Материалдар / Фигураның ауданы және оның қасиеттері

Фигураның ауданы және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
жазықтықта координаталарымен берілген екі нүктенің арақашықтықтығын есептеу;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мұғалім

Наурызхан Сұлтан Жарасханұлы

Пән/Сынып

Геометрия 8-сынып


Күні



Бөлім/Тарау

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Сабақ

Тақырыбы

Фигураның ауданы және оның қасиеттері

Оқу мақсаттары

8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу;

Өлшемшарт

(Бағалау

Критерийлері)

Оқушылар:

  • фигуралардың ауданы ұғымын түсіну;

  • ауданның өлшем бірлігі - квадрат сантиметр (мм; м) туралы білу;

  • Фигуралардың ауданын ұсақ шаршыларға немес бөліктерге бөліп есептеуді түсіну және қолдану;

  • Фигураның белгісіз элементін (ені, ұзындығы, ауданы) басқа екеуі бар болғанда таба алу;

  • аудандарды салыстырудың қарапайым әдістерін білу


Сабақ барысы

Уақыт

Кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 мин

Ұйымдастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Фигураның ауданы және оның қасиеттері тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу;

Үй тапсырмасын қорытындылау.

  • Пифагор теоремасы.

  • Пифагор қашан өмір сүрді?

  • Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының косинусы дегеніміз не?

  • Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы дегеніміз не?

  • Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тангенсі дегеніміз не?

  • Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының котангенсі дегеніміз не?

Амандасады.

Үй тапсырмасын айтады.

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату.





Үй тапсырмасын тексеру.





Сұрақтарға жауап береді.


«Басбармақ» әдісімен бағалайды.






Смайлик арқылы бағалау:



Оқулық


10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ меңгерту.

Анықтама. Аудан фигураның ішкі беті. Ол өзінің бетіне сиятын бірліктердің санымен өлшенеді. Ауданды өлшеу кесінділердің ұзындықтарын өлшеуге ұқсас таңдап алынған өлшем бірлігінің көмегімен жүзеге асады. Сондықтан алдымен оның өлшем бірлігін таңдап алуымыз керек. Ауданды латынның S бас әрпімен белгілейді.

Анықтама. Егер фигураны саны шектеулі үшбұрыштарға бөлу мүмкін болса, онда оны жай фигура деп атаймыз.

Суретте бейнеленген ABCDEF фигурасын ABCACDADEAEF үшбұрыштарына бөлуге болады. Сондықтан ол жай Сыныпқа фигураның ауданы ұғымы жайлы сұрақ қою.

Аудан дегеніміз не?

Оны өлшеу қалай жүзеге асырылады?

«Кімде қандай жауап нұсқасы бар?» деп оқушылардың назарын аудару. Бір қарағанда қарапайым сұрақ, бірақ жауап беру оңай емес.

Оқушылардың нұсқаларын тыңдап болғаннан соң, слайдтан нақты жауапқа назар аударту.

Жауап:

  • Аудан дегеніміз жазық беттегі кеңістіктің бөлігі.

  • Ауданды өлшеу үшін осы фигураның құрамына енетін шаршылардың санын есептейміз.

  • Ол шаршының өлшемі әртүрлі болуы мүмкін. Көп жағдайда қабырғасының ұзындығы 1 см болатын шаршы қолданылады.

Оны біз шаршы сантиметр немесе см2 дейміз

фигура саналады.

Рисунок 5

«Басбармақ» әдісімен бағалайды.


Оқулық









Слайд

Сызғыш

25 мин


Бекіту

Тапсырма 1

Екі фигураның ауданын салыстырыңыз.

Қайсысы үлкен?

  Тапсырма 2

Суреттегі алақанның ауданы неге тең?

Дұрыс емес фигураның ауданын табу өте қиын. (Әр шаршы 1 см2.)

  1. Ең алдымен толық шаршыларды санап шығыңыз.

  2. Толық емес шаршылардың әрбір жұбы, яғни екеуі бірге толық 1 шаршыны береді.

Тапсырма 3

Фигуралардың аудандарын табыңыз.

Оқушылар берілген фигуралардың аудандарын берілген бірліктермен сипаттап шығады.

Өз бетімен жұмыс.







Аудан =11см2













Жауабы: 70 см2.
























Дескриптор:

Білім алушы

  • өрнектерді негізгі тепе- теңдіктер түріне әкеледі;



-



Қ.Б: «Бас бармақ»


Дескриптор:

-Берілген фигураның ауданан таба алады;

-Аудан және тағы бір қабырғасы берілгенде, белгісіз элементті анықтай алады;

-Тор көзді парақта берілген кез келген фигураның ауданан шаршыларды санау арқылы септей алады
























Интернет ресурс тары































Оқулық






Жеке жұмыс

Тапсырма 1. Қажеттіні тауып, бос ұяшықты толтырыңыз.

2 есеп

19.6 суретте кескінделген фигураның ауданын тап. Торкөздердің қабырғалары 1-ге тең



Тапсырманы орындайды.

Бағалау критерийлері:

  • Берілген фигураның ауданан таба алады;

  • Аудан және тағы бір қабырғасы берілгенде, белгісіз элементті анықтай алады;

Тор көзді парақта берілген кез келген фигураның ауданан шаршыларды санау арқылы есептей алады










Дескриптор:

Есепті шығарудың жолын дұрыс таңдайды;

-көпбұрыштың аудаын табады;










Оқулық

Геометрия 8-сынып

Смирнов В.А, Тұяқов Е.А

88-94 беттер

Алматы «Мектеп»





























Қортынды

(Рефлесия)

2мин

Бүгінгі сабақта: Фигураның ауданы және оның қасиеттерін біледі.

Кері байланыс.

Білемін

Білдім

Білгім келеді





Үйге тапсырма. №2, №4..

Тақырыпты меңгергенін анықтау



Кері

Байланыс




Бағалау парағы арқылы бағаланады

Оқулық

Геометрия 8-сынып

Смирнов В.А, Тұяқов Е.А

88-94 беттер

Алматы «Мектеп»




09 Қырқүйек 2024
297
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі