Пәні:Физика Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:7.1.1.1. |
Физика табиғат туралы ғылым |
Күні:4.09 | Мұғалімнің аты жөні:А.Тілеуқабылова |
Сынып: 7А, б | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | 7.1.1.1. Физика табиғат туралы ғылым |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Физикалық құбылыстарды біледі. Көптеген оқушылар:Физикалық құбылыстардың болусебептерін біледі. Кейбір оқушылар:Физикалыққұбылыстарды өмірмен байланыстыра ұғынады. |
Бағалау критериі | Физикалық құбылыстарды және оның болу себептерін, күнделікті өмірмен байланысын ұғынады |
Тілдік мақсаттар
| «Физика» грек тілінде фюзис – табиғат дегенді білдіреді. |
Құндылықтарды дарыту
| Физикалық құбылыстарды индустрияландыру мен жаңару мақсаттарда пайдалану ел экономикасына тигізетін маңызы зор. |
Пән аралық байланыс | Дүниетану, жаратылыстану пәндерімен байланыс жасау |
АКТ-ны қолдану дағдылары | Графапроектор, суреттер, электронды оқулық, видеопроектор, бейнебаян |
Қосымша білім
| Төменгі сыныптарда өткен дүниетану, жаратылыстану пәндерінен алған білімдерін, қайталау. |
Сабақ барысы |
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет) | Ресурстар |
Сабақтың басы10 минут
| Сәлемдесу. Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Қосымша білімдерін «Шарды ұшыр, Жерге түсірме» әдісімен қайталау. Топқа бөлу. Жаңа сабақты ашу мақсатында ой түрткі жасау, оқушыларға графапроектормен суреттер көрсетіледі, және сол суреттер бойынша ой – пікірлері тыңдалады. Сабақтың үш кезеңінде де жетелеуші сұрақтар қойылып отырады. Неге?, Не үшін?, Неге бұлай болды?, т.б. | Оқулық, суреттер, үрленген шар. |
Сабақтың ортасы25 минут | «Айналмалы бекеттер» әдісін қолданып,әр топқа тапсырма беріледі, 1 – топ:Денелердің Жерге құлау себептері. 2 – топ: Күннің немесе Айдың тұтылуы. 3 – топ: Жаңбырдың жаууы, қардың еруі, мұз қату. Осы тапсырмалар бойыншапостер жасайды. Әр топ бір бекет болып есептеледі. Барлық оқушылар автобусқа мініп бекеттерді айналады. Автобус келгенде әр бекет өз постерлерін қорғайды, теориялық және практикалық тұрғыда түсіндіреді. Электронды оқулықтан физикалық құбылыстарға байланысты бейнебаян көрсетіледі. Сабақтан алған білімдерін бекіту мақсатында «Ой қозғау» эссе жазады. | Оқулық, постер жасауға қажетті заттар: плакат, маркер т.б.Электронды оқулық |
Сабақтың аяғы5 минут
| Сабақты қорытындылау:Ой жинақтау. Кері байланыс алу. Әр топ білген түсінгендерін, сабақтан түйген ойларын ауызша айтып өтеді, немесе жазбаша БББ кестесіне қалдырады. Сергіту сәті: «Күн шуағы шашылады»Үйге тапсырма: Келесі тақырыпқа шолу жасау, және ережелері мен заңдылықтарын ұғыну, күнделікті тұрмыспен байланыстыра мысалдар келтіру. | Стикер |
Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау |
Топта меңгермей отырған оқушыны үлгерімді оқушымен етене араластыру. Сабақтың ортасындағы негізгі бөліміндегі іс – әрекет пен сабақты бекіту кезеңіне баса назар аудару. Қабілетті оқушыларға күрделірек сұрақтарды қосымша дайындап отыру. | Бағалау критериі | Дискриптор | Балл |
|
| «Шарды ұшыр, Жерге түсірме» | Маңыздылығы | 1 |
|
| Ой түрткі | Тапқырлығы Ой жүйелілігі | 11 |
|
| «Айналмалы бекеттер» | Шеберлігі Өзектілігі | 11 |
|
| «Ой қозғау» эссе жазу | Тақырыптың мазмұнын ашуы | 1 |
|
| Бағалау тақтасын пайдалана отырып: Білу, түсіну деңгейінде 1 баллҚолдану, талдау деңгейінде 1 балл қойылады. |
|
Сабақ бойынша рефлексия | Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз. |
Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге? |
|
Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:2:Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек? |