Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
10
минут
|
Оқушыларды тақырыппен, мақсаттарымен және сабақ
мақсатымен таныстыру
Өтілген тақырыптарды қайталау:
1.
Механикалық жұмыс дегеніміз не?
2.
Механикалық жұмыстың өлшем бірлігі қандай?
3.
Жұмыс қалай анықталады?
4.
Қай жағдайда механикалық жұмыс 0-ге тең болуы
мүмкін?
5.
Жұмысты графикалық түрде қалай анықтауға болады?
6.
Қуат дегеніміз не?
7.
Қуаттың өлшем бірілігі қандай?
8.
Егер күш пен жылдамдықтың бағыттары сәйкес келетін болса, қуат
қалай анықталады?
9.
Автомобиль жолда бірқалыпты қозғалып келеді. Автомобильге әрекет
ететін теңәсерлі күштің жұмысы қандай?
10.
Автомобильдың тарту күшінің жұмысы неге тең?
|
Оқушылар өткен сабақтар бойынша сұрақтарға
жауап береді, және бүгінгі тақырыптың мақсатымен танысып,
мұғаліммен бірге сабақ соңында күтілетін нәтижелерді
талдайды.
|
Оқушылардың сұрақтарға дұрыс жауап беруіне
байланысты бағаланады.
|
Презентация немесе таратпа
материал
|
Сабақтың ортасы
10
минут
10
минут
5
минут
|
Энергия түрлері
-
Механикалық
-
Жылулық
-
Электрлік
-
Жарық
Механикалық энергия - дененің жұмыс істеу
қабілеттілігін сипаттайтын физикалық шама.
Механикалық энергия екі топқа бөлінеді :
кинетикалық және потенциалдық.
|
Оқушылар энергия түрлерімен
танысады.
|
Дескриптор:
-Кинетикалық энергияны ажырата
алады
-потенциалдық энергияның қандай шамаларға
тәуелді екендігін біледі
|
Сабаққа дидактикалық
материалдар
|
Есеп шығару мысалы:
1.
Есептеңіз
a)
25 м/с жылдамдықпен қозғалып келе жатқан массасы 600 кг көліктің
кинетикалық энергиясын
b)
егер (а) бөлігінде автомобиль жылдамдығы 12 м/с кемітетін болса,
кинетикалық энергия қаншалықты азаяды?
2.
Массасы 10 г оқ винтовкадан 800 м/с жылдамдықпен ұшып шықты және
тақтайды тесіп шыққан мезетте жылдамдығы 400 м/с болды. Тақтайдың
бөгетін жеңу үшін атқарылған жұмысты есептеңіз.
(FО)
1.
Массасы 4,5т Африкалық піл 40 км/сағ жылдамдықпен жүгіретін болса,
оның энергиясын анықтаңыз.
Кері байланыс
|
Тапсырма 3
Суретте
кескінделген денелердің қайсысы кинетикалық энергияға, қайсысы
потенциалдық энергияға ие болады?

Дескриптор
-
кинетикалық және потенциалдық энергияларды анықтайды.
Кері байланыс
|
Презентация
|
Сабақтың соңы.
5
мин
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Рeфлексия пирамидаcы: Қарастырылған мәселелерді
қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, пирамиданы
толықтыр:

Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критериилері
бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау
-Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап
жазу.
|
Сабақты қорытындылау барысында оқушылар өз
ойларын үлестірме қағаздарға жазып, пирамиданы кім қай мәселені
ұққандығына қарай толтырады.
|
Жалпы сабақты
бағалау критерийлер бойынша ең жоғарғы 10
балл
|
Үлестірме стикерлер
Дескриптор
Оқулық
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Оқушыларға жеке қолдау көрсету, оқу материалдары
мен дереккөздерді оқушылардың жеке қабілеттерін ескере
отырып,
Мотивациясы жоғары оқушылар:
Көмек қажет ететін оқушыларға «Сәйкестендіру»
тәсілі оқушының ынталану қабілетін арттыруға көпірше болып қызмет
атқарады.
Тапсырмалар бере отырып, күтілетін нәтижеге
жетелеймін.
«Рефлексия пирамидасы» әдісі арқылы кері
байланыс береді
|
Әрбір кезең бойынша оқушыларға ауызша және бас
бармақ, смайликтермен кері байланыс беріп отырамын, сол арқылы
оқушыларды ынталандыруға бағыттап отырамын, қолдау
көрсетемін.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардағы бағалау
жүріп отырады
|
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі
еске салынады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|