Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні:

    Мұғалім аты- жөні: Құдырова А.М

    Сынып 7





    ҰМЖ бөлімі

    Кері итеруші күш.

    Сабақтың тақырыбы

    Практикалық жұмыс Архимед заңына есептер шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


    7.3.1.13. Есептер шығаруда Архимед заңын қолдану.

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар: Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана білу.

    Басым бөлігі: Архимед заңына өмірден мысалдар келтіре отырып, эксперименттік тапсырмаларды орындай алу

    Кейбір оқушылар: Архимед заңын формуласын түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орыдай алу

    Бағалау критерийлері


    Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана біледі.

    Архимед заңына өмірден мысалдар келтіре отырып, эксперименттік тапырмаларды орындай алады

    Архимед заңын формуласын түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орыдай алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминология

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Кері итеруші күш

    Отталкивающая сила

    Repellent force

    Тығыздық

    Плотность

    Density

    Масса

    Масса

    Mass

    Көлем

    Величина

    Quantity



    Құндылықтарға баулу



    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс



    Математика, ағылшын тілі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері



    Жоспарланған жұмыс



    Ресурстар



    5мин

    Сабақтың басы



    The main part of lesson 8-минут

    I.Ұйымдастыру бөлімі.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Оқушыларды түгендеу.

    3.Психологиялық ахуал туғызамын.Балалар бір-біріне тілектерін айтады. (Жұптарына).

    II. Үй тапсырмасын сұрау.

    «Кезбе журналист» тәсілі арқылы үй жүмысын сұраймын.

    1. Архимед заңы тұжырымдамасы

    2. Формуласы және қандай шамаларға тәуелді

    3. Сұйықтар мен газдардардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру. Мысалдар келтіру.

    Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:

    - Архимед заңының тұжырымдамасын білді;

    - белгіленуі мен формуласын жазды, қандай шамаларға тәуелді екенін білді;

    - сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндірді, мысал келтірді .

    Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды

    «Мадақтау» әдісі

    Микрофон, microphone

    интербелсенді тақта

    interactive board









    Сабақтың ортасы















    1-тапсырма



    5 мин

































    2- тапсырма







    5 мин

















































































    3- тапсырма

    1. task

    6 мин



























































    4- тапсырма

    4-task

    6 мин

    Оқушыларды топтарға бөлу. (Тығыздық, масса, көлем)

    Оқушыларға cабақты бастау үшін «Криптограмма» беріледі.

    Оқушыларға сабақтың бүгінгі тақырыбы мен мақсаты айтылып, түсіндіріледі.

    Оқушыларға тапсырмалар беріледі.

    Сұрақ-жауап «Допты ұтып ал»

    1. Егер денені Айға көшірсек, онда оған әрекет ететін архимед күші әрекет ете ма?

    2. Ваккумде архимед күші әрекет ете ма? Салмақсыздық жағдайында ше?

    3. Адам суда жүзіп жүр. Адам терең дем алған кезде қалай өзгереді?

    Бағалау критерийі: Мәтінмен жұмыс істей алады.

    • Жауабын нақты түсіндірді

    • Мысал келтіре алды

    • Тез жауап берді

    Жауап берген оқушыны «Басбармақ» арқылы бағалаймыз.

    «Басбармақ» әдісі:







    Есеп 1: Көлемі 3л ауа шары сутекпен толтырылған. Шар мен сутектің массасы 3,4 г. Шардың кері итеруші күші неге тең?

    Есеп 2: Кеменің суға батқан бөлігінің көлемі 25 м3 . Кеменің массасы неге тең? Судың тығыздығы 1000 кг/м3

    Есеп 3: Су ішінде массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. (темірдің тығыздығы – 7900 кг/м3, ал керосиндікі – 820 кг/м3)



    Суға көлемі 100см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000 кг/м3.



    Бер: ХБЖ Талдау Шешуі

    V=100 см3 0,0001м 3 Fы=ρgV F=1000 кг/м3

    *10м/с2 *

    0,0001м3=1H

    ρ=1000кг/м3

    Т /к Fы =?

    Жауабы:

    Fы =1 Н

    2 - топ №4



    Массасы 600кг, көлемі 0,23 м3 тасты су ішінде көтеру үшін қандай күш жұмсау керек?



    Бер: талдау Шешуі

    m=600кг Fы=ρgV Fы =1000кг/м3 *10м/с2 *0,23м3=2300Н

    V=0,23м3 Fа= mg F= 600 кг*10м/с2=6000Н

    Fауада- Fсуда= F F=6000Н-2300Н=3700Н=3,7 кН

    Т/к F=?



    Жауабы;

    F=3,7 кН

    1. Толығымен суға батып тұрған тығынға 49 Н Архимед күші әрекет етеді. Тығынның көлемі қандай? ϸ = 240 кг/м3

    2. Сутек толтырылған ауа шарының көлемі 4 дм3, ал оның салмағы 0,04 Н.Шардың көтеруші күшін анықтаңдар.

    3. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы 7900 кг/м3, ал керосиннің тығыздығы 820 кг/м3.

    4. Суға көлемі 100 см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000 кг/м3

    5. Емен ағашының суға толық батып тұрған кесегіне 9,8 Н архимед күші әсер етеді.Осы ағаштың көлемі қандай?

    6. Көлемі 120 м3 гелий толтырылған шар көтере алатын жүктің массасын есептеңдер.

    7. Массасы 3 кг ал көлемі 200 см3 металдың тығыздығы қандай?



    • Сұйыққа (газға) батырылған денелерге кері _____________ әсер етеді.

    • Бұл күш жоғары бағытталған, оны _______________ немесе ____________деп атайды.

    • Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы ______________айырмасына тең.

    • Архимед күші дененің ығыстырып шығарған ____________________

    • Архимед заңы мына түрде жазылады: ____________

    • Архимед заңы арқылы әуеде _______, суда кемелер __________, сүңгуір қайықтар _______ .


    Бағалау критерийі: Мәтінмен жұмыс істей алады. Формуланы есептер шығаруда қолданады.

    Дескриптор:

    - Берілгенін жазады

    - ХБЖ-не айналдырады

    - күш моментінің формуласын біледі

    - формуланы түрлендіре алады

    - математикалық есептеулер жүргізеді

    - есептің жауабын жазады

    Топтар бір –бірін «Жұлдызшылыр » әдісі арқылы бағалайды.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы логикалық сұрақтар (Экспиременттік тапсырма) беріледі:

    1. топ: Қатты пісірілген жұмыртқа а)жай суда ; ә) тұзды суда жүзе ала ма? Тәжірибеде тексеріңдер.Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер.

    2. топ: Стақанға газдалған су құйып, оған бір жүзім салыңдар. Ол аздап судан ауырлау, сондықтан ол батып кетеді. Енді оның үстіне газ қона бастайды, олар өте көп болған кезде жүзім су бетіне қалқып шығады. Су бетіңде көпіршіктер жарылады да, газ ұшып кетеді, ал ауырлаған сайын жүзім қайтадан стақан түбіне түседі. Газ толық ұшып кеткенше бұл процесс қайтана береді. Тәжірибені түсіндіріңдер.

    3. топ: Біреуіне таза су, екіншісіне тұзды су құйылған екі шыны ыдыс алыңдар. Әр ыдысқа бір бір картоптан салыңдар. Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер

    Бағалау критерийі: Архимед күшін күнделікті тұрмыста, өмірде қолдана білуге үйренеді;

    Дескриптор:

    а) Қауіпсіздікті сақтады

    б)Эксперимент жасауда керек құралдарды дұрыс таңдады

    в)Тәжірибені өмірмен байланыстырып түсіндірді

    г) Қорытындылады

    «Басбармақ» арқылы бағалау

    «Дұрыс жауаптар» әдісі арқылы кесте

    Архимед күшінің формуласы

    F=ρVg

    F=ρV

    F=mg

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Құлдырова Айзада Манарбекқызы
    13 Маусым 2019
    1624
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Физика пәнінен сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Физика пәнінен сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Күні:

    Мұғалім аты- жөні: Құдырова А.М

    Сынып 7





    ҰМЖ бөлімі

    Кері итеруші күш.

    Сабақтың тақырыбы

    Практикалық жұмыс Архимед заңына есептер шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


    7.3.1.13. Есептер шығаруда Архимед заңын қолдану.

    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар: Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана білу.

    Басым бөлігі: Архимед заңына өмірден мысалдар келтіре отырып, эксперименттік тапсырмаларды орындай алу

    Кейбір оқушылар: Архимед заңын формуласын түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орыдай алу

    Бағалау критерийлері


    Архимед заңының формуласын есептер шығаруда қолдана біледі.

    Архимед заңына өмірден мысалдар келтіре отырып, эксперименттік тапырмаларды орындай алады

    Архимед заңын формуласын түрлендіріп, деңгейлік тапсырмаларды орыдай алады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминология

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Кері итеруші күш

    Отталкивающая сила

    Repellent force

    Тығыздық

    Плотность

    Density

    Масса

    Масса

    Mass

    Көлем

    Величина

    Quantity



    Құндылықтарға баулу



    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс



    Математика, ағылшын тілі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері



    Жоспарланған жұмыс



    Ресурстар



    5мин

    Сабақтың басы



    The main part of lesson 8-минут

    I.Ұйымдастыру бөлімі.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Оқушыларды түгендеу.

    3.Психологиялық ахуал туғызамын.Балалар бір-біріне тілектерін айтады. (Жұптарына).

    II. Үй тапсырмасын сұрау.

    «Кезбе журналист» тәсілі арқылы үй жүмысын сұраймын.

    1. Архимед заңы тұжырымдамасы

    2. Формуласы және қандай шамаларға тәуелді

    3. Сұйықтар мен газдардардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру. Мысалдар келтіру.

    Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:

    - Архимед заңының тұжырымдамасын білді;

    - белгіленуі мен формуласын жазды, қандай шамаларға тәуелді екенін білді;

    - сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндірді, мысал келтірді .

    Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды

    «Мадақтау» әдісі

    Микрофон, microphone

    интербелсенді тақта

    interactive board









    Сабақтың ортасы















    1-тапсырма



    5 мин

































    2- тапсырма







    5 мин

















































































    3- тапсырма

    1. task

    6 мин



























































    4- тапсырма

    4-task

    6 мин

    Оқушыларды топтарға бөлу. (Тығыздық, масса, көлем)

    Оқушыларға cабақты бастау үшін «Криптограмма» беріледі.

    Оқушыларға сабақтың бүгінгі тақырыбы мен мақсаты айтылып, түсіндіріледі.

    Оқушыларға тапсырмалар беріледі.

    Сұрақ-жауап «Допты ұтып ал»

    1. Егер денені Айға көшірсек, онда оған әрекет ететін архимед күші әрекет ете ма?

    2. Ваккумде архимед күші әрекет ете ма? Салмақсыздық жағдайында ше?

    3. Адам суда жүзіп жүр. Адам терең дем алған кезде қалай өзгереді?

    Бағалау критерийі: Мәтінмен жұмыс істей алады.

    • Жауабын нақты түсіндірді

    • Мысал келтіре алды

    • Тез жауап берді

    Жауап берген оқушыны «Басбармақ» арқылы бағалаймыз.

    «Басбармақ» әдісі:







    Есеп 1: Көлемі 3л ауа шары сутекпен толтырылған. Шар мен сутектің массасы 3,4 г. Шардың кері итеруші күші неге тең?

    Есеп 2: Кеменің суға батқан бөлігінің көлемі 25 м3 . Кеменің массасы неге тең? Судың тығыздығы 1000 кг/м3

    Есеп 3: Су ішінде массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. (темірдің тығыздығы – 7900 кг/м3, ал керосиндікі – 820 кг/м3)



    Суға көлемі 100см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000 кг/м3.



    Бер: ХБЖ Талдау Шешуі

    V=100 см3 0,0001м 3 Fы=ρgV F=1000 кг/м3

    *10м/с2 *

    0,0001м3=1H

    ρ=1000кг/м3

    Т /к Fы =?

    Жауабы:

    Fы =1 Н

    2 - топ №4



    Массасы 600кг, көлемі 0,23 м3 тасты су ішінде көтеру үшін қандай күш жұмсау керек?



    Бер: талдау Шешуі

    m=600кг Fы=ρgV Fы =1000кг/м3 *10м/с2 *0,23м3=2300Н

    V=0,23м3 Fа= mg F= 600 кг*10м/с2=6000Н

    Fауада- Fсуда= F F=6000Н-2300Н=3700Н=3,7 кН

    Т/к F=?



    Жауабы;

    F=3,7 кН

    1. Толығымен суға батып тұрған тығынға 49 Н Архимед күші әрекет етеді. Тығынның көлемі қандай? ϸ = 240 кг/м3

    2. Сутек толтырылған ауа шарының көлемі 4 дм3, ал оның салмағы 0,04 Н.Шардың көтеруші күшін анықтаңдар.

    3. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы 7900 кг/м3, ал керосиннің тығыздығы 820 кг/м3.

    4. Суға көлемі 100 см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000 кг/м3

    5. Емен ағашының суға толық батып тұрған кесегіне 9,8 Н архимед күші әсер етеді.Осы ағаштың көлемі қандай?

    6. Көлемі 120 м3 гелий толтырылған шар көтере алатын жүктің массасын есептеңдер.

    7. Массасы 3 кг ал көлемі 200 см3 металдың тығыздығы қандай?



    • Сұйыққа (газға) батырылған денелерге кері _____________ әсер етеді.

    • Бұл күш жоғары бағытталған, оны _______________ немесе ____________деп атайды.

    • Архимед күші дененің ауадағы және сұйықтағы ______________айырмасына тең.

    • Архимед күші дененің ығыстырып шығарған ____________________

    • Архимед заңы мына түрде жазылады: ____________

    • Архимед заңы арқылы әуеде _______, суда кемелер __________, сүңгуір қайықтар _______ .


    Бағалау критерийі: Мәтінмен жұмыс істей алады. Формуланы есептер шығаруда қолданады.

    Дескриптор:

    - Берілгенін жазады

    - ХБЖ-не айналдырады

    - күш моментінің формуласын біледі

    - формуланы түрлендіре алады

    - математикалық есептеулер жүргізеді

    - есептің жауабын жазады

    Топтар бір –бірін «Жұлдызшылыр » әдісі арқылы бағалайды.

    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы логикалық сұрақтар (Экспиременттік тапсырма) беріледі:

    1. топ: Қатты пісірілген жұмыртқа а)жай суда ; ә) тұзды суда жүзе ала ма? Тәжірибеде тексеріңдер.Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер.

    2. топ: Стақанға газдалған су құйып, оған бір жүзім салыңдар. Ол аздап судан ауырлау, сондықтан ол батып кетеді. Енді оның үстіне газ қона бастайды, олар өте көп болған кезде жүзім су бетіне қалқып шығады. Су бетіңде көпіршіктер жарылады да, газ ұшып кетеді, ал ауырлаған сайын жүзім қайтадан стақан түбіне түседі. Газ толық ұшып кеткенше бұл процесс қайтана береді. Тәжірибені түсіндіріңдер.

    3. топ: Біреуіне таза су, екіншісіне тұзды су құйылған екі шыны ыдыс алыңдар. Әр ыдысқа бір бір картоптан салыңдар. Тәжірибе нәтижесін түсіндіріңдер

    Бағалау критерийі: Архимед күшін күнделікті тұрмыста, өмірде қолдана білуге үйренеді;

    Дескриптор:

    а) Қауіпсіздікті сақтады

    б)Эксперимент жасауда керек құралдарды дұрыс таңдады

    в)Тәжірибені өмірмен байланыстырып түсіндірді

    г) Қорытындылады

    «Басбармақ» арқылы бағалау

    «Дұрыс жауаптар» әдісі арқылы кесте

    Архимед күшінің формуласы

    F=ρVg

    F=ρV

    F=mg

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    13.06.2019
    1624
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Құлдырова Айзада Манарбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации