Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Физика 8- сынып қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Физика 8 сынып
Құрметті мұғалім!
Аталған тапсырмалар жинағы білім беру мазмұнын жаңарту аясында мұғалімдерге көмек құралы ретінде құрастырылды. Бұл мұғалімдердің ұжымдық жұмысының нәтижесі. Бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар қалыптастырушы бағалауды өткізуге, сабақты жоспарлауға, ұқсас тапсырмаларды құрастыруға және іріктеп алуға, оқу мақсатына жетуге қатысты сындарлы кері байланыс беруге көмектесетін үлгі болып табылады.
Жинақтың ұсынылған сипаты сізге білім алушының қажеттілігі мен мүмкіндігін есепке ала отырып, тапсырмаларға толықтырулар мен өзгерістер енгізуіңізге, бейімдеуіңізге мүмкіндік береді.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Жинақ негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Жинақты дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.
МАЗМҰНЫ
«Заттың агрегаттық күйлері» бөлімі 6
«Термодинамика негіздері» бөлімі 8
«Электростатика негіздері» бөлімі 9
«Тұрақты электр тогы» бөлімі 11
«Электромагниттік құбылыстар» бөлімі 21
1 тоқсан
«Жылу құбылыстары» бөлімі
Оқу мақсаттары 8.3.2.5 -жылу алмасу процесі кезінде алған немесе берген жылу мөлшерін анықтау
8.3.2.6- заттың меншікті жылу сыйымдылығының мағынасын түсіндіру
Бағалау критерийлері Білім алушы
-
Жылу мөлшерін есептейді
-
Меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсіндіреді
-
Өлшем бірліктерді ХБЖ-іне түрлендіреді
Ойлау дағдысының деңгейі
Қолдану
Тапсырма 1
X және Y металл блоктары бөлме температурасында тұрды. Блоктар қыздырылып әрбірінің температурасы 10 oС-қа артты. Содан кейін блоктар қайтадан бөлме температурасына дейін суыды. Y блоктың жылу сыйымдылығы X блоктың жылу сыйымдылығынан үлкен. 10 oС-қа қыздырғанда қай блокқа көп энергия беріледі және бөлме температурасына дейін суығанда қай блок көп энергиясын жоғалтады?
-
-
-
-
-
-
Көп энергия
қыздырғанда
суығанда
А
X
X
В
X
Y
С
Y
X
D
Y
Y
-
-
-
-
-
Дескриптор Білім алушы
- жылу сыйымдылығын ескеріп, бөлінетін жылу мөлшерінің шамасын есептейді.
Тапсырма 2
Металл блокқа 80 Дж жылу мөлшері берілді.Оның температурасы 20 oС-қа көтерілді. Оның температурасы 10 oС-қа төмендесе ішкі энергиясы қалай өзгереді?
Дескриптор Білім алушы
- температураның өзгерісі арқылы ішкі энергия мөлшерін есептейді.
Тапсырма 3
Судың меншікті жылу сыйымдылығы 4200 Дж/(кг·оС). Бұл қандай мағынаны білдіреді? А) массасы 4200 кг суды 1 оС-қа қыздыру үшін 1 Дж жылу мөлшері қажет
В) массасы 1 кг суды 4200 оС-қа қыздыру үшін 1 Дж жылу мөлшері қажет С) массасы 1 кг суды 1 оС-қа қыздыру үшін 4200 Дж жылу мөлшері қажет
D) массасы 1 кг суды қыздыру үшін 4200 Дж жылу мөлшері қажет
Дескриптор |
Білім алушы - меншікті жылу сыйымдылығының физикалық мағынасын түсіндіреді. |
Тапсырма 4 Жылу сыйымдылығының өлшем бірлігін ХБЖ дегі негізгі бірліктер арқылы жазыңыз. А) кг ∙ м2 ∙ с−2 ∙ К−1 В) кг ∙ м2 ∙ с22 ∙ К−1 С) кг ∙ м2 ∙ с2 ∙ К D) кг ∙ м−2 ∙ с−2 ∙ К−1 |
|
Дескриптор |
Білім алушы - өлшем бірліктерді ХБЖ-іне түрлендіреді. |
«Заттың агрегаттық күйлері» бөлімі
Оқу мақсаттары |
8.3.1.1 - молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну |
Тапсырма 1 Судың ішінде өсімдік тозаңдары бар суспензия микроскоп арқылызерттелді. Өсімдік тозаңдарының әрдайым қозғалыста болатынын көреміз. Бұл қозғалысты сипаттайтын жауапты таңдаңыз.
|
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 2
Төменде заттың екі күйінің сипаттамасы берілген.
1-сипаттама: Молекулалары өте алыста орналасқан. Олар соқтығысуға дейін ретсіз түзу сызықтар бойынша өте жылдам қозғалады.
2-сипаттама: Молекулалары жеткілікті жақын орналасқан. Олар ретсіз орын ауыстырып қозғалады. Олардың белгілі нақты орындары жоқ.
1 және 2 сипаттама қандай күйлерді сипаттайды?
-
-
-
-
-
-
1-сипаттама
2-сипаттама
А
газ
сұйық
В
газ
қатты дене
С
сұйық
газ
D
қатты дене
сұйық
-
-
-
-
-
Дескриптор
Білім алушы
- молекулардың қозғалысы және орналасуына байланысты зат күйін ажыратады.
Тапсырма 3
Қатты дененің,сұйықтың және газдың қасиеттерін салыстырыңыз. Дұрыс жауапты таңдаңыз.
-
орналасу тәртібі
тәртіп
В
Молекулалар арасындағы
қашықтық
жақын
алыс
алыс
С
Молекулаларының
орын ауыстыруы
жоқ
жоқ
бар
D
Молекулаларының
тербелісі
жоқ
бар
бар
Дескриптор Білім алушы
- молекула-кинетикалық теорияны қолданып, заттың үш күйін ажыратады.
«Термодинамика негіздері» бөлімі
Оқу мақсаттары |
|
8.3.2.17 – термодинамиканың бірінші заңының мағынасын түсіндіру 8.3.2.19 – жылу қозғалтқышының пайдалы әрекет коэффициентін анықтау |
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Тапсырма 1 Баяу изотермиялық процесс кезінде газға 7 ∙ 106 Дж жылу мөлшері берілген. Газ қандай жұмыс атқарады? |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 2 Изохоралық процесс кезінде газға 2 ∙ 1010 Дж жылу берілді. Газдың ұлғаю жұмысын және ішкі энергияның өзгерісін есептеңіз |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 3 18,9 МДж жұмысты орындау үшін 1,5 кг дизель отынын жағатын трактордың ПӘК-ін анықтаңдар. Дизель отынының меншікті жану жылуы q = 42,7 МДж/кг |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 4 ПӘК-і 40 % жылу қозғалтқышы газ қыздырғыштан 5 кДж жылу алған. Қозғалтқыштың жасаған жұмысы неге тең? Қанша жылу мөлшері жоғалған? |
||
Дескриптор Білім алушы
|
«Электростатика негіздері» бөлімі
Оқу мақсаттары |
8.4.1.7 - біртекті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу |
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 Жібек матаға үйкелген екі шыны таяқша бір-бірімен қалай әсерлеседі? |
|
Дескриптор |
Білім алушы - жібек матаға үйкелген шыны таяқшалар қалай зарядталатынын түсіндіреді. |
Тапсырма 2 Суретте көрсетілгендей электрон екі параллель пластиналар арасындағы электр өрісі арқылы өткен кезде қандай бағытқа бұралады.
|
|
Дескриптор |
Білім алушы - бөлшектің зарядын анықтайды және оның жүру жолын сипаттайды. |
Тапсырма 3 Суретте көрсетілген шарлардың зарядтры туралы не айтуға болады? |
Дескриптор |
Білім алушы - тартылыс күшінің бағыты арқылы шарлар қалай зарядталғанын анықтайды жәнетүсіндіреді. |
Тапсырма 4 Бір қалыпты оң зарядталған шардың электр өрісінің А нүктесінде оң зарядаталған шаң- тозаң орналасқан. Тозаңға әсер ететін күштің бағытын сызып көрсетіңіз. |
|
Дескриптор |
Білім алушы - зарядтардың таңбалары арқылы күштің бағытын анықтайды. |
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаты |
8.4.2.2 – электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін қолдану |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 Электр тогының пайда болуының үш шартын атаңыз. |
|
Дескриптор |
Білім алушы - электр тогының пайда болу шарттарын атайды. |
Тапсырма 2 Өткізгіш сымдар неден жасалады? |
|
Дескриптор |
Білім алушы - өткізгіш сымдардың қандай материалдан жасалынатынын түсіндіреді. |
Тапсырма 3 Металдарда электр тогын тасымалдайтын қандай бөлшектер? |
|
Дескриптор |
Білім алушы - металда ток тасымалдаушы бөлшектерді анықтайды. |
Тапсырма 4 Суретте электр тізбегі көрсетілген:
Электр тізбегіндегі электр құрылғыларын атаңыз. Токтың және электрондардың бағытын көрсетіңдер. Электр тізбегінің графикалық сызбасын салыңдар. |
|
Дескриптор |
Білім алушы
сұлбасын (схема) сызады. |
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
-
Оқу мақсаттары
8.4.2.1 – электр тогы ұғымын және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіру
8.4.2.3 – кернеудің физикалық мағына-сын, оның өлшем бірлігін түсіндіру
Бағалау критерийлері
Білім алушы
-
Электр тогы ұғымын түсіндіреді
-
Ток көздерін ажыратады
-
Энергияның түрленуін сипаттайды
Ойлау дағдысының деңгейі
Қолдану
Тапсырма 1
1-сөйлемді
аяқтаңыз
Суретте көрсетілген ток көзі ток көзінің қай түріне
жатады? Ток көзінде энергияның қандай түрленуі болатынын түсіндіріңіз
Дескриптор
Білім алушы
-
электр тогыныңанықтамасын тұжырымдайды;
-
ток көздерін суретті пайдаланып ажыратады;
-
ток көзінде қандай құбылыс жүретінін түсіндіреді.
-
Тапсырма 2 Электр шамынан өтетін ток күші 0,2 А. Осы шамнан 30 секундта өтетін электрондардаң санын есептеңіз. Электронның заряды ?? = 1,6 ∙ 10−19 Кл |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 3 Электр тізбегінің бір нүктесінен екіншісіне 16 мин ішінде 240 Кл заряд тасымалданып, 1200 Дж жұмыс жасалынған. Тізбектің осы екі нүктесінің арасындағы ток күші мен кернеуді табыңдар. |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 4 Қыздыру шамы арқылы 400 мА ток өтеді. Бір секундта шамның көлденең қимасы арқылы қанша заряд өтеді? |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 5 Берілген шамаларды ХБЖ-не келтіріңіз. 1 мкКл = 0,05 мА = 30 кА = |
|
Дескриптор |
Білім алушы - физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБЖ-іне түрлендіреді. |
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаттары |
8.4.2.2 - электр сұлбаларын графикалық бейнелеуде электр тізбектерінің шартты белгілерін қолдану және олардың маңызын түсіндіру 8.4.2.4 - электр тізбегіндегі ток күші мен кернеуді өлшеу, нәтижелерін құралдардың қателіктерін ескеріп жазу |
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 |
|
Берілген электр тізбегінің графикалық схемасын сызыңыз Тізбектегі ток күші неге тең? Жауабы: (..............±..........) А Шамның тұтынған кернеуі қандай? Жауабы: (...............±..........) В Суреттен амперметрдің және вольтметрдің полюстерін көрсетіңіз. |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаттары |
|
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Тапсырма 1 Кедергісі 84 Ом-ға тең реостаттың орамасы көлденең қимасының ауданы 1 мм2 болатын никель сымынан жасалған. Сымның ұзындығы қандай? |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 2 Мыстан жасалған сым орамының кедергісі 0,83 Ом және массасы 0,21 кг. Сымның ұзындығын, және көлденең қимасының ауданын табыңыз. Мыстың тығыздығы 8900 кг/м3, меншікті кедергісі 1,7 ∙ 10−8 Ом ∙ м. |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаты |
8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 Тізбектің ұштарындағы кернеу 30 кВ, ток күші 15 мА. Өткізгіштің кедергісін анықтаңыз |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 2 Ұзындығы 100 м, көлденең қимасының ауданы 0,5 мм2, ұштарына 6,8 В кернеу қосылған мыс өткізгіштің бойымен өтетін ток күшін табыңыз. |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаты |
|
8.4.2.11 – өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғауда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданып, электр тізбектеріне есептеулер жүргізу |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Тапсырма 1 Кедергілері 5 Ом, 10 Ом және 25 Ом үш резистор тізбектей жалғастырылып, кернеуі тұрақты 120 В желіге жалғанған. Әрбір резистордағы ток күші мен кернеудің түсуін анықтаңыз. |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 2 Кедергілері 10 Ом, 20 Ом және 30 Ом үш резистор параллель жалғастырылып, кернеуі тұрақты 30 В желіге жалғанған. Тізбектегі жалпы кедергіні, жалпы ток күшін және әрбір резистордан өтетін ток күшін анықтаңыз. |
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
«Тұрақты электр тогы» бөлімі
Оқу мақсаттары |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 Егер I1 =3 А болса, үшінші шамның тұтынатын қуатын анықта. (Сурет) |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 2 Кедергісі 100 Ом реостат арқылы 30 секунд ішінде тізбектен 2 А ток өтетін болса, қанша жылу мөлшері бөлініп шығар еді? |
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 3 Пәтерде 6А ток күшіне шыдайтын сақтандырғыштар орнатылған. Егер желідегі кернеу 220 В болса, бір уақытта қуаты 60 Вт , 100 Вт шамдарды, 1000 Вт электр пешті және 300 Вт электр үтікті қосуға бола ма? |
|
Дескриптор |
Білім алушы
қосуға болатынын немесе болмайтынын анықтайды. |
«Электромагниттік құбылыстар» бөлімі
Оқу мақсаттары |
8.4.3.3 – тогы бар түзу өткізгіштің және соленоидтің айналасындағы өріс сызықтарының бағытын анықтау
|
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Тапсырма 1 Суретте көрсетілген өткізгіштегі токтың бағытын анықтаңыз. Бағдаршалармен (стрелка) электр тогының айналасындағы магнит өрісінің күш сызықтары көрсетілген.
|
||
Дескриптор |
Білім алушы
|
|
Тапсырма 2 Суретте тогы бар шарғы(катушка) көрсетілген. Шарғыдағы магнит өрісінің қай жағында магнит өрісінің солтүстік полюсы орналасқан.
|
||
Дескриптор |
Білім алушы
солтүстік полюсінің орнын анықтайды. |
Тапсырма 3 Магнит өрісінде тогы бар өткізгіш орналасқан, Бұл өткізгішке әсер ететін күштің бағытын анықтаңыз (суретті қараңыз)
|
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
Тапсырма 4 Неліктен суреттегі М алюминий жұмыр білеуше кілтті қосқанда домалап кетеді?
|
|
Дескриптор |
Білім алушы
|
«Жарық құбылыстары» бөлімі
Оқу мақсаттары |
8.5.1.4 - жазық айнада дененің кескінін алу және оны сипаттау 8.5.1.8 - тәжірибеге сүйене отырып толық ішкі шағылу құбылысын түсіндіру 8.5.1.3 - айналық және шашыранды шағылудың мысалдарын келтіру және түсіндіру 8.5.1.2 - эксперимент арқылы түсу және шағылу бұрыштарының тәуелділігін анықтау |
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
Тапсырма 1 Қай суретте жарықтың толық ішкі шағылуы болған? |
|
Дескриптор |
Білім алушы - толық ішкі шағылу құбылысын түсіндіреді. |
Тапсырма 2 Жарық сәулесі параллель орналасқан X және Y жазық айналарданшағылады. |
Дұрыс жауапты анықтаңыз. А) Х айнаға түсу бұрышы 300 В) Y айнаға түсу бұрышы 600
|
|
Дескриптор |
Білім алушы - шағылу заңын қолданады. |
Тапсырма 3 Оқушы параққа жазылған P әрпіне қарады және оның айнадағы кескінінеқарады. Ол айнада нені көреді?
|
|
Дескриптор |
Білім алушы - жазық айнаның беретін кескінін табады. |
Тапсырма 4 Жазық айнаның алдында О нүктеде орналасқан объектініңIнүктеде кескініпайда болады.
Егер объект стрелкамен көрсетілген бағытта айнаға қарай қозғалса, оның кескіні қай бағытта қозғалады? |
Дескриптор |
Білім алушы - жазық айна алдында қозғалатын нәрсенің кескінінің қозғалысын анықтайды. |
Тапсырма 5 Қай суретте жарық сәулесінің тіктөртбұрышты шыны блок арқылы жүрісі дұрыс көрсетілген? |
|
Дескриптор |
Білім алушы - жарықтың сыну заңын қолданып, шыны блоктан өтетін жарық сәулесінің жолын көрсетеді. |