Материалдар / Физиканы қалай тез үйренуге болады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физиканы қалай тез үйренуге болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге методикалық көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2021
1178
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





















Бірліктер жүйесі.

Бірліктер системасын халқаралық жүйеге айлантыру үшін, Барлық бірліктер жүйесін топтастырып жаттау өте жақсы эффект береді

F [мН, мкН, Н, кН]

Q.A.E.W [ мДж, мкДж, Дж, кДж, МДж ]

q [ мКл, мкКл, Кл, нКл , пКл ]

C [мФ, мкФ, Ф, нФ, пФ ]

L [ мГн, мкГн, Гн, кГн ]

R [мОм, мкОм, Ом, кОм , МОм ]

Р[мПа, мкПа, Па, кПа ]

60с 3600с 24сағ 365күн

t [мс, с , мин, сағ, тәул , жыл ]

m [ мг, г, кг, ц, т ]

h.r.l.d [мм, см, дм, м, км]

S , , , ]

V [ , л ]

Формуладан формуланы келтіріп шығару ережесі:

Формула қандай көріністе екендігіне назар салып ажыратып аламыз.Мысалы: көбейтінді, бөлшекті, қосу, алу, түбірлі, квадратты, пропорционалды.

1.Егер формула көбейтінді көріністе келсе, онда тап деген шаманы жазып, тең белгісін қойып, тап деген шаманың қасындағыларын бөліміне түсіріп, қалғандарын алымына жазамыз.

1. F=ma 2 . F=qBv 3 . A=Fs

2. Егер формула бөлшекті келсе, онда бөлшекті жою керек. Ол үшін теңдеудің екі жағын бөліміндегі шамаға көбейту керек. Сосын қысқартатынын қысқартып, қалғанын жазып аламыз.Сонда формула көбейтінді көрініске келіп қалады. Сосын алдынғы ережені орындаймыз.

V= .

s=?

t V= t

tv=s

3.Егер формула қосу немесе алу болып келсе, онда табу керек деген шаманың айналасындағыларды теңдеудің арғы бетіне таңбасын өзгертіп өткіземіз. Сосын алдынғы ережелерді орындаймыз.

Q=U +A

U=?

U=Q-A





4.Егер формула түбірлі келсе, онда түбірді жою керек. Ол үшін теңдеудің екі жағында квадратқа көтереміз. Сонда түбірлі түбірсізге, ал түбірі жоқтары квадратқа айналады. Сосын алдыңғы ережелер орындалады.



T=2π

С=?

C=





5. Егер формула квадратты келсе , онда квадратты жою үшін шыққан формуланы түбірге аламыз.

a=

=?

r a= r

ra =

=



6. Егер формула пропорционалды болып келсе , Х етіп сызып , турасындағыларына көбейтіп шығамыз. Сосын алдынғы ережелерді орындаймыз.





m1 =m2



Осы ережелерді есепте қолдана алсақ физика пәнінің 80 пайызын меңгерген деп санауға болады.










Ондық дәреже ережелері.



Ондық ережені білу бізге есепті есептеуде және екі-үш жауаптықты табуда қажет етеді.

Ондық ереженің 3- түрі бар.

  1. Егер ондық дәреже көбейтінді көріністе келсе және олардың таңбалары бірдей болса ,яғни оң-оң,немесе теріс-теріс.Онда олардың дәрежелері қосылып, таңбасы сақталады.



=







  1. Егер ондық дәреже көбейтінді көріністе келіп, олардың таңбалары әртүрлі болса, онда дәреженің үлкенінен кішісі айырылып, үлкенінің таңбасы сақталады.




  1. Егер ондық дәреже бөлшекті болып келсе, онда бөліміндегі ондық дәреже алымына таңбасы өзгеріп түседі де, көбейтінді көрініске келеді. Сосын алдынғы ережелер орындала береді.



=







































Қазіргі таңда бәріміз үшін мынадай ақиқаттың маңызы ерекше болып тұр. Тек өзіміз әрқайсымыз бірлесе және жекелей жемісті еңбегімізбен шығармашылық ізденісіміз арқылы ғана реалды жаңарту жолына шыға аламыз. Осы тұрғыдан алғанда мен де өз сабақтарымда оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі тиімді формаларын іздестіріп, қолданып отырмын.

Сондықтан да бүгінгі күн талабына сәйкес сабақ өткізу формаларын және түсіндіру методикаларының жаңа тәсілдерін күнделікті сабаққа қолданып келемін.

Жалпы менің оқытудағы өз проблемам, оқушыларды өз бетімен жұмыстануға тәрбиелеу және үйрену. Сондықтан да әрбір сабаққа оқытудың түрлі тәсілдерін пайдалана отырып,оқушылардың ойлау қабілетін арттыру жағына еңбектенемін. Яғни сабақта оқушылар жұмысы мына ұранмен - Қателесу ұят емес, ал ойлату яғни ойлана алмау ұят -дегенмен жүргізіледі.

Білім туралы заңының 8- бабында елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып,оның мазмұнының түбегейлі өзгеруі, оның дұние жүзілік білім кеңістігіне енуі бүкіл оқу-әдістемелік жүйеге, мұғалімдер алдына жаңа талаптар мен міндеттер қойып отыр.

Қазіргі таңда білім беруде басты мақсат –жаңа технологиялар арқылы білім мазмұнын жаңарту.

Жаңа технологиямен жұмыс жүргізу 4-саты арқылы іске асады. Олар: оқып меңгеру, тәжірибеде қолдану, шығармашылық бағытта дамыту, нәтиже.

Бүгінгі таңда мұғалім, рухани дамыған, шығармашыл, кәсіби дағдыларда жаңалыққа ұмтылғыш, білім құндылығын түсінетін, мәдениетті, педагогика мен психологияны, өз пәнін оны оқыту әдістемесін терең білетін болуы тиіс.













Назарларыңызға рахмет!!!

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!