Сабақтың
басы:
3
мин
2
мин
|
Оқушылармен
амандасу. Психологиялық дайындық. Суреттер бойынша 2 топқа
бөлу:
Топқа бөлу (жұлдыз,
галактика сөздері арқылы 2 топқа
бөлінеді).
Миға
шабуыл әдісі арқылы жаңа тақырыпты
ашу;
Табиғат туралы
ғылымдарды ата. Алғашқы
түсініктер.
1. Физика қандай пән деп
ойлайсыңдар?
2. Физиканың мақсаты
неде?
3. «Табиғат» деген сөздің
мағынасын қалай
түсінесіңдер?
|
Жұлдыз галактика
жердің суреттері.
Конверттегі
сұрақ
|
Сабақтың
ортасы:
20мин
5мин
5
мин
Сабақты
соңы(Бекіту)
5мин
Рефлексия
|
-
Тапсырма Мектепке келе жатқан жолда
қандай физикалық құбылыстарды көресіз? 1 мысал келтіріңіз және
кестедегі сәйкес жолға
жазыңыз.
Физикалық құбылыс
түрлері
|
Мысалдар
|
жарық
|
|
жылу
|
|
электрлік
|
|
дыбыстық
|
|
Дескриптор Білім
алушы - физикалық құбылыстарды бақылайды және мысалдар
келтіреді.
ҚБ «Басбармақ
арқылы»
Бағалау кретирийі
Білім алушы (
білу,түсіну,қолдану
)
Төмендегі
сөздерді сәйкес бағандарға орналастырыңыз:
Қорғасын, күн күркіреу,
рельстер, бұрқасын, алюминий, таң атуы, боран, Ай, қайнау, жел,
ату, су басу, спирт, қайшы,
тас.
Дескриптор:
Берілген сөздерді бөлу.
ҚБ
«Күлегіштер»
Кері
байланыс
«Плюс, минус,
қызықты»
Плюс
«+»
|
Минус
«-»
|
Қызықты
|
|
|
|
Плюс - оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы
жазады.
Минус - «қолымнан келмей жатыр» немесе «түсініксіз болып тұр»
деген ойларын жазады.
Қызықты - өздеріне не қызықты болды,
немесе не жайында көбірек білгісі келсе, соны
жазады
Үйге
тапсырмасы
Тапсырма
Жұптық
жұмыс «Пилот —
Штурман»
(Штурман –
басқарушы, пилот –
орындаушы)
Берілген сөздерге
шағын эссе жазады
-
табиғат
-
техника
-
құбылыстар
Дескриптор: Берілегн
сөздерге эссе жазу.
ҚБ «Әр түрлі
фигуралар арқылы»
|



|