2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Файлдармен жұмыс

Файлдармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Турсынбаева Р. Н.

Күні:

12/01

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.1. Файлдармен жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.1 Python программалау тілінде файлды оқу және жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін: файлды жасау және ашу жолдарымен танысады.

Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде файлдардың екі типін қарастырады.

Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде деректерді файлдан оқу және жазуды жүзеге асырады.

Алдыңғы білім

Файл туралы жалпы түсінік бар

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.


4. Топтастыру. «Үштікке саналу» әдісі

арқылы 3 топқа бірігеді.

І, ІІ, ІІІ топтар.

5. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

«Мозайка» әдісі арқылы үш топқа қима қағаздар беріледі. Топ мүшелері қағаз қиындыларын құрастырып,

І топ – сабақтың тақырыбын,

ІІ топ – сабақтың мақсатын,

ІІІ топ – сабақтың критерийлерін жариялайды.

Бағалау

Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

арқылы бағалайды

Қағаз қиындылары



(Ұ) Миға шабуыл әдісі

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

  • Python-да программалау кезінде деректерді қалай енгіздің?

  • Программаны орындау кезінде айнымалылардың мәндерін енгізудің тағы қандай әдістерін білесің?

  • Программаның деректерді файлдан оқу арқылы өңдеуінің қандай тиімді жақтары бар деп ойлайсың?


7-сынып оқулығы.


Жаңа сабаққа кіріспе

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

(Ұ) Сөздікпен жұмыс


«Түртіп алу» әдісі


7-сынып оқулығы.

Сабақтың ортасы


31 мин.





(Т) Талдау

Оқулықты оқып біткен соң, топтар арасында топтық жұмыс жүргізіледі. Тапсырманың программа кодтарына талдау жасаңдар. Төмендегі сұрақтарға жауап іздеңдер.


Мақсаты: жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.


І топ: 1-суреттегі кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктірсек бола ма? Себебін түсіндіріңдер.

ІІ топ: 3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындасақ, қандай нәтиже аламыз?

ІІІ топ: Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға бола ма? Себебін түсіндіріңдер.


Дескриптор:

*Кіру файлын жасау кодымен тапсырманың толық кодын бір программа кодына біріктіру себебін түсіндіреді.

*3-суреттегі программа кодынан close() командаларын алып тастап орындаса, қандай нәтиже алатынын анықтайды.

*Программа кодында write() әдісінің орнына print() функциясын қолануға болатынын түсіндіреді.

Бағалау Топтар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

7-сынып оқулығы.





(Ж) Жинақтау

Файлға жазу және оқу әдістерін пайдаланып қарапайым бір тапсырманың мәтінін құрап ұсыныңдар. Тапсырма құрастыруда 1-кестедегі Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланыңдар

Дескриптор:

*Файлға жазу және оқу әдістерін және Open() функциясының жұмыс режімдерін пайдаланады.

*Бір-бірімен ақылдасып тапсырма мәтінін құрастырып, ұсынады.

Мақсаты: Теориялық білімдерін практикамен ұштастырып, программа жазуға бағытталады.

Бағалау: Жұптар бір-бірін «Қошеметтеу» әдісі

арқылы бағалайды.




Дербес жұмыс. Бағалау

Төмендегі сұрақ бойынша әрбір оқушы өз ойымен дербес бөліседі.

Программалау барысында деректерді файлдан оқудың қандай маңыздылығы бар?

Мақсаты: Файлдармен жұмыс жасаудың маңыздылығын бағалайды.

Бағалау: Оқушы өзін-өзі «Қошеметтеу» әдісі

арқылы бағалайды.

Сабақтың соңы

7 мин.

Рефлексия

Сабақты бекіту

Оқушылар төменде берілген қорытынды сұрақтарға жауап береді.


  1. Write() және print() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

  2. Read() және Input() командаларын қолдануда қандай айырмашылық бар? Себебін түсіндір.

  3. Файлды жазу үшін ашқанда міндетті түрде close() командасын қоюдың себебі неде?

  4. Деректерді пернетақта арқылы енгізу мен файлдан енгізуді программалық тұрғыдан орындауда қандай айырмашылықтарды көрсете аласың?

Мақсаты: Сабақты бекіту.

Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы. «Қошеметтеу» әдісі арқылы жүзеге асырылады.


Үй тапсырмасы

Төменде берілген программа коды орындалғанда шығу файлына қандай нәтиже жазылады? (5-сурет). Программа кодына талдау жүргізіп,

нәтижесіне түсініктеме жаз.

Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.





09 Қаңтар 2025
106
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі