Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
7
мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3.
Психологиялық жағымды ахуал орнату.
|
4. Топтастыру. «Үштікке саналу»
әдісі
арқылы 3 топқа бірігеді.
І, ІІ, ІІІ топтар.
5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен
таныстыру.
«Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима
қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын
құрастырып,
І топ – сабақтың тақырыбын,
ІІ топ – сабақтың мақсатын,
ІІІ топ – сабақтың
критерийлерін жариялайды.
|
Бағалау
Топтар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды
|
Қағаз
қиындылары

|
|
(Ұ) Миға шабуыл
әдісі
Алдыңғы білім мен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Python-да программалау
кезінде деректерді қалай енгіздің?
-
Программаны орындау
кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін
білесің?
-
Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай
тиімді жақтары бар деп ойлайсың?
|
|
7-сынып
оқулығы.
|

|
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқушыларға жаңа білім
бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
|
(Ұ) Сөздікпен
жұмыс
«Түртіп алу»
әдісі
|
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың ортасы
31 мин.

|
(Т) Талдау
Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс
жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар.
Төмендегі сұрақтарға жауап
іздеңдер.
Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі
оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
|
І топ: 1-суреттегі кіру файлын жасау кодымен тапсырманың
толық кодын бір программа кодына біріктірсек бола ма? Себебін
түсіндіріңдер.
ІІ топ: 3-суреттегі программа
кодынан close() командаларын алып
тастап орындасақ, қандай нәтиже
аламыз?
ІІІ топ: Программа
кодында write() әдісінің
орнына print()
функциясын
қолануға бола ма? Себебін
түсіндіріңдер.
|
Дескриптор:
*Кіру файлын жасау
кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктіру
себебін түсіндіреді.
*3-суреттегі программа
кодынан close() командаларын алып
тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын
анықтайды.
*Программа
кодында write() әдісінің
орнына print()
функциясын
қолануға болатынын түсіндіреді.
Бағалау Топтар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
7-сынып
оқулығы.

|

|
(Ж)
Жинақтау
Файлға жазу және оқу
әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап
ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі
Open() функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланыңдар
|
Дескриптор:
*Файлға жазу және оқу
әдістерін және Open() функциясының жұмыс
режімдерін пайдаланады.
*Бір-бірімен ақылдасып
тапсырма мәтінін құрастырып,
ұсынады.
Мақсаты: Теориялық білімдерін
практикамен ұштастырып, программа жазуға
бағытталады.
|
Бағалау: Жұптар
бір-бірін «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|

|

|
Дербес жұмыс.
Бағалау
Төмендегі сұрақ бойынша
әрбір оқушы өз ойымен дербес
бөліседі.
Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай
маңыздылығы бар?
Мақсаты: Файлдармен жұмыс
жасаудың маңыздылығын бағалайды.
|
Бағалау: Оқушы
өзін-өзі «Қошеметтеу»
әдісі
арқылы
бағалайды.
|

|
Сабақтың
соңы
7
мин.
Рефлексия
|
Сабақты бекіту
Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап
береді.
|
-
Write() және
print() командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін
түсіндір.
-
Read() және
Input() командаларын қолдануда
қандай айырмашылық бар? Себебін
түсіндір.
-
Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде
close() командасын қоюдың
себебі неде?
-
Деректерді пернетақта
арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда
қандай айырмашылықтарды көрсете
аласың?
|
Мақсаты: Сабақты
бекіту.
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды
бағалауы. «Қошеметтеу»
әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
|

|

|
Үй тапсырмасы
Төменде берілген программа коды орындалғанда шығу файлына
қандай нәтиже жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау
жүргізіп,
нәтижесіне түсініктеме жаз.
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|