Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    «Физика» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың

    спецификациясы

    7-сынып

























    Мазмұны

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 4

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 4

    3. Күтілетін нәтижелер 4

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 5

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 6

    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережелері 6

    7. Модерация және балл қою 6

    1-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 7

    2-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 14

    3-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 19

    4-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 25



    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты


    Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

    Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.


    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Физика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.


    3. Күтілетін нәтижелер


    Білу:

    - бастапқы физикалық ұғымдарды;

    - практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін;

    - физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;

    - механика (кинематика, динамика, сақталу заңдары), астрономия бөлімдеріндегі ұғымдарды, формулаларды, заңдарды және физикалық тұрақты шамаларды;

    - физикалық құбылыстарды;

    Түсіну:

    - шамалардың физикалық мағынасын, механика, астрономияның негізгі терминдері мен заңдарын;

    - физикалық құбылыстардың маңыздылығын;

    Қолдану:

    - процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін негізгі физикалық ұғымдар мен терминдерді;

    - тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын қауiпсiз жүргізу әдістерін;

    - қолданбалы және оқу тапсырмаларын шешу, практикалық және зертханалық жұмыстарды орындау барысында физика заңдары мен формулаларын;

    - нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;

    - өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;

    - алынған білімдерін физикалық құбылыстардың жүру жағдайларын және процестерді түсіндіруге;

    Талдау:

    - эксперимент нәтижесінде алынған деректерді;

    - графиктік және кестелік нысанда берілген ақпаратты;

    - заттардың қасиетінің сапалық және сандық құрамына және оның құрылымына тәуелділігін;

    Жинақтау:

    - кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама, таныстырылым түрінде көрсету үшін жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды;

    - гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға арналған ғылыми моделдерді және дәлелдемелерді;

    - эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын;

    Бағалау:

    - жасалған эксперименттің нәтижелерін бағалайды.





    4. Ойлау дағдыларының деңгейі


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Сипаттама

    Ұсынылатын тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    Білу:

    - материялық нүкте, жол, жылдамдық, тығыздық, күш, қысым, жұмыс, қуат, потенциалдық және кинетикалық энергия, күш моменті, геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйе ұғымдарын;

    - физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;

    - жылдамдықты, тығыздықты, күшті, қысымды, жұмыс пен қуатты анықтау формулаларын, Гук, Архимед заңдарын, «Механиканың алтын ережесін» және физикалық тұрақты шаманы(g);

    Түсіну:

    - физикалық құбылыстарды;

    - жылдамдықтың, тығыздықтың, күштің, қысымның, жұмыс пен қуаттың физикалық мағынасын, механика заңдарын;

    - физикалық құбылыстардың маңыздылығын;

    Деңгейді тексеру үшін Көп таңдауы бар тапсырмалар (КТБ) және/немесе

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады



    Қолдану

    Қолдану:

    - процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін негізгі физикалық ұғымдар мен терминдерді;

    - қолданбалы және оқу тапсырмаларын шешу, практикалық және зертханалық жұмыстарды орындау барысында Гук, Архимед заңдарын, «Механиканың алтын ережесін» және «Механика» бөлімінің формулаларын;

    - нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;

    - өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;

    - алынған білімдерін физикалық құбылыстардың жүру жағдайларын және процестерді түсіндіруге;

    Деңгейді тексеру үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет

    ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады


    Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау)

    Талдау:

    - эксперимент нәтижесінде алынған деректерді,

    - графиктік және кестелік нысанда берілген ақпаратты,

    - заттардың қасиетінің сапалық және сандық құрамына және оның құрылымына тәуелділігін;

    Жинақтау:

    - кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама, таныстырылым түрінде көрсету үшін жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды,

    - гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға арналған ғылыми модельдерді және дәлелдемелерді,

    - эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын;

    Бағалау:

    - жасалған эксперименттің нәтижелерін.

    Деңгейді тексеру үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды және/немесе Толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады




    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    50%

    30%

    20%

    II

    63%

    25%

    13%

    III

    25%

    63%

    13%

    IV

    25%

    63%

    13%

    Барлығы

    41%

    45%

    14%


    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережелері


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап отыру қажет.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.


    7. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.


    1-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы


    1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 20


    Тапсырма түрлері:

    КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.

    Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.



    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Тапсырма саны*

    № тапсырма*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл

    Физика – табиғат туралы ғылым


    Физикалық шамалар мен өлшеулер

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Куанышбаева Нурсулу Кайратқызы
    16 Мамыр 2024
    341
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Физика пәнінен тжб спецификация 7- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Физика пәнінен тжб спецификация 7- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Физика пәнінен тжб спецификация 7- сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы






















    «Физика» пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың

    спецификациясы

    7-сынып

























    Мазмұны

    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты 4

    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар 4

    3. Күтілетін нәтижелер 4

    4. Ойлау дағдыларының деңгейі 5

    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу 6

    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережелері 6

    7. Модерация және балл қою 6

    1-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 7

    2-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 14

    3-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 19

    4-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы 25



    1. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты


    Тоқсандық жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

    Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.


    2. Тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған «Физика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.


    3. Күтілетін нәтижелер


    Білу:

    - бастапқы физикалық ұғымдарды;

    - практикалық және эксперименттік жұмыстарды орындау барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін;

    - физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;

    - механика (кинематика, динамика, сақталу заңдары), астрономия бөлімдеріндегі ұғымдарды, формулаларды, заңдарды және физикалық тұрақты шамаларды;

    - физикалық құбылыстарды;

    Түсіну:

    - шамалардың физикалық мағынасын, механика, астрономияның негізгі терминдері мен заңдарын;

    - физикалық құбылыстардың маңыздылығын;

    Қолдану:

    - процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін негізгі физикалық ұғымдар мен терминдерді;

    - тәжірибелік-эксперименттік және зерттеу жұмыстарын қауiпсiз жүргізу әдістерін;

    - қолданбалы және оқу тапсырмаларын шешу, практикалық және зертханалық жұмыстарды орындау барысында физика заңдары мен формулаларын;

    - нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;

    - өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;

    - алынған білімдерін физикалық құбылыстардың жүру жағдайларын және процестерді түсіндіруге;

    Талдау:

    - эксперимент нәтижесінде алынған деректерді;

    - графиктік және кестелік нысанда берілген ақпаратты;

    - заттардың қасиетінің сапалық және сандық құрамына және оның құрылымына тәуелділігін;

    Жинақтау:

    - кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама, таныстырылым түрінде көрсету үшін жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды;

    - гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға арналған ғылыми моделдерді және дәлелдемелерді;

    - эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын;

    Бағалау:

    - жасалған эксперименттің нәтижелерін бағалайды.





    4. Ойлау дағдыларының деңгейі


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Сипаттама

    Ұсынылатын тапсырмалар түрлері

    Білу және түсіну

    Білу:

    - материялық нүкте, жол, жылдамдық, тығыздық, күш, қысым, жұмыс, қуат, потенциалдық және кинетикалық энергия, күш моменті, геоцентрлік және гелиоцентрлік жүйе ұғымдарын;

    - физикалық шамалардың өлшем бірліктерін;

    - жылдамдықты, тығыздықты, күшті, қысымды, жұмыс пен қуатты анықтау формулаларын, Гук, Архимед заңдарын, «Механиканың алтын ережесін» және физикалық тұрақты шаманы(g);

    Түсіну:

    - физикалық құбылыстарды;

    - жылдамдықтың, тығыздықтың, күштің, қысымның, жұмыс пен қуаттың физикалық мағынасын, механика заңдарын;

    - физикалық құбылыстардың маңыздылығын;

    Деңгейді тексеру үшін Көп таңдауы бар тапсырмалар (КТБ) және/немесе

    Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады



    Қолдану

    Қолдану:

    - процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін негізгі физикалық ұғымдар мен терминдерді;

    - қолданбалы және оқу тапсырмаларын шешу, практикалық және зертханалық жұмыстарды орындау барысында Гук, Архимед заңдарын, «Механиканың алтын ережесін» және «Механика» бөлімінің формулаларын;

    - нәтижелерді ұсынуда графикалық тәсілдерді;

    - өлшем бірліктердің Халықаралық жүйесін;

    - алынған білімдерін физикалық құбылыстардың жүру жағдайларын және процестерді түсіндіруге;

    Деңгейді тексеру үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды және/немесе толық жауапты (ТЖ) қажет

    ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады


    Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау)

    Талдау:

    - эксперимент нәтижесінде алынған деректерді,

    - графиктік және кестелік нысанда берілген ақпаратты,

    - заттардың қасиетінің сапалық және сандық құрамына және оның құрылымына тәуелділігін;

    Жинақтау:

    - кесте, сызбанұсқа, хабарлама, баяндама, таныстырылым түрінде көрсету үшін жинақталған және өңделген деректерді, ақпараттарды,

    - гипотеза, дәлел және түсініктеме жасауға арналған ғылыми модельдерді және дәлелдемелерді,

    - эксперимент және зерттеулер жүргізу жоспарын;

    Бағалау:

    - жасалған эксперименттің нәтижелерін.

    Деңгейді тексеру үшін Қысқа жауапты (ҚЖ) қажет ететін тапсырмаларды және/немесе Толық жауапты (ТЖ) қажет ететін тапсырмаларды пайдалану ұсынылады




    5. Тоқсандарға ойлау дағдыларының деңгейіне байланысты тексерілетін мақсаттарды бөлу


    Тоқсан

    Білу және түсіну

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    I

    50%

    30%

    20%

    II

    63%

    25%

    13%

    III

    25%

    63%

    13%

    IV

    25%

    63%

    13%

    Барлығы

    41%

    45%

    14%


    6. Жиынтық бағалауды өткізу ережелері


    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын нұсқаулық оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын хабарлап отыру қажет.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.


    7. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.


    1-тоқсанның жиынтық бағалау спецификациясы


    1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


    Ұзақтығы - 40 минут

    Балл саны - 20


    Тапсырма түрлері:

    КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;

    ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;

    ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.


    Жиынтық бағалаудың құрылымы


    Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 9 тапсырмадан тұрады.

    Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.



    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

    Бөлім

    Тексерілетін мақсат

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Тапсырма саны*

    № тапсырма*

    Тапсырма түрі*

    Орындау уақыты, мин*

    Балл*

    Бөлім бойынша балл

    Физика – табиғат туралы ғылым


    Физикалық шамалар мен өлшеулер

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
    16.05.2024
    341
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Куанышбаева Нурсулу Кайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации