Фигураның түрлері 11-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фигураның түрлері 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Фигураның түрлері Сабақтың мақсаты: Білу Айшықтауға байланысты терминдерді еске сақтайды. Түсіну Шешендік толғаудағы қайталаудың түрін ажыратып, не мақсатпен қолданғанын түсінеді. Қолдану Қайталаудың түрлеріне тоқталады. Шешен сөзіндегі қайталауларды табады. Талдау Шешендік сөздерді дыбыстық қайталауларға талдайды. Жинақтау «Сөз қолданысындағы фигураның рөлі» эссе жазу Бағалау Фигура не үшін керек?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ тілі

Сыныбы:11

Күні:30.01.2018

Сабақтың тақырыбы:

Фигураның түрлері

Сабақтың мақсаты:

Білу

Айшықтауға байланысты терминдерді еске сақтайды.

Түсіну

Шешендік толғаудағы қайталаудың түрін ажыратып, не мақсатпен қолданғанын түсінеді.

Қолдану

Қайталаудың түрлеріне тоқталады. Шешен сөзіндегі қайталауларды табады.

Талдау

Шешендік сөздерді дыбыстық қайталауларға талдайды.

Жинақтау

«Сөз қолданысындағы фигураның рөлі» эссе жазу

Бағалау

Фигура не үшін керек?

Ақпараттық блок

Фигура-латынның «келбет», «бейне» деген сөзі, қазақша айшықтау деп аталып жүр. А.Байтұрсынов мұны әсерлеу деп, адамның көңіл-күйімен байланыстырады.

Қайталау-сөз әсерін күшейте отырып, назар аударғысы келген нәрсені не құбылыстыбірнеше рет қайталап қолдану. Қайталаудың түрлері: жай қайталау, анафора(бастапқы қайталау), эпифора(соңғы қайталау)

Шендестіру-гректің қарама-қарсылық сөзі.Синтаксистік параллелизм(грекше қатар жүру) екі ұдай нәрсені қатар қойып суреттеу.

Бекіту

Айшықтау сөздерді қайдан кездестіруге болады?

Білу



Түсіну

Ідеңгей

  1. Фигураның түрлеріне тоқталу

  2. 67-жаттығу. Шешендік толғаудағы қайталаудың түрін ажыратып, не мақсатпен қолданғанын түсінеді. Әлі заман өзгерер

Өзгергенін көз көрер

Мінгенің арба болар,

Бар құс қарға болар,

Жансыз арба ат болар. (эпифора)

Қолдану

ІІдеңгей

  1. 68-жаттығу. Қайталаудың түрлеріне тоқталады. Шешен сөзіндегі қайталауларды табады

Күншілдік деген бар, содан сақтан,

Кекшілдік деген бар, содан сақтан. (эпифора)

Талдау

2)69-жаттығу. Шешендік сөздерді дыбыстық қайталауларға талдайды.

Арызым айтсам өтер ме

Арыстаным, көп болды-ау (ассонанс)

Жинақтау

ІІІдеңгей

1) «Сөз қолданысындағы фигураның рөлі» эссе жазу


Бағалау

2) фигура не үшін керек?

Топтық жұмыс

Троп пен фигураның айырмасы

Күтілетін нәтиже

  1. Айшықтауға байланысты терминдерді еске сақтайды.

  2. Шешендік толғаудағы қайталаудың түрін ажыратып, не мақсатпен қолданғанын түсінеді.

  3. Қайталаудың түрлеріне тоқталады. Шешен сөзіндегі қайталауларды табады.

  4. «Сөз қолданысындағы фигураның рөлі» эссе жазады.

Кері байланыс

Түсіндім. Түсінбедім.

Үйге тапсырма

Фигураның түрлері



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2018
2178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі