Материалдар / Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстаздарға қызмет көрсету мақсатында ұсынылады. Сабақ тақырыбы: Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2021
817
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүние жүзі тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

1В бөлімі -Феодализм

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтақырыбы

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау;

6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Феодалдық қоғам» ұғымын анықтау, феодалдық сатыға тән бегілерді ажыратады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Феодалдық саты баспалдақтары өкілдерінің қызметтік міндеттерін сипаттайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Феодалдар мен шаруалар арасындағы өзара қарым-қатынастың ерекшелігін сипаттайды.

Бағалау критерийі

«Феодалдық қоғам» ұғымын анықтайды, феодалдық сатыға тән бегілерді ажыратады;

Феодалдық саты баспалдақтары өкілдерінің қызметтік міндеттерін анықтайды;
Феодалдар мен шаруалар арасындағы өзара қарым-қатынасты қорытындылай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Феодалдық саты атауларын ретімен жазады;
Сұрақты құрастырады, талдайды,салыстырады

Пәнге қатысты лексика мен терминдер:

Феодалдық қоғам, феодалдық саты, король,рыцарь,барон, герцогтар мен графтар, сеньор.

Диалог / жазылымға қатысты тіркестер:

Сен бұл оқиғаны қазіргі кезеңмен елестете аласың ба?

Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, құрметпен қарау,ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну құндылықтары қалыптасады


Пәнаралық байланыс

Қоғамның әлеуметтік жіктелуін түсіне отырып, экономикалық білімдері қалыптасады.

Алдыңғы оқу


Феодалдық экономика тақырыбын өткенде феод, феодал терминдері, феодалдық шаруашылық туралы түсініктері қалыптасқан


Жоспар-ланған уақыт



Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

6 минут


3 мин







3 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық дайындық.

«Ой қозғау»

Интербелсенді тақтадан жаңа сабаққа байланысты суреттер көрсетіліп, сұрақтар қойылады?

1.Суретте кімдер бейнеленген? Ойларыңды тұжырымдасаңдар?
2.Неліктен Король суреттің ең басында бейнеленген?

Оқушылардың жауаптарын мадақтау.

Оқушыларға феодалдардың сатыланып бөлінуі 847жылы Ұлы Карлдың немересі Қасқабас Карл «әрбір ерікті адам өзіне сеньор таңдап алсын» деген нұсқауындағы Франктер империясынан бастама алғанын айтып өтемін.

«Феодалдық саты» өкілдері бойынша топқа бөлу
І-топ:Кароль
ІІ-топ:Герцогтар мен графтар

ІІІ-топ:Барондар мен рыцарлар

Үш шапалақ








Интербел сенді тақта

Суретті қима қағаздар


Сабақтың ортасы



35 минут


















































Сабақтың соңы



5 мин







7
мин


























7 мин










2 мин


1 тапсырма: «Пікір алмасу» тәсілі

Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. (Мыс:Герцогтер мен графтар қандай қызметпен айналысты?) Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

Кері байланыс

1.Сұрақтарға қаншалықты дұрыс жауап жаза алдыңдар?
2.Ойларыңды жинақтап жеткізе алдыңдар ма?

Жұптық жұмыс

1-топқа Феодалдық қоғамды талдауға арналған

аналитикалық жұмыс парағы

1

Феодалдық қоғам
Орта ғасырлардағы феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттаңыз: император, кароль, дайме, барон, сегун, рыцар, дивани, бей, графтар, сұлтан, герцогтар



2

Феодалдық қоғамның ерекшеліктері




3

Феодалдық қоғам қандай ақпарат береді?

А. Феодалдық сатыға бөлінуді енгізген король



В.Бұл бізге адамдар өмірі мен уақыты туралы не

айтады?



С.Сен бұл оқиғаны қазіргі кезеңмен елестете аласың ба?



Дескриптор
-феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтайды;
-Феодалдық қоғамның ерекшеліктерін сипаттайды;
- Феодалдық қоғам қандай ақпарат беретінін сипаттайды

2-топ Жүйелік органайзер

Феодалдық саты баспалдақтары өкілдерінің қызметтік

міндеттерін көрсетіңіз?

Кароль


Герцогтар мен графтар


Барондар


Рыцарьлар


Дескриптор

- корольдің қызметтік міндетін атайды;

- герцогтер мен графтардың қызметтік міндетін атайды;

- барондардың қызметтік міндетін атайды;

- рыцарьлардың қызметтік міндетін атайды.

3-топ Берілген мәтіндегі бос орынды төмендегі тірек сөздермен толықтырыңыз.
(бағыныштысына, мырзаның, шаруалар)

Мырза мен бағыныштылар арасында келісімшарт жасалатын. Вассал ... алдында тізерлеп тұрып, адал қызмет етуге ант беретін.

Мырза өз ... қамқорлық жасап, қолдау көрсетуге уәде ететін. Уәдесін бағыныштыға бір уыс топырақ пен ағаш бұтағын тапсырумен бекітті. Бұл келісімдер ауызша, сөз жүзінде жасалғандықтан жиі-жиі бұзыла беретін. Бағыныштылар бір-бірінің мырзаларының иеліктеріне шабуыл жасап тұрды.

Олардың мақсаты - ... қоныстанған жерлерді басып алу; бай көршісін тұтқындап, құн талап ету; тонаушылықпен олжа табу болды.

Дескриптор

- вассалдың қызметтік міндеттерін атайды;

- мырзаның қызметтік міндеттерін атайды;

- мырзалардың негізігі мақсаттарын атайды.

Кері байланыс

1.Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар туындады?
2.Жауап жазуда өзара келісімге келе алдыңдар ма?

Сұрақтары бар Карточка әзірлеп коямын

Сабақты қорытындылау
«Допты лақтыру»Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді.
1.Феодалдық қоғам туралы ойынды қорытындылап айтып бер?
2.Неліктен феодалдық сатыларға жіктелді деп ойлайсың?




















Таратпа кестелер




















Қалыптас тырушы бағалауға арналған

Тапсырма лар жинағы

Дүниежүзі тарихы

7-сынып

(Жоба)






































Қосымша ақпарат


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Саралауды оқу үдерісінің барлық кезеңінде қолданамын:
- Сын тұрғысынан ойлау дағдысын артыру мақсатында ой қозғау арқылы интербелсенді тақтадан суреттер көрсетемін;
-Топта тапсырмаларды орындауда диалогқа түсу мен өзара қолдау көрсету мақсатында құрдастар арқылы;

-Жұптық тапсырманы орындау кезінде жұптарды саралап құру.


Әрбір тапсырмадан соң ҚБ жүргізіледі
Миға шабуыл Мадақтау
Топқа бөлу Үш шапалақ

Топтардың арасындағы өзара бағалау
Жұптық жұмыста Дескриптор
Әр тапсырмаға Кері байланыс беру








Рефлексия

Өз сабағыңызды талдау



Сабақтың қай аспектісі оқыту мен оқу барысында жақсы өтті?

1.

2.



Оқыту мен оқу барысында қай екі әдіс сабақты жақсартатын еді деп ойлайсыз?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім? Келесі сабаққа дайындалуға маған осы ақпараттар қандай көмек көрсетеді?

1.

2.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ