелік салттары: Масленица! Қысты шығарып салу, астық мерекесі, үйлену тойлары т.б.әнсіз өтпейді.Әндердің түрі: санамақтар, мазақтамалар, әзіл, ойын, би және хор әндері. Би: рейінлендлер мен полька кең таралған. 1-Тыңдалым. Йодль әні мен Сыр өңірінің термесінен үзінді қойылады. Бейнематериал арасында сұрақтарға жауап береді. Тироль жерінде пайда болған йодль әндерімен мақтанады. Йодль орындаушылары әнді айтқан кезде дауысын төмен регистрден жоғары регистрге тез және асқан ептілікпен өзгертеді. Йодль- тироль малшыларының әні. 3-Тыңдалым Вальс-«вальсен» айналу айналдыру деген неміс сөзінен шыққан. М.Иогани Штраус. 1825-1899ж. Өмір сүрген Атақты австриялық композитор, дирижер. Весенние голоса, Сказки венского лесе, На прекрасном голубом Дунае, вальстері әдемі нақышпен баурап алады. Батыс Еуропа композиторларының музыкалық шығармаларын тыңдап, келесі сұраққа жауап беріңіздер: - Шығармалардың қарқыны қандай? - Сипаты қандай? - Композиторлар қандай динамикалық реңктерді қолданды? Орындау. Музыкалық аспаптармен сүйемелдеп, «У каждого свой музыкальный инструмент» эстон халқының әнін орындау. |
Музыка арқылы амандасады. Оқушылар өз жұптарын карточкалар арқылы табады. Мемлекеттің сипаттамасы бойынша қай елдің аспабы екенін анықтайды. Неміс халқының биін бейнематериал арқылы көреді және сұрақтарға жауап береді. Ойларын ашық айтады және басқа оқушының жауабын толықтыра алады. Бейнематериалды көреді және сұрақтарға жауап береді Мұғалімнің берген ақпаратын және әнді мұқият тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Пікірталасқа қатысады. Әнді орыйды |
Өзара бағалау Өзіндік бағалау Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
Оқулық Әлем картасы, глобус карточкалар интернет ресурстары Неміс халқының биі Йодль әні мен Сыр өңірінің термесі Пианиномен сүйемелдеу |
|||
Сабақтың соңы 5 минут 4 минут |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |